وزیر جنگ مستعفی اسرائیل: در برابر حماس شکست خوردیم

وزیر جنگ مستعفی رژیم صهیونیستی بار دیگر از سیاست‌های دولت بنیامین نتانیاهو در قبال نوار غزه انتقاد کرد.

وزیر جنگ مستعفی اسرائیل: در برابر حماس شکست خوردیم

آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ مستعفی رژیم صهیونیستی در گفتگو با شبکه ۷ تلویزیون اسرائیل گفت: دولت نتانیاهو در برابر مقاومت فلسطین (که وی از تعبیر "تروریسم" برای آن استفاده کرد) تسلیم شد و به رهبران این جنبش که خواستار قتل ما هستند و از هیچ چیزی نمی‌ترسند، مصونیت بخشید.

وی افزود: وقتی ۵۰۰ فروند موشک به سمت ما شلیک می‌شود و ما آتش بس با جنبش حماس بر اساس شروط آن را قبول می‌کنیم، باز هم می‌بینیم که موشک‌هایی به سمت شهرک‌های اسرائیلی شلیک می‌شود و هواپیمای انتحاری به سمت آسمان این شهرک‌ها به پرواز در می آید و در کنار درگیری های روزمره در مرزهای غزه، آنها بر لزوم قتل ما تاکید می‌کنند.

او افزود: آنها بودجه نظامی‌شان را افزایش می‌دهند و ما از "تروریسم" علیه خودمان حمایت می‌کنیم. این مسئولیت مقامات سیاسی است. نخست وزیر و کابینه دولتی در اتخاذ تصمیمات مربوط به غزه شکست خورده‌اند و من از افرادی نیستم که به صندلی وزارت چنگ بزنم و فکر می‌کنم که تصمیم درستی اتخاذ کرده‌ام.

آویگدور لیبرمن پس از کناره گیری از دولت صهیونیستی تحت تاثیر شکست عملیات خان یونس و پیروزی حماس در برابر عناصر یگان ویژه ارتش صهیونیستی، اظهارات متعددی را علیه این دولت و سیاست‌هایش در قبال نوار غزه بیان کرده است. در جریان عملیات مذکور، فرمانده این تیم صهیونیستی که به منطقه‌ای در خان یونس نفوذ کرده بودند، به هلاکت رسید و عملیات تیم مذکور کاملا شکست خورد.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها