لیبرمن: سران عرب که به تل‌آویو می‌آیند به مسأله فلسطین توجهی ندارند

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سران عرب به تل‌آویو سفر می‌کنند اما آن‌ها به مسأله فلسطین نمی‌پردازند و برای آن اهمیتی قائل نمی‌شوند.

لیبرمن: سران عرب که به تل‌آویو می‌آیند به مسأله فلسطین توجهی ندارند

به نوشته روزنامه عبری‌زبان "یدیعوت آحارنوت"، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تاکید کرد: روسای کشورهای عربی که با اسرائیل رابطه رسمی ندارند با رهبران اسرائیلی در تل‌آویو دیدار می‌کنند و در جریان آن در خصوص مسائل مختلف به بحث و تبادل‌نظر می‌پردازند اما آن‌ها به پرونده فلسطینی توجهی ندارند و برای آن اهمیتی قائل نیستند.

لیبرمن در ادامه افزود: ما در این دیدارها درخصوص تهدیداتی همچون ایران، القاعده، جنبش‌های تروریسم سنی صحبت می‌کنیم و آن‌ها به خوبی می‌دانند که از ما می‌توانند اطلاعات، داده‌ها، تکنولوژی و همکاری استراتژیک به دست بیاورند.

وی در ادامه افزود: به یاد ندارم که رهبران کشورهای عربی برای مسأله فلسطینی طرحی را مطرح کنند.

لیبرمن درخصوص موضعش در قبال حماس گفت، هدف نهایی و اصلی تل‌آویو در گذشته و حال سرنگونی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در نوار غزه است، زیرا که از نظر اسرائیل آنچه از اهمیت برخوردار است آرامش امنیتی در امتداد مرزهای غزه با اراضی اشغالی است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اظهار داشت: هیچ احتمالی برای پیروزی حماس در انتخابات آزاد در نوار غزه وجود ندارد.

وی درخصوص محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین مدعی شد: محمود عباس بخشی از وخامت اوضاع است. وی دست به اقدامات تروریستی سیاسی و دیپلماتیک علیه ما زده است.

لیبرمن تاکید کرد: ماموریت ما تعیین جانشین برای محمود عباس نیست و منفعت ما در کرانه باختری منفعت امنیتی است.

منبع: ایسنا

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها