حماس: تهدیدهای رژیم صهیونیستی کودکان را هم نمی ترساند

'حسام بدران' عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) گفت: تهدیدهای رژیم صهیونیستی درباره ترور فرماندهان حماس خنده آور است زیرا کودکان فلسطینی هم دیگر از تهدیدهای مضحک این رژیم نمی ترسند.

حماس: تهدیدهای رژیم صهیونیستی کودکان را هم نمی ترساند

بدران روز یکشنبه در صفحه فیسبوک خود نوشت: تهدیدهای رژیم صهیونیستی درباره ترور فرماندهان حماس، خنده آور و نشانه دستپاچگی و شکست این رژیم است.
وی اضافه کرد: دوران جنایت های بدون مجازات رژیم صهیونیستی سپری شده است.
بدران افزود: خون همه ملت فلسطین با ارزش است.
روزنامه صهیونیستی 'هاآرتص' امروز (یکشنبه) فاش کرد که فرماندهان ارتش رژیم اشغالگر و افسران 'شاباک' (دستگاه جاسوسی این رژیم) در ماه های گذشته در پاسخ به تداوم 'راه پیمایی بازگشت'، طرح ترور فرماندهان 'حماس' در نوار غزه را آماده کردند.
روزنامه صهیونیستی افزود: فرماندهان ارتش و شاباک طرح ترور فرماندهان حماس را بر عملیات نظامی زمینی در نوار غزه مقدم دانستند، اما ارتش ترجیح داده به میانجیگری مصر و سازمان ملل متحد برای دستیابی به آتش بس با حماس فرصت دهد.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی معتقدند که در صورت اجرای طرح ترور فرماندهان حماس ، باید منتظر پاسخ شدید فلسطینی ها و آغاز جنگ جدید باشند.
هاآرتص ادعا کرد که فرماندهان ارتش اسرائیل عملیات ترور فرماندهان حماس را تا زمان اعلام نتیجه میانجیگری مصر و سازمان ملل به تاخیر انداختند و بدین ترتیب ارتش رژیم صهیونیستی نیز رویارویی بزرگ با حماس را تا پایان سال 2019 موعد پایان یافتن دیوار حائل بین سرزمین های اشغالی و غزه، اجرا نمی کند.

منبع: ایرنا

61

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها