ترامپ: من غلط نمی‌نویسم!

ترامپ در توئیتی مدعی شد که از توانایی بالایی در نویسندگی برخوردار است و «رسانه‌های جعلی» بی دلیل او را به غلط نویسی متهم می‌کنند، اما در همین توئیت یک غلط املایی فاحش داشت.

ترامپ: من غلط نمی‌نویسم!

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در توئیتی مدعی شد که از توانایی بالایی در نویسندگی برخوردار است و «رسانه‌های جعلی» بی دلیل او را به غلط نویسی متهم می‌کنند، اما وی در همین توئیت یک غلط املایی فاحش داشت که دیکشنری مشهور «merriam webster» در صفحه توئیتری خود ضمن انتشار املای درست کلمه، توئیت ترامپ را به سخره گرفت.

ترامپ در این پیام نوشت: «پس از نوشتن کتاب‌هایی پرفروش من به توانایی‌ام در نوشتن افتخار می‌کنم. باید این موضوع را یادآوری کنم که اخبار جعلی به طور دائم در توئیت‌های من به دنبال اشتباه هستند. من برخی لغات را تنها برای تاکید بر آن‌ها با حروف بزرگ می‌نویسم.»

وی افزود: «نشریه نگتن پست دائما به نقل از منابع ناشناس است که وجود ندارند. آن‌ها به ندرت از نام هر کسی استفاده می‌کنند، زیرا هیچ کس به آن‌ها اجازه نمی‌دهد نوعی نقل قول منفی که آن‌ها به دنبال آن هستند از وی انجام دهند. آن‌ها و برخی دیگران مایه شرمساری حرفه روزنامه نگاری هستند.»

ترامپ در این توئیت در حالی به نویسندگی خود افتخار کرد که یک غلط املایی، او را به دردسر انداخت.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

1261

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها