رژیم آل خلیفه هزار و 400 کودک بحرینی را بازداشت کرد

رژیم آل خلیفه بحرین از آغاز انقلاب مردمی و اعتراض های آزادی خواهی تاکنون هزار و 402 کودک را بازداشت کرده است.

رژیم آل خلیفه هزار و 400 کودک بحرینی را بازداشت کرد

جمعیت اسلامی الوفاق بحرین در گزارشی اعلام کرد: کودکان بحرینی با انواع شکنجه ها روبرو هستند و برخی از آن ها به شهادت رسیده، برخی زخمی شدند و برخی دیگر تحت پیگرد هستند.
در گزارش جمعیت الوفاق آمده است که بیگناهی کودکان نیز در بحرین نمی تواند از گزینه های وحشیانه نظام در قبال آن ها بکاهد و یا نظام را به رعایت ابتدایی ترین اصول حقوق بشر وادار کند.
کودکان بحرین با محاکمه های ساختگی، فشارهای روحی و شکنجه وحشیانه برای اعتراف گرفتن روبرو هستند و هیچ تفاوتی میان آن ها با دیگر محکومان نیست.
رژیم آل خلیفه، هنگام بازداشت و برای گرفتن اعتراف از کودکان، همه اصول و ارزش ها را با شکنجه جسمی و روحی زیرپا می گذارد.
یکی از این کودکان 'حیدرالملا' است که به هفت سال زندان محکوم شده است و شنوایی گوش چپ و بینایی چشم راست خود را از دست داده است و پس از هر بار شکنجه شدید به بیمارستان منتقل می شود.
وی نیز مانند دیگر کودکانی است که به اتهام های ساختگی و در یک برنامه استبدادی سازمان یافته بازداشت می شوند.
این رفتارها بارها ازسوی سازمان های حقوقی و به ویژه سازمان عفو بین الملل محکوم شده است و از رژیم آل خلیفه خواسته اند که از بازداشت کودکان زیر 18 سال خودداری و در قوانین ظالمانه بازنگری کند.
بحرین از 14 فوریه 2011 (25 بهمن 92) صحنه انقلاب مردمی ضد رژیم آل خلیفه است. مردم بحرین خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کارآمدن دولتی منتخب در کشورشان هستند.

منبع: ایرنا

1261

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها