روحانی: برخی از اینترنت پر سرعت چندان خوششان نمی‌آید/ اگر می خواهیم در ایران فساد از بین برود، راهش اطلاع مردم و جوانان است

رئیس جمهور کشورمان گفت: دولت اگر می خواهد در اقتصاد موفق باشد باید راه را برای مردم باز کند. مردم اقتصاد را بهتر از دولتی ها اداره خواهند کرد.

روحانی: برخی از اینترنت پر سرعت چندان خوششان نمی‌آید/ اگر می خواهیم در ایران فساد از بین برود، راهش اطلاع مردم و جوانان است

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، امروز (یکشنبه) در جمع مردم نیشابور اظهار داشت: ارادت من به مردم این دیار دیرینه است و امیدوارم بتوانیم خادم خوبی برای شما مردم عزیز باشیم و همه طرح هایی که در دولت یازدهم به مردم استان خراسان رضوی وعده دادیم عملیاتی کنیم.

وی افزود: خدا را شاکرم که در دولت یازدهم گازرسانی به ۱۵۱ روستا در شهرستان نیشابور انجام گرفت. همچنین مجتمع آب رسانی به ۱۲۰ روستا رسید و ۱۲۹ کیلومتر لوله کشی برای رساندن آب به مزارع انجام شد.

اهم اظهارات رئیس جمهور را به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛

* امیدواریم این برنامه ها در دولت دوازدهم برای مسائل بهداشتی و دانشگاهی و عمرانی ادامه پیدا کند. هر کاری بخواهیم انجام دهیم، باید افکار عمومی مردم را قانع کنیم. اگر می خواهیم به مردم خدمت کنیم، باید راه را برای مردم تسهیل کنیم.

*مردم از ما اجبار را نمی پذیرند. مردم عزیز ایران آگاه و دانا و انقلابی و هوشیار هستند که به آینده می نگرند. کاری نکنیم که در برابر نسل های آینده پاسخ قانع کننده نداشته باشیم.

* اگر می خواهیم در اقتصاد پیشرفت کنیم باید همه با هم باشیم. دولت اگر می خواهد در اقتصاد موفق باشد باید راه را برای مردم باز کند. مردم اقتصاد را بهتر از دولتی ها اداره خواهند کرد. ما در ایران در بخش فولاد امروز یکی از صادرکننده های به نام در سطح جهان هستیم. ما امروز فولاد را به اروپا صادر می کنیم. اینجا سرزمین فولاد است. از سنگ آهنش گرفته تا نیشابور و سبزوار امروز شاهد افتتاح یک ظرفیت دو و نیم میلیونی گندله سازی هستیم.

* ما ظرفیت کامل برای حرکت در صنعت کشاورزی، گردشگری و مسائل دانش بنیان داریم. هر جا با هم حرکت کنیم پیروز خواهیم شد. وعده ما به شما از روز اول ایجاد اشتغال برای مردم بوده است. وعده ما این بوده که جوانان صاحب کار و زندگی شوند.

* وعده من به شما اشتغال زنان و جوانان بوده است. شما در همه زمینه ها قدرت پیشرفت دارید. در دنیای امروز بدون فضای مجازی ما می توانیم برای جوانانمان اشتغال ایجاد کنیم؟

*یکی از حرکت های دولت یازدم و دولت دوازدهم این بوده که راه ارتباطات مردم و راه کسب و کار از طریق فضای مجازی را باز کند. ما امروز تلاش می کنیم تا اینترنت پر سرعت را به تمام روستاها برسانیم.

*برخی از اینترنت پر سرعت چندان خوششان نمی آید. می گویند اینترنت باید بسیار کند باشد؛ به صورتی که اگر خواستید به سایتی دسترسی پیدا کنید، باید مدت زیادی وقتتان را تلف کنید تا بعد هم پشیمان شوید. دنیای امروز، دنیای سرعت و ارتباطات است. اگر می خواهیم در ایران فساد از بین برود، راهش اطلاع مردم و جوانان است. بدون حضور جوانان و بدون شفافیت و بدون اطلاع مردم، امکان مبارزه با فساد وجود نخواهد داشت.

*تقویت پیام رسان های داخلی، حرف به حقی است، ما باید آنچه ایرانی است، حتی در فضای مجازی را تقویت کنیم اما آیا می توان به نام تقویت فضای ایرانی، مردم را از ارتباطات و از مشاغل محروم کرد؟ این کار امکان پذیر نیست.

* ما باید به سمت قدرت ایران حرکت کنیم. امروز قدرت ایران در سایه به دست آوردن فرصت هایی است که اگر امروز آن ها را به دست نیاوریم، فردا بسیار دیر شده است.همه باید باور کنیم این کشور از آنِ ملت ایران است،

*همه باید قبول کنیم هر اقدامی می خواهیم انجام دهیم مردم باید همراه ما باشند، فاصله با مردم ما را به جایی نمی رساند، ما در دنیای امروز نمی توانیم بگوییم که مردم ما و جوانان ما از اطلاعات بی خبر باشند. حق اطلاع حق شهروندی همه مردم ایران است.

*ما تعامل سازنده با جهان را می خواهیم اما زیر باز حرف زور و غیرمنطقی هیچ قدرت و ابرقدرتی نخواهیم رفت. آن هایی که فکر می کنند می توانند با فشار و تحریم ملت ایران را تسلیم کنند اشتباه می کنند

منبع : خبر آنلاین

منبع: خبرآنلاین

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • hamed
    0

    سلام لطفاً به اطلاع آقای رییس جمهور برسانید که اینقدر ژست مخالف بودن با فیلترینگ تلگرام رو نگیرند! در حال حاضر استقبال خوبی از پیام رسان های داخلی شده فقط سروش تو این مدت کم حدود 10 میلیون عضو گرفته، پس مردم ما از پیام رسان های داخلی به خوبی حمایت کردند این شما هستید که انگار نمیخواهید دست از تلگرام بکشید! در ضمن توییتر و اینستاگرام برای همه مردم فیلتر هست پس بهتره رییس جمهور و اعضای دولت هم در این شبکه ها فعالیت نداشته باشند. با تشکر

  • arb
    0

    حرفهامان طلاست سی سال است*قصد احداث زرگری داریم

  • ali
    0

    اقای روحانی باتوجه به انتظارات اولیه مردم از دولت شما و عدم تحقق بسیاری وعده ها، سکوت بهتر از همه چیز است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها