کنایه سنگین قالیباف به ترامپ/ واکنش رئیس مجلس به شایعات مربوط به مذاکرات
واکنش قالیباف به انتشار اخبار جعلی دربارهٔ مذاکرات از قول آمریکاییها: عملیات «رفقا به من اعتماد کنید» شکست خورد، حالا دوباره به روند همیشگی اخبار جعلی آکسیوس بازگشتند.
رئیس مجلس در واکنش به اخبار جعلی آکسیوس دربارهٔ مذاکرات، این اخبار را بخشی از عملیات روانی آمریکاییها پس از شکست مطلق عملیات نظامی در تنگه هرمز دانست.
رسانه آکسیوس که مرجع اصلی انتشار فیکنیوزهای کاخ سفید است با الهام از کلمهٔ انگلیسی Faux به معنای دروغ یا جعلی از سوی قالیباف فاکسیوس لقب گرفته است.
کنایه بزنید و مسخره کنید اما با همون رسانه کل نفت دنیا رو کنترل می کنه، شما که توان کنترل تخم مرغم ندارید سکوت کنید!
شما که اینقد نترس و با دل جرات هستید یه جلسه برگذار کنید در مجلس
امان ازین فجای مزاجی !
قالیباف باز یک تنه آمریکارو رو برد گوشه ی رینگ و گرفت زیر مشت و لگد. قالیباف قهرمان، توام نری، اینجا بمان. حیدرر حیدررر
همش دروغ بگید
موقع جنگم گفتین نه ما با کسی حرفی نزدیم
ولی فک کنم ترامپ یه روزی تمام مکالمات تون رو رسانه ای میکنه
اوضاع یحچال چطوره سردار !؟ وای به روزی که یخچالو «وای» کنی بگی وای هیچی توش نیست! سردار ما با انرژی هسته ای کار میکنه وگرنه بی غذایی و این لپای یرمز !!!
وای بر هرطعنه زن عیب جوی
خسته نباشید از این همه طعنه و دروغ
مشکل های به وجود آمده راحل کنید
به قول مختار ثقفی در این بحران
شهادت یعنی عین خود کشی است
مشکلات را حل کنید
نه اینکه شما خیلی راستگو هستید
همه میدانیم که توافق شده پس لطفا نگید خبرهای جعلی
پذیرش شروط آمریکا بمعنی شکست نیست؛ اتفاقا یه نگاه واقع بینانه و درسته که ایرانو نجات میده.
تو رو خدا بگذارید محمد باقر به جای پزشکیان بشه رییس جمهور بنده خدا خیلی دوست داره با رای مردم که نتونست به پاستور برسه دوست داره به خدا .. بفهمید
فاليباف بنده خدا اصلا نميدونه اكسيوس چي هست !!!!
🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢
اکسیوس بهترین و معتبر ترین رسانه حال حاضر جهانه اخبارش رد خور نداره
بیا پایین باو
یه ملت بدبخت شدن، شما کری میخونید
کنایه سنگین😂🤣
قالیباف خیلی شبیه ترامپ هست شاید که ...............
قالیباف دورانت تموم شده
خیلی سنگین بود بیا مجلستو حضوری بگیر دستت
آخ کشتیشون که
میگن ترامپ چندتا شلوار عوض کرده
یعنی تعلیق غنیسازی برای پانزده سال دروغه ؟!
ممدباقر ظاهرا یه آمریکایی رو استخدام کرده... جدیدا حرفاش خیلی آمریکایی هستن. کسی اگر ندونه فکر میکنه بچه ناف بروکلینه...
همین تو نبودی که وقتی ترامپ گفت من با رئیس مجلس ایران وارد گفتگو شدیم ولی تو تکذیب کردی ، اما چند روز بعد به عنوان رئیس مذاکره کنندگان رفتی به پاکستان هی خدا فقط موندم اون مردم بیچاره که گول شما رو میخورن تفکرشان چیه آیا از طرفدارای از این قشر احساس حقارت نمیکنند؟؟؟
اونها از ایدئولوژی پیروی میکنن و آدم های این مدلی از خودشون هیچ فکری ندارن وهرچی بگن قبول میکنن درواقع مغزشون قدرت تحلیل راست و دروغ مسائل رو نداره
کی به حرف تو توجه میکنه قالیباف؟ مگه تو اعتباری داری که میگی مردم به شایعات توجه نکنن؟ گفتن این چیزا اعتبار میخواد که تو نداری.
خو شی بگوووم والا
مو دیگه به ای حرفا عادت در کردیمان چون چاره ای نبید
خبر فوری یه وقتایی از فالسنیوز هم فالستر میشی نکن اینکارا رو من دوست دارم
درسته فقط صدا و سیما و کیهان و فارس درستن!!