آکسیوس به نقل از کاخ سفید:
تا ۴۸ ساعت آینده تهران پاسخ کاخ سفید را می دهد/ توافق نشود، احتمالا حملات نظامی مجددا آغاز شوند
آکسیوس در مطلب اخیرش مطالبی را به کاخ سفید نسبت داد.
آکسیوس به نقل از مقامات آمریکایی مدعی شد: ما انتظار داریم ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده از تهران پاسخی دریافت کنیم
کاخ سفید به دنبال دستیابی به یک پیشرفت دیپلماتیک تا پایان سفر ترامپ به چین در جمعه آینده است.
ترامپ ممکن است در صورت عدم دستیابی به توافق تا پایان سفرش به چین، دستور اقدام نظامی را دوباره صادر کند.
توافق کنید و ایران و ایرانی رو به فنا ندید. یکم دیگه گرونی و بیکاری بیشتر بشه مردم خودشون به جون هم میفتن. نا امنی و مشکلات اعصاب و روان به شدت زیاد میشه و جامعه از هم میپاشه
صابخونم کرایه رو تقریبا دو برابر کرد...
خواهشاً عقل داشته باشید و توافق کنید.
آخرش که مجبورید صلح کنید پس ناز نکنید. زیادم نقشه واسه صندلی هاتون نکشید چون خداوند برای هر ریاستی مهلتی قرار داده که یک روز کم و زیاد نمیشه... و الی الله عاقبه الامور
تعداد بیکاران ایرانی افزایش یافت!
نیروگاه اتمی بوشهر به دلیل انتقال اورانیوم به آمریکا!
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
خخ😆 😆 😆
شر ور نگید. تموم شده رفته
توافق نمیشه
هیچکدام از طرفین کوتاه بیا نیستن
نه ما اورانیوم رو میدیم نه اونا میزارن اورانیوم بمونه
اونقد زمان تعیین نکن ترامپ..
تواگه مثل هرگیرنمیکردی اونقد دنبال دو هفته ،چهارهفته
ودوروز و۴۸ساعت نبودی...
توافق یعنی اورانیوم غنی شده را تحویل دهید.هسته ای و موشکی و منطقه ای و تنگه هرمز. را همچنین. در عوضش تحریم ها با شدت بیشتری ادامه پیدا می کند. و جنگ را هر موقع دلش خواست شروع می کند..تنها محاصره دریایی را پایان می دهد در قبال این همه امتیاز دادن.
زودتر
دمش گرم
مذاکره نشود به ضرر ج ا هست
خیلی مملکت بی در و پیکری هست رئیس جمهور تو این مذاکرات هیچ نقشی نداره
ایران دیر یا زود شرایط آمریکا را خواهد پذیرفت،مسئله هسته ای و موشکی هم حل خواهد شد،دست از گروه های نیابتی بر خواهد داشت و در یک توافق منطقه ای نابودی اسرائیل هم رنگ خواهد باخت
حالا مهم نیست به جماعت ورزشی بی سواد چی بگه چون هر روایتی را اونا بدون تفکر و مطالعه قبول خواهند کرد.
تندروها مانع تراشی میکنند
اهااااا، خب پسسس، اینو بگو ، ترامپ میخواد بره چین گوشمالیشون بده، پس اینهمه تعویق و وقت تلف کردن واسه اینه
بخش پاسخدونی مسئولین خرابه اگر مردم ایران پاسخ درست و حسابی دریافت کردن بقیه هم دریافت میکنن
مثلا
چرا اینترنت قطعه ؟ هیچکی پاسخگو نیست
متولی اینترنت تو این کشور کیه؟ ایضأ کسی پاسخگو نیست
مردم چکار کنن صداشون به جایی برسه ؟ بی پاسخ
معیشت مردم کی سرو سامان میگیره ؟ بی پاسخ
تا کی با دنیا جنگ و دعوا ؟ بی پاسخ
چرا یه عده برخوردار از همه امکانات و مزایا هستند ؟ بی پاسخ
مگر معنای جمهوری مشارکت عمومی در تصمیم سازی نبود؟بی پاسخ
چرا انفال ارث پدری اقلیت خاص شد؟ بی پایخ
چرا با وجود دستگاه های عریض و طول نظارتی مفسدین شناسایی و معرفی نمیشن ؟ بی پاسخ
و چراهای بسیار دیگر
دلا دیدی اورانیوم ایران هم رفت!
🥳🥳🥳🥳🥳🥳
جنگ قطعی سوار هواپیما نشید نتانیاهو به ترامپ اطمینان داده باقی مونده بزنن
حالا که برا من تهران کار واجب پیش اومده باز داره جنگ میشه
این چه خبر تکراری و مسخره ای هست که مدام پوشش می دهید اگر تا فلان روز توافق نشود جنگ شروع می شود این دفعه هزارم هست که این رو تکرار می کنید.
ایران میتونه با تاکتیک زمستان سخت قیمت نفت رو هزار دلار تو هربشکه ببره بالا تا امریکا اروپا به التماس بیفتن شروط ۶۷ گانه ایرانو قبول کنن جیکشون درنیاد حالا این تاکتیک زمستان سخت چیه یعنی الان که بهار هست هوا گرمه ایران میتونه ابرهای اروپا و امریکا رو معکوس منجمد کنه یعنی تو بهار برف بباره همه جا یخ بزنه تقاظا برا سوخت بره بالا امریکا بیخیال جنگ بشه بره جاده هاشو برف روبی کنه
ایران میتونه تمام عوامل اینتر نشنال رو بیاره تو صداسیما مشغول شن اونا چون اموالشون به نفع مردم مصادره شده دیگ هیچی ندارن حاضرن با یه حقوق بخور نمیر بسازن و تمام عوامل صداسیمارو بفرسته اینترنشال بعد اونارو وطن فروش بنامه اموالشونو به نفع مردم مصادره کنه اینجوری وطن فروشای جدید کشف میشه دارایی ها دولت با تصرف امولل بیشتر میشه
یا بزن یا خفه شو و تحریم را بردار که گرانی مردم را کشته
بهتون قول میدم 48 ساعت بعد میگن مذاکرات به خوبی پیش رفته دو هفته دیگه آتش بس اعلان میکنیم
این داستان ادامه دارد....
سیمپسونها این جنگ و تا بهمن ۱۴۰۵ پیش بینی کردن من دیدم
حالم از همتون به هم میخوره
جمهوری اسلامی پول نداره دنبال وقت تلف کردن
پاسخ این بیااورانیوم باربزن ببر
خسته شدیم.....
کاخ سفید و سیاه و هر رنگ دیگری در برابر قدرت خدا عددی نیست.
مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ ۚ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ ۖ تَرَاهُمْ رُكَّعًا سُجَّدًا يَبْتَغُونَ فَضْلًا مِنَ اللَّهِ وَرِضْوَانًا ۖ سِيمَاهُمْ فِي وُجُوهِهِمْ مِنْ أَثَرِ السُّجُودِ ۚ ذَٰلِكَ مَثَلُهُمْ فِي التَّوْرَاةِ ۚ وَمَثَلُهُمْ فِي الْإِنْجِيلِ كَزَرْعٍ أَخْرَجَ شَطْأَهُ فَآزَرَهُ فَاسْتَغْلَظَ فَاسْتَوَىٰ عَلَىٰ سُوقِهِ يُعْجِبُ الزُّرَّاعَ لِيَغِيظَ بِهِمُ الْكُفَّارَ ۗ وَعَدَ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ مِنْهُمْ مَغْفِرَةً وَأَجْرًا عَظِيمًا ﴿٢٩﴾
اینو ما هم می دونیم
مشکل اینجاست که خدا با یک شخص مشخص قرارداد نسبته که ...
ان شاالله هواپیماش سقوط کنه وسقط بشه کل دنیا از دست این شر دو پا اخلاص بشه
شما اگر حمله بکن بودید از تهدید های قبلیتون جا نمی زدید جمهوری اسلامی پاشو گذاشته رو گلوتون 🤣 ابر قدقد دنیا
فورا به هرجایی که میخواین حمله کنین(ترجیحا ناو امریکا)
خدا بزرگه، چاره ای هم نیست جز صبر تا روز جمعه
فعلا همینطور دست روی چونه گذاشته، صم بکم بمونیم تا بعد 🤔
بره بميره مردك كودك خور ديوانه س هر دقيقه يك چيز مي گه
آمریکا زیاده خواه هست و اون چیزی که درخواست کردن و اون چیزی که شبکه خبر میگه به هیچ وجه مذاکره رخ نخواهد داد مگر اینکه .....بی قید و شرط
حتی گوگل هم یک ویترین شده که هیچ سایتی حتی سایت مدلسازی ساده روس رو هم باز نمی کنه…
اون اینترنت لعنتی باز کنید
زندگیمون بفنا رفت
فکر میکردم یه روز هوش مصنوعی بیکارم کنه نمی دونستم عقب مونده های بی فکر که همه چیو امنیتی می بینن بیکارم می کنن
حتی اگه کامنت تایید نمی کنید اگه یه ذره وجدان دارید بعنوان خبرنگار به مسئولین بگید شرایط عده زیادی از مردم رو
بخدا دیگه همه روانپزشک لازم شدن از دست این شرایط کوفتی
مذاکره🤣🤣🤣
ترامپ همین الان از کرده خودش پشیمونه هی تمدید میکنه😂 با این خبرا فقط میخواد بازار رو کنترل کنه
من کاری به نوع حکومت و هیچ چیزی ندارم حرفم اینه کلا نیم قرن تحریم بی دلیل میگم بی دلیل چون بیست ساله رفتیم سمت غنی سازی سی سال قبلش چی؟؟چرا تحریم کردن؟؟برای تولید سلاح و فروش سلاح؟کاری که هر کشوری که دارای فنآوری باشه انجام میده؟؟مگه چی گفتیم نیم قرن؟گفتیم مرگ بر اسراییل و آمریکا و غرب اونها چیکار کردن؟؟در عمل باعث مرگ میلیونها نفر بودن تو منطقه نیم قرن پیش حالا به اشتباه یا درست انقلاب کردن مردم یک کشور و مستقل شدن خاستن جهت دین سیاست رو تعیین کنن دوست داشتن با چین کمونیست دوست و با آمریکای امپریالیست رابطه نداشته باشن نیم قرن آمریکا و متحدانش هی تحریم اذیت آزار محدودیت و در آخر هم جنگ و ترور که چی بشه؟که یک کشور رو هرجور شده مجبور کنن از بلوک شرق خارج بشه به بهانه های نظم جهانی خطر و غیره همین عراق به بهانه تسلیحات شیمیایی ریختن توش نابودش کردن کره افغانستان بوسنی ویتنام و هرجا پا گذاشتن هرگز هیچ خیری به مردم اون کشور نرسید بلکه مردم اون کشورها بدبخت تر شدن زور که نیست یک کشور نمیخاد زیر پرچم آمریکا تجارت کنه چون نمیخاد باید نابود بشه؟؟در کل میخام بگم تاریخ معاصر رو مرور کنید نیم قرن تحریم بیخودی مگه ایران در زمان رفسنجانی یا خاتمی مشکلات حقوق بشری داشت؟؟اما همون زمان هم هی تحریم پشت تحریم کردن تا وادار کنند کشور و مقامات رو که تصمیماتی بر پایه ی دشمنی بگیرن نمیشه که تو یک ساختمون همسایتون هر روز بیاد راه پله بلنده آب رو قطع کنه بی اجازه وارد خونه بشه و هر کاری بخاد بکنه چون هیکلش بزرگه یکم مردم باید فکر کنم منطقی باشید چون منطق من میگه اگر کار نیست بخاطر تحریمهای جهانی آمریکاست که نمیزاره شرکتها وارد ایران بشن اگر پول نیست بخاطر ترس از دزدیدن نفتکش تو دریا ها هستش و همه چیز رو اینها انجام دادن نمیشه که مدام هر روز و هر روز نیم قرن بزنید تو سر یه بچه و انتظار داشته باشید که اون بچه در حال بزرگ شدن ازتون متنفر هم نشه و وقتی بزرگ شد ازتون انتقام بگیره من دقیقا از زمان دولت رفسنجانی یادمه بعد خاتمی حتی 4سال اول محمودی اوضاع اقتصادی مردم خوب و مردم خیلیا راضی بودن اما بعد از اون شروع شد تحریمها بهانه ها و همه و همه نمیدونم قانون نیوتون درسته یا نه اما اگر درسته که پس هر کنش یه واکنش داره یکم آدم باید منطقی باشه طرف رسما اومده نیم قرن تحریم کرده و فشار آورده و حمله و بعد محاصره کرده و هر روز تهدید میکنه و فردا هم میگه دخترای 10سال به بالا رو میخام پس فردا میگه ماراتون رو بدید روز بعد هم میگه جمعیتتون زیاده افراد زیر 20سال بمیرن و هر کاری بخاد میکنه چرا فقط چون اونا تحریم کردن اونا جنگ کردن و اونا میخان؟؟این بردگیه قانونش یک قرمه تو آمریکا جمع شده اما به ظاهر چون هنوز هم دارن با زور و پول برده داری میکنن وقتی کشوری رو تحت فشار میخان وارد جنگ کنن این برده داریه اگر جنگ آمریکا یک ذره توش منطق داشت امروز با آمریکا و اسراییل درگیر نبودیم بلکه با ۷۰کشور دنیا درگیر میشدیم اما دیدید که کسی ورود نکرد چون در نهایت دنیا هم فهمیده که آمریکا داره زور میگه
با ارزوي موفقعيت براي دوستان عزيزم
یادش بخیر قرار بود حسینیه کنن اینجارو
خب صادر کنه...
پس شنبه جنگ هست
انشالله
ما منتظر ادامه هستیم
اینترنت میخایم، اینترنت اینترنت اینترنت
شروع دوباره جنگ قطعی است . اما اینکه طولانی باشد یا کوتاه باید ببینیم چه خواهد شد .
د نکش این گند مزخرفاتو اینا قاطی داره
فاقد اهمیت/عادت کردیم دیگه
برو بابا دوقطبی
🤣🤣🤣🤣🤣
عملیات خوک کثیف شروع شد دوباره
هزار بار سلام به جنگ لعنت به بلاتکلیفی و سقوط اقتصادی
خاک بر سرت کنند ...
ترامپ خالی بند 😂😂😂😂 صد بار گفت میزنم و نزد
بدبخت محاصرش از صد تا محو کردن بدتره
ابدا بوی جنگ نمیاد ایران توانایی ورود ب یک جنگ دیگه رو نداره از نظامی خبر ندارم ولی از نظر اقتصادی بنابران بیشتر بوی دادن امتیاز می اید
شایدم اشتباه میکنم
99 درصد با یه توافق شبه تسلیم تموم میشه. پای چین که وسط اومد یعنی احتمال معاملات پشت پرده بسیاااااااار زیاد
هیچ دو طرفی حاضر به شروع نیستن امریکا هم کشیده کنار
باشه عمو
انشالله جنگ شروع بشه
خداشاهده راضیم بمب اول به خونه من بخوره
دیگه ازبی عدالتی خسته شدم
کسی میدونه چطوری میشه بدون درد وخونریزی مرد ؟ کسی میدونه چطور میشه مرد و مادر نفهمه ؟ خسته شدیماز گرونی از تورم از حقارت از نرسیدن ؛ خسته شدیم… ایکاش دنیا جای بهتری بود
اگه توافق الان امضا نکنید دقیقا مثل آلمان نازی با خفت و خواری شکست میخورید و تسلیم میشید!! این واقعیته از تاریخ درس عبرت بگیرید و این شانس از دست ندید که شانس استفاده درست از فرصت هاس
توافق کنید
هیتلر و اطرافیانش هم همین توهمات شما رو داشتن ولی آخرش چی شد!!! تسلیم و شکست و کشته شدن و دادگاهی سران نازی
از تاریخ درس بگیرید
#حمایت از توافق
خدا ازتون نگذره توافق کنید مردم میوه دیگه نمیتونن بخرن واسه خونشون. نهایت بتونن بخور و نمیر شکمشون رو سیر کنن
اوه اوه دعوا دعوا
پس بخاطر همین عباس و دارو دستتش رفتن چین که از چینیا تمنا کنن با ترامپ حرف بزنه. 😂
اینترنت یی صاحاب رو باز کنین خدا لعنتتون کنه
امیدوارم اول زیر ساخت های اینترنت رو بزنه. که حالا که مردم اینترنت ندارن کسی نداشته باشه! لعنت بهتون جز ظلم عمدی به مردم هیچ چیز نداشتین.
خبر فوری اینقدر سانسور نکن. به حق آزادی بیان اعتقاد داشته باش. از بیکار شدن نترس. مردم پشت کسی که در کنارشون باشه رو میگیرن.
من میدونم هیچ توافقی انجام نمیشه و جنگ دوباره شروع میشه
البته تو خواب ...
دنیا بدون آخوند ها برای من معنی ندارد
توافق مد نظر آمریکا یعنی غنی سازی صفر و دادن ذخیره اورانیوم به آمریکا و آزاد شدن تنگه هرمز به نفع همه دنیا. آیا ایران چنین چیزی رو امضا میکنه؟ جواب اگه بله باشه با ورزشی های داخل چه کنه اگه جواب نه باه پس حمله قطعی است
امریکا اینجا آخر هفت خطی و عربده کشی هست
دیگه جنگ نمیشه
هیچی هم درست نمیشه
نمیزارن ک درست بشه چون درست از نظر هرگروه همونیه ک میگن
ی گروه احترام میخواد ولی احترام نمیذازه و الی اخر
چرت نگو الکی سعی نکن ملت رو نا امید کنی . قبل جنگم از این حرفا زیاد زدین ولی همش برعکس شد
فکر کنم اگر تسلیم نشن ممکن از بمب هسته ای استفاده بشه مثل ژاپن
کاملا موافقم.هیچچچچچ چیز در مملکت ما درست نمیشه.چه جنگ باشه چه نه.چه مردم اعتراض کنن چه نه.چه مردم بخوان چه نه😔😔😔
توافق انجام نمیشه و جنگ دوباره شروع میشه
ما معترضیم
فهمیدی
اینم که هر روز یه چی میگه . این اومد گندزد تو اقتصاد ایران و جهان حالا خودش هم گرفتار شده نه راه پیش داره نه راه پس . اونی هم که این وسط سوخت داده . مردم ایران بودن که یه فشار اقتصادی بیشتر رو باید تجربه کننن
ایران میتونه کلی لاک پشت نینجا از سواحل خزر جمع کنه و از طریق ازبکستان به صورت دریایی بفرسته خلیج فارس(انحصاری چین) سپس با استفاده از بالگردهای صغرای سپاه و بسیج و ارتش و مرزبانی و کلانتری سر کوچه به ارتش کوچک آمریکا حمله کرده و سپس با کمک لک لک هایی دریایی و دولفین های دریایی به آب شیرین کن های امارات حمله کرده و جشن بگیره
خفه بابا
به امید نابودی دشمنان ایران و ایرانی ...
جان به لب شدیم اینترنت رو وصل می کنید یا درخدمت باشیم؟
نه جنگی می شه نه مذاکره ای
توی راه برگشت از چین دستور حمله رو میده...همینطور یهویی...🙃🙃 این آدم غیر قابل اطمینانه....از اولشم باهامون حال نمیکرد😐😐
قراره بدید امضارو... برید بدید... چقد میخواید کشته بدید آخه... ۸۰ میلیونم الاف کردید. نه عرضه ی تسلیم دارید نه عرضه ی جنگ تمام عیار... آخرشم امضاس... چه الان، چه یه سال/دو سال دیگه...
تا ۴۸۰ روز دیگه هم هیچ اتفاقی نمیفته. ترامپ تا پایان دوره اش هر روز توییت میزنه بعدش هم میگه اگه یه دوره دیگه رییس جمهور بودم مساله ایرانو حل می کردم.
یکی از اهداف اصلی جنگ و جلوگیری از صدور نفت ایران و دیگر کشورها در حقیقت فشار مضاعف به چین است تا با گل آلود کردن آب، صیدی هم از این کارزار، نصیب غرب گردد و سفر ترامپ به چین نیز، در همین راستا قرار میگیرد و هرچه محاصره بیشتر و تنگه هرمز با ریسک بیشتری همراه باشد اقتصاد چین نیز آسیب پذیرتر خواهد بود
جهان بالای ۶میلیارد نفر جمعیت دارد. کسی نیست ترامپ رو بکشه
حتی این. توافق هم چیزی از پایان جنگ درونش ذکر نشده
جنگ جمهوری اسلامی با آمریکا اسراییل هرگز پایان نخواهد یافت چون اصلا به وجود اومد برای تولید همین جنگها در این منطقه . و نابود کشاندن و تاراج کردنش
چون منطقه بسیار حساسی هست در جنگ جهانی دوم و در غفلط قدرتهای ابرقدرت جهان .این منطقه در حاشیه امن تونست زیر پوستی به موقعیتی برسد که عملا احساس کنند که اگر دیر بجنبند خصوصا در موضوع نفت به زودی یک انتقال قدرت را به منطقه شاهد خواهند بود . کل منطقه را در اون زمان عکس هاشو با الان اون کشورها مقایسه کنید کاملا متوجه میشید کشوری مثل افغانستان و ایران و عراق و مصر ....
امریکل بخاطر نمیخواد چین قدرت اول دنیا بشود دارد ما ایرانیها بمباران میکند چقد امریکا کثیف هست
پس یعنی جنگی در کار نیست
همه جا را تندروها قرق کرده اند ..اگر این روند اد
امه پیدا کند داعش جدید در ایران به وجود می آید .از من گفتن
کله زرد باید برود جلو بوق بزند اگر کاری از دستش بر می آمد تا به حال انجام می داد.نتیجه اینکه ایران کارش درست است..
چطور این نتیجهگیری حاصل شد؟
آقایان اگر ما همین الان تمام اورانیوم رو بدیم بره و هسته ای رو محدود کنیم تا 15 سال حتی هیچی هم نگیریم . همین که سایه جمگ رو دور کنیم هنره و میتونیم در بوق و کرنا کنیم که ما پیروز شدیم ، چرا ؟ چون آمریکا و اسرائیل به اهدافشون نرسیدن.
مذاکره کاغذی معنی ندارد ، باید آمریکا منطقه را ترک کند ، با عمل ،پولهای ما را به طلا بدهد ، با عمل ، مثل همه کشتی ها عوارض بدهد ، غرامت جنگی که در حین مذاکره تحمیل کرد بدهد تا وقتی ناوگانش اینجا باشد تخاصم و مشکلات تنگه ادامه دارد ،اسراییل را به حاله خودش بگذارد مقاومت پوتین روی کردنش خواهد گذاشت و مجبور خواهند شد همه به اپستین بروند، اینجا برای شیاطین جا نداریم ، میخواهیم منطقه را از شیاطین پاک کنیم تا پیامبران و صالحان به زمین برگردند و از کعبه تا قدس با آرامش تردد کنند و نماز بخوانند و قول خداوند ، مستضعفین بر زمین حاکم شوند، این است ولا غیر
ایرانی اصیل 🌹🇮🇷✌
🤣
مگه از عراق که جنگ ۸ ساله رو به ایران تحمیل کرد غرامت گرفتیم که حالا توقع داری از آمریکا بگیریم چه حرفا شلغم سوخته تعجب میکنه.
توافق نشود دو هفته دیگر فرصت میده بعد یکماه دیگه . جنگ روانی است
یک در میلیارد هیچ توافقی صورت نخواهد گرفت چون امکان وجود توافق بین این دو طرف میز اصلا وجود نداره