مخبر: شهید سلیمانی در بسیج مردم برای حل مسائل کشور بسیار مؤثر بود
مشاور و دستیار رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: شهید سلیمانی در جریان جنگ عملکردی برجستهای داشت و در بسیج مردم برای حل مسائل کشور بسیار مؤثر بود.
محمد مخبر عصر چهارشنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۵ - در حاشیه مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سرلشکر غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، اظهار کرد: انصافاً شهید بزرگی را از دست دادیم. شهید سلیمانی در مولفههای مختلف کشور منشأ خدمات بسیار بزرگی بود.
مخبر با یادآوری نقش سردار سلیمانی در محرومیتزدایی و فعالیتهای بسیج، افزود: این شهید در جریان جنگ عملکردی برجستهای داشت و در بسیج مردم برای حل مسائل کشور بسیار مؤثر بود. سردار سلیمانی یک ولایتمدار حقیقی بود که تمام فکر و ذهنش در خدمت تدابیر رهبر معظم انقلاب قرار داشت.
دستیار رهبر انقلاب ادامه داد: او توانست جریان بسیج را به شکل منظم و سازمانیافته برای خدمت به کشور، اسلام، نظام و خصوصاً ولایت ساماندهی کند. قطعاً شهادت ایشان نیز همچون حیاتش منشأ خدمات بزرگی برای کشور خواهد بود.
همدانی چطور؟
قبول کن که دیگه نیست اگه میتونی درست کن نمیتونی برو
اگر منظورتون اکثریت مردمه نه اون چند در صدی که شما معمولا بهشون می گین مردم خیلی هم خوبه
آفرین مخبر شما توانستید با این پاچه ورمالی از این مرحله با موفقیت عبور کنید😂🤣😂🤣😂🤣
پس بگو من هرچقدر میگردم مشکل را پیدا نمیکنم پس تو حلش کردی مچکرم که تمام مشکلات را حل کردی جدی میگم
چی شد سوریه که حرم بود عملکرد سلیمانی باعث شد با لگد از سوریه و لبنان و ونزوئلا انداختند بیرون شما رو
پس میشه بگی چرا دیگه لبنان راهتون نمیدن؟
اره دقیقا
حالا ولش کن اون ۲۵ ملیون دوووز واکسن برکت ما حاضر نشد؟؟