عراقچی با پوششی متفاوت وارد پکن شد/ تصاویر
وزیر امور خارجه در راس یک هیأت دیپلماتیک ساعت سه بامداد امروز چهارشنبه وارد پکن شد. تصاویری ببینید از پوشش متفاوت او در این سفر.
وزیر امور خارجه در راس یک هیأت دیپلماتیک ساعت سه بامداد امروز چهارشنبه وارد پکن شد. تصاویری ببینید از پوشش متفاوت او در این سفر.
باعث آبروریزی هستن اینا، جالبه طرفدارای اینا از وطن پرستی حرف میزنن ولی با کاراشون همه جا آبروی وطن رو میبرن
بهتر بود تیتر میزدید:
چین عراقچی را احضار کرد./ عراقچی حتی وقت نکرد کت و شلوار بپوشد.
زنلسکیتون که با تیشرت این ور آن ور میرود .
انگار رفته سر کوچه هندونه بخره
پولت میرسه، با کت وشلوارت برو هنونه بخر !
خوب شد زلنسکی یه چیزی به اینا یاد داد اسکی برن
اوه، حاجیرو
زیرا او را به صورت رسمی نپذیرفته اند .
درود خواستم بنویسم ولی میدونستم تأیید نمیشه
اونجا همه خودی ن خونه خودشه
می دونست کسی نمیاد جلوش
حالا خبرفوری بیاد به طرز لباس پوشیدن وزیران ترامپ تیکه بندازه! تحویل بگیر.
کت پزشکیانه که
زلن یو اسکی
آبرو برای مملکت نذاشتین
حتما زیپش خراب بوده
چون کت اونجا تن چینه نه ایران
میدونه مقام ارشد چین(وزیرخارجه چین) نمیره پیشواز،
بنابراین دست پیش گرفته پس نیفته
پیراهن روی پیراهن پوشیده
دوتا یقه شکل هم روی هم🤨
یا حسین این هم ایراد داره؟
فقط خط اتوی آستینش
پزشکیان گفت مثل من باش
انگار رفته پیک نیک ! پشت سریشم که شکل افغان هاست
چه خبر مفیدی
این چه لباس مسخره ایه پوشیده انگار داره میره پیک نیک !!!!!!!
خوب یه شلوار لی و دمپایی ابادانی هم میپوشید تا کامل بشه
عباس چرا كاپشن احمدي نژاد رو پوشيدي ؟
چقدر بی کلاس
معلومه احضارش خیلی فوری فوتی بوده که حتی وقت نکرده لباسو عوض کنه!
دقیقا، چون نرامپ هم داره میره چین احتمالا سر معامله ایران و حذف حمایت چین از اینا
خواسته بگه سفر غیر رسمیه. حتی پرچم هم در اتاق نیست. چین گردن گیرش ضعیفه
بنده خدا از پدر شدن هیچی نفهمید
یجوری نوشتی لباس متفاوت فکر کردم با پیژامه و رکابی بلند شده رفته
اوه چقد متفاوت 🤦
انگار رفته معامله زمین بکنه
چرا وقتی می خواد بره آمریکا مرتب می ره وقتی می ره چین خودشو شبیه حشمت خان کرده. دکمه بالا باز. کاپشن کژوال, چروک، رنگ تیره و غیر رسمی. احتمالا نباید یه بررسی بشه؟
دیدار زلنسکی با ارباب ترامپ بدون کت
دیدار عباس با ارباب بدون کت
اولین باره تو دنیا که یه نفر 2 تا پیرهنو روی هم میپوشه !
چه فازی هم گرفته ، البته عباس معکوس رو دوسش دارم ، برعکس کنیم حرفاش رو نتیجه های خوبی میگیریم مثل قبلی ها.
جناب عراقچی هفته ی قبل رفت روسیه ، الان وضعیت پوتین مشخص نیست کجاست و اینترنت روسیه قطع شده ؟!
الان رفته چین تا کیم جونگ اون و.... را نیز بخاک سیاه بنشان
ببخشید رهبر چین رو نفهمیدیم کیه 🤗
وقتی استقبالی در کار نیست
دو تا یقه انگلیسی روی هم ... 😵💫
مگه مت گالاست 😂😂😂 پوشش متفاوت
برو تسلیم نامه رو بنویس پسر جون مملکت رو هواست
از عباس معکوس چه انتظاری دارید ؟
لباسای لاریجانی رو پوشیده 😂
تو پناهگاهشون یه کمد مشترک دارن، گفته لاریجانی که دیگه نیست ، همینارو میپوشم میرم
بهش میاد عباس همیشه خوش تیپ و خوش پوش بوده
به این میگن مسئول خدوم خاکی مثل باقی مردم
لباس مهم نیست...
محتوای گفتگو و مذاکرات مهم است
مهم اینه که بتونه از جایگاه و قدرت کشورش وارد گفتگو و امتیاز گیری شود، لباس چه اهمیتی دارد...
عباس برو رستوران یه شاورکروناخفاشینگیو بخور شاید تونستی چین رو هم نابود کنی
عباس آقا نورانی شده .
نه شرقی نه عربی..همین بود؟؟
البته اینم فرض کنید که اگه مثلا وزیرخارجه چین با همین تیپ به ایران میامد، اونوقتم ممکن بود بگن که طرف حس بزرگی و برتر بودن کشور خودش نسبت به میزبان داشته یا خواسته به رخ بکشه!!!
متاسفانه فقط تعویض پالان ه
هر کشوری دنبال منافع ملی است . نه آرمانها و رویاها .
تا کی باید این دولت بد قدم را تحمل کرد
عباس خوشقدم
مقدمت مبارک
لبخند زارتان بر لب ......
بابا این تیک آبی نداره ، کت و شلوارش کجا بود 😂
ولی خوشم اومد پیراهنش یقه داره و کمربند بسته
بالاخره دارن میان جز آدمیزاد
عجب خبری ..
🤓
چیشوته
پوشش تازه عراقچی ،این روش تازه را تازه بنا کرده است!
زیپ شلوارش پاره شده از کمد لاریجانی کش رفته حسودای پلاستیکی چشم دیدنشو ندارین
رییس دولت که اون باشه، پادوهاش هم همین میشن
یه پیروزی دیگه... کمربند بسته😂
فقط نگاه اون ارتشیه اون پشت