فرمانده نیروی هوافضای سپاه: عاقبت پایگاههایتان را دیدیم؛ ناوهایتان را هم خواهیم دید
سردار موسوی خطاب به امریکایی ها نوشت: عاقبت پایگاههایتان را دیدیم؛ ناوهایتان را هم خواهیم دید.
سردار موسوی خطاب به امریکایی ها نوشت: عاقبت پایگاههایتان را دیدیم؛ ناوهایتان را هم خواهیم دید.
این کی هست ؟
ندیدمش تا حالا..
عزارائیل طرفای اسرائیل
عاقبت تو را هم خواهیم دید
بخواب فشارت بالا میره
اوکی. بسه شونه خیلی قعر شد ناوهاشون. حداقل اینترنتو وصل کنید عکس ناوهای غرق شده این آمریکای جهان خوار را برای دنیا بفرستیم
عاقبت تو هم میشه زندگی نامه که اینجا میخونیمش
فقط به خاطر همین زندگی نامه من تو این صفحه هستم لامصب معتاد شدم انگار ،
چند وقتی خبری نیست هی خمیازه میکشم ، وه 😂😂
وقتی ینفر شانسی زنده میمونه فکر میکنه خیلی خوشبخته
یادش بخیر تو جنگ هرشب میگفت اسرائیل آسمانش بی دفاع شده😂😂😂
سردار فرمانده قبلی هم همین میگفتند
عاقبت پایگاه هاشون چی شده دقیقا !؟ نت رو وصل کنید بریم خرابیهارو ببنیم
همه داغون
اینو هم نفهمیدی؟
روزی سه عدد!
جهت مصرف داخلی!
ریلکس ،ریلکس ،ریلکستر
جون به قالبت فشار آورده؟
سردارِ نقطه زن لااقل یک ناو را بزنید که دلمان به گفته های شما امیدوار شود!!
مگه قرار نبود که به فرموده رهبر شهید با سلاحی که از ناو خطرناکتر است ناوهایشان را غرق کنیم. پس چی شد؟؟؟