واقعا این رضا پهلوی عیاشه. اصلا نمی شه طرفداراشو درک کرد
نظرات شما -
ناشناش
پس چرا یه رفراندوم نمیزارید
ناشناس
توایران همه عیاش هستن
ناشناس
در جنگ اول هیچ کدوم در تخت خولب خودشون نبودن و به خاطر پنهان کاری در جای دیکری خوابیده بودند
ناشناس
این مردک که هویتش مشخص نیست ،اول خودش بره زیر ذره بین ببینیم کیه و چکاره است و زن و دختراش چکاره هستن،پدرش مشخصه یت نه ، بعد حرفاشو بت سند و مدرک ارائه بده بررسی میکنیم ،فعلا فاقد اهمیت
نظرات شما -
ناشناس
باز ورزشی های جیره خور اومدن
ناشناس
هویت خودت مشخصع
ناشناس
افسر سابق سیا غلط کرده ، مگر از عرزشی کثیف تر هم کسی هست ؟
ناشناس
یه رفراندوم ساده بزارین معلوم میشه کیا صلاحیت دارن
نظرات شما -
ناشناس
بزک نمیر بهار میاد🤣🤣🤣🤣🤣🤣
ناشناس
باید شرایط درست رفراندوم برگذار بشه که جای تقلب نباشه
ناشناس
بلاهت حتی از چهرش میباره.
ناشناس
حرفایی که به نفع شماست و از طرف آمریکاست رو باید معتبر بدونیم و حرفایی که. به ضرر شماست و از طرف آمریکاست رو نباید باور کنیم!
نظرات شما -
ناشناس
سرچ کن اصلا همچین حرفهایی زده نشده
ناشناس
چرا بیشتر این اظهار نظرهای عجیب توسط مقامات سابق کت الان تو اون جایگاه نیستند پخش میشه
ناشناس
یک مشت مقام سابق چپول گلوبالیست بی اهمیت
ناشناس
چطور حرف های مسیولین فعلی آمریکا را قبول ندارید ولی حرف افسر سابق سیا را قبول دارید اگر این حرف او درست باشد پس حرف های بقیه مسیولین آمریکا در مورد حکومت ایران هم درست.
نظرات شما -
ناشناس
اینام بعد از بازنشته شدن سندا را روی می کنن
ناشناس
همه یا خشکباری هستن یا تره باری بلاخره ......
ناشناس
باشه مرد باشین رفراندوم بزارید
ناشناس
چقدر آخه خاله زنک هستین شما
خب سوختید از انتخاب مردم مشخصه
ناشناس
فقط حکام ما صلاحیت دارن این 47سال نمونه کارشونه
صلوات
همین که باجناق ندارد آدم مشتی هست
ناشناس
نون نیاد دلار نیاد حساب دهن ها همه باز میشه به یاوه گویی یک عدد چپول بی مخ
ناشناس
لعنت به کارتر و دارودسته به جا مانده اش
ناشناس
هر کاری کنین بیشتر محبوب تر میشه
ناشناس
پس از این به بعد کلام افسر سابق سیا حجت رو بر ما تمام میکنه؟
ناشناس
لایق طرفداران خاندان پالانی ها
نظرات شما -
ناشناس
پهلوی ایرانو ساخت باجناقیان نابودش کردن دیگه مگه کور باشی نبینی
ناشناس
هرچی هست از مسئولین فعلی بهتره.
نظرات شما -
ناشناس
مهم اینه دیدگاه ایدئولوژیک نداره
ناشناس
رفراندوم بزارید خووو کاری نداره که
ناشناس
آره سیا تو از باباشم میترسیدید
ناشناس
آمریکا و اسرائیل مدعی جهان آزاد هستند اول اونا رفراندم برگزار کنن ما جوابشو ببینیم
ناشناس
رفراندوم بزارید تا ببینیم دیگه
A13
جالبه بعضی ها حرف های دارو دسته عمو ترامپشون رو هم قبول ندارن.
یکی میگفت ترامپ هم از خودشونه :)
واقعا این رضا پهلوی عیاشه. اصلا نمی شه طرفداراشو درک کرد
پس چرا یه رفراندوم نمیزارید
توایران همه عیاش هستن
در جنگ اول هیچ کدوم در تخت خولب خودشون نبودن و به خاطر پنهان کاری در جای دیکری خوابیده بودند
این مردک که هویتش مشخص نیست ،اول خودش بره زیر ذره بین ببینیم کیه و چکاره است و زن و دختراش چکاره هستن،پدرش مشخصه یت نه ، بعد حرفاشو بت سند و مدرک ارائه بده بررسی میکنیم ،فعلا فاقد اهمیت
باز ورزشی های جیره خور اومدن
هویت خودت مشخصع
افسر سابق سیا غلط کرده ، مگر از عرزشی کثیف تر هم کسی هست ؟
یه رفراندوم ساده بزارین معلوم میشه کیا صلاحیت دارن
بزک نمیر بهار میاد🤣🤣🤣🤣🤣🤣
باید شرایط درست رفراندوم برگذار بشه که جای تقلب نباشه
بلاهت حتی از چهرش میباره.
حرفایی که به نفع شماست و از طرف آمریکاست رو باید معتبر بدونیم و حرفایی که. به ضرر شماست و از طرف آمریکاست رو نباید باور کنیم!
سرچ کن اصلا همچین حرفهایی زده نشده
چرا بیشتر این اظهار نظرهای عجیب توسط مقامات سابق کت الان تو اون جایگاه نیستند پخش میشه
یک مشت مقام سابق چپول گلوبالیست بی اهمیت
چطور حرف های مسیولین فعلی آمریکا را قبول ندارید ولی حرف افسر سابق سیا را قبول دارید اگر این حرف او درست باشد پس حرف های بقیه مسیولین آمریکا در مورد حکومت ایران هم درست.
اینام بعد از بازنشته شدن سندا را روی می کنن
همه یا خشکباری هستن یا تره باری بلاخره ......
باشه مرد باشین رفراندوم بزارید
چقدر آخه خاله زنک هستین شما
خب سوختید از انتخاب مردم مشخصه
فقط حکام ما صلاحیت دارن این 47سال نمونه کارشونه
همین که باجناق ندارد آدم مشتی هست
نون نیاد دلار نیاد حساب دهن ها همه باز میشه به یاوه گویی یک عدد چپول بی مخ
لعنت به کارتر و دارودسته به جا مانده اش
هر کاری کنین بیشتر محبوب تر میشه
پس از این به بعد کلام افسر سابق سیا حجت رو بر ما تمام میکنه؟
لایق طرفداران خاندان پالانی ها
پهلوی ایرانو ساخت باجناقیان نابودش کردن دیگه مگه کور باشی نبینی
هرچی هست از مسئولین فعلی بهتره.
مهم اینه دیدگاه ایدئولوژیک نداره
رفراندوم بزارید خووو کاری نداره که
آره سیا تو از باباشم میترسیدید
آمریکا و اسرائیل مدعی جهان آزاد هستند اول اونا رفراندم برگزار کنن ما جوابشو ببینیم
رفراندوم بزارید تا ببینیم دیگه
جالبه بعضی ها حرف های دارو دسته عمو ترامپشون رو هم قبول ندارن.
یکی میگفت ترامپ هم از خودشونه :)