افسر سابق سیا: رضا پهلوی صلاحیت رهبری هیچ‌چیزی را ندارد، او یک «عیاش» است/ ویدئو

افسر سابق سیا گفت: رضا پهلوی صلاحیت رهبری هیچ‌چیزی را ندارد. او یک «عیاش» است.

افسر سابق سیا: رضا پهلوی صلاحیت رهبری هیچ‌چیزی را ندارد، او یک «عیاش» است/ ویدئو

جان کریاکو افزود: او با همسر برادرش رابطه داشت. برادرش بعد از آن به موادمخدر روی آورد و خودکشی کرد.

وی گفت: همسر خود رضا پهلوی هم درحال حاضر یک رابطه بسیار علنی با مربی شخصی‌اش دارد؛ این موضوع در هر فرهنگی تحقیرآمیز است.

منبع: الف
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 36
  • ناشناس

    واقعا این رضا پهلوی عیاشه. اصلا نمی شه طرفداراشو درک کرد

    نظرات شما -
    • ناشناش

      پس چرا یه رفراندوم نمیزارید

    • ناشناس

      توایران همه عیاش هستن

    • ناشناس

      در جنگ اول هیچ کدوم در تخت خولب خودشون نبودن و به خاطر پنهان کاری در جای دیکری خوابیده بودند

  • ناشناس

    این مردک که هویتش مشخص نیست ،اول خودش بره زیر ذره بین ببینیم کیه و چکاره است و زن و دختراش چکاره هستن،پدرش مشخصه یت نه ، بعد حرفاشو بت سند و مدرک ارائه بده بررسی میکنیم ،فعلا فاقد اهمیت

    نظرات شما -
    • ناشناس

      باز ورزشی ‌های جیره خور اومدن

    • ناشناس

      هویت خودت مشخصع

  • ناشناس

    افسر سابق سیا غلط کرده ، مگر از عرزشی کثیف تر هم کسی هست ؟

  • ناشناس

    یه رفراندوم ساده بزارین معلوم میشه کیا صلاحیت دارن

    نظرات شما -
    • ناشناس

      بزک نمیر بهار میاد🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    • ناشناس

      باید شرایط درست رفراندوم برگذار بشه که جای تقلب نباشه

  • ناشناس

    بلاهت حتی از چهرش میباره.

  • ناشناس

    حرفایی که به نفع شماست و از طرف آمریکاست رو باید معتبر بدونیم و حرفایی که. به ضرر شماست و از طرف آمریکاست رو نباید باور کنیم!

    نظرات شما -
    • ناشناس

      سرچ کن اصلا همچین حرف‌هایی زده نشده

  • ناشناس

    چرا بیشتر این اظهار نظرهای عجیب توسط مقامات سابق کت الان تو اون جایگاه نیستند پخش میشه

  • ناشناس

    یک مشت مقام سابق چپول گلوبالیست بی اهمیت

  • ناشناس

    چطور حرف های مسیولین فعلی آمریکا را قبول ندارید ولی حرف افسر سابق سیا را قبول دارید اگر این حرف او درست باشد پس حرف های بقیه مسیولین آمریکا در مورد حکومت ایران هم درست.

    نظرات شما -
    • ناشناس

      اینام بعد از بازنشته شدن سندا را روی می کنن

  • ناشناس

    همه یا خشکباری هستن یا تره باری بلاخره ......

  • ناشناس

    باشه مرد باشین رفراندوم بزارید

  • ناشناس

    چقدر آخه خاله زنک هستین شما
    خب سوختید از انتخاب مردم مشخصه

  • ناشناس

    فقط حکام ما صلاحیت دارن این 47سال نمونه کارشونه

  • صلوات

    همین که باجناق ندارد آدم مشتی هست

  • ناشناس

    نون نیاد دلار نیاد حساب دهن ها همه باز میشه به یاوه گویی یک عدد چپول بی مخ

  • ناشناس

    لعنت به کارتر و دارودسته به جا مانده اش

  • ناشناس

    هر کاری کنین بیشتر محبوب تر میشه

  • ناشناس

    پس از این به بعد کلام افسر سابق سیا حجت رو بر ما تمام میکنه؟

  • ناشناس

    لایق طرفداران خاندان پالانی ها

    نظرات شما -
    • ناشناس

      پهلوی ایرانو ساخت باجناقیان نابودش کردن دیگه مگه کور باشی نبینی

  • ناشناس

    هرچی هست از مسئولین فعلی بهتره.

    نظرات شما -
    • ناشناس

      مهم اینه دیدگاه ایدئولوژیک نداره

  • ناشناس

    رفراندوم بزارید خووو کاری نداره که

  • ناشناس

    آره سیا تو از باباشم میترسیدید

  • ناشناس

    آمریکا و اسرائیل مدعی جهان آزاد هستند اول اونا رفراندم برگزار کنن ما جوابشو ببینیم

  • ناشناس

    رفراندوم بزارید تا ببینیم دیگه

  • A13

    جالبه بعضی ها حرف های دارو دسته عمو ترامپشون رو هم قبول ندارن.
    یکی میگفت ترامپ هم از خودشونه :)