اطلاعیه شماره ۳۸ ارتش
ساعاتی پیش یک جنگنده اف ۱۵ دشمن مورد هدف پدافند هوایی ارتش قرار گرفت/ ویدئو
یک فروند جنگنده اف ۱۵ متجاوز دشمن در آسمان سواحل جنوبی کشور هدف نیروی پدافند هوایی ارتش قرار گرفت.
قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور اعلام کرد: ساعاتی پیش یک فروند جنگنده اف ۱۵ متجاوز دشمن در آسمان سواحل جنوبی کشور و حوالی جزیره هرمز پس از رهگیری و با شلیک موشک، مورد هدف سامانه های زمین به هوای نیروی پدافند هوایی ارتش قرار گرفت.
بر اساس اعلام روابط عمومی ارتش، بررسی برای کسب اطلاع از سرنوشت جنگنده آغاز شده و ادامه دارد.
اوهوم درسته حاجی اصلا تا حالا جنگنده ای نتونسته وارد حریم هوایی ایران بشه
F35 که اصلا امکانش نیست کسی بزنه!!! هرهرهرهرهر....با کیا شدیم ۹۰ میلیون......بهتر بلدی پدافند بسازی ، برو بساز.... مهندس!
از کنارش گذشت برادر
مثلا ما نمیدونیم فلر چیه
تصویر لاشه هواپیما لطفاً