جانشین نیروی دریایی ارتش: اجازه تهدید به هیچ کشوری نمی‌دهیم

جانشین نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه قدرت سازی ما افزایش پیدا خواهد کرد، گفت: امروز ما به هیچ کسی در منطقه و حتی فراتر از منطقه در محیط پیرامونی جمهوری اسلامی ایران اجازه هیچ‌گونه تهدیدی را نمی‌دهیم.

جانشین نیروی دریایی ارتش: اجازه تهدید به هیچ کشوری نمی‌دهیم

امیردریادار حمزه‌علی کاویانی شامگاه ۳ خرداد ماه در مراسم سومین روز شهادت سید الشهدای خدمت و همراهانش و گرامیداشت شهدای سوم خرداد که در مصلای امام خمینی نوشهر برگزار شد، با بیان اینکه امروز بُرد انقلاب اسلامی، جهانی است،اظهار کرد: عملیات وعده صادق نشان داد که تحلیل باید در سطح جهانی انجام شود نه اینکه در سطح منطقه انجام شود.

وی با بیان اینکه وقتی از شهادت‌ها صحبت می‌کنیم انقلاب اسلامی را در قالب ارزشها می‌سنجیم، افزود: انقلاب اسلامی قابی از ارزشهایی همچون شهادت‌ها، ایثارگری‌ها،مردم داری‌ها و مسئولیت پذیری‌ها است و تابلویی است از مردان بزرگی همچون شهید رئیسی، سلیمانی،صیاد شیرازی، بابایی و همت و هزاران مرد بزرگی که برای اسلام جان خود را هدیه کردند.

جانشین نیروی دریایی با اشاره به اینکه نه تنها در داخل کشور، بلکه در منطقه و درمحور مقاومت، شهیدان محور مقاومت و شهیدان محور غزه همه در چارچوب انقلاب اسلامی می‌گنجند،تصریح کرد: این هنر امام (ره) و هدایت‌های مقام معظم رهبری بود که انقلاب نه تنها اسلام و تمدن نوین اسلامی را زنده کرد بلکه انرژی جوانان را با دین و دیانت گره زد و آنها را از فساد نجات داد و آنها را به مبارزه با نظام سلطه در راس آنها آمریکا و اسرائیل سوق داد و ثابت کرد که انقلاب اسلامی متفاوت‌تر از سایر انقلاب‌ها است.

امیر دریادار کاویانی با بیان اینکه این انقلاب زنده و دارای قدرت است زیرا همه مولفه‌های قدرت را در اختیار دارد،گفت: انقلاب اسلامی در عصر جدید انفجار نور بود.

وی با اشاره به اینکه ما کشوری بودیم که پادشاهش را مایل‌ها دورتر تبعید می‌کردند و شاه دیگر بر کرسی می‌نشاندند، یادآورشد: ما کشوری فاقد قدرت و فناوری بودیم اما امروز همه قدرت ها را در اختیار داریم و در پزشکی و نانو، دانش صلح آمیز هسته‌ای و دانش فضایی قدرت داریم و جوانان ما جوانانی هستند که که در یک روز سه ماهواره وارد مدار زمین می‌کنند.

جانشین نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه این انقلاب اسلامی است که قدرت ایجاد کرده است، متذکر شد: انقلاب اسلامی همه چارچوب های گذشته را در نظام امنیتی دنیا که دو قطبی بود از هم پاشید و امام (ره) هنرش این بود که با این مردم امروز نه تنها داخل بلکه در منطقه و دنیا قدرت ایجاد کرد.

امیردریادار به شرایط کشور در منطقه اشاره کرد و گفت: نفوذ انقلاب ما را در دوردست‌ها و ناوگروه های نیروی دریایی در دریاهای جهان را ببینید و همچنین همگرایی جوانان ما در نیروهای مسلح را در تولید ببینید.

وی با بیان اینکه همه مولفه های قدرت را در اختیار داریم،خاطر نشان کرد: کشور ما به لحاظ ژئوپولتیکی در یک منطقه بسیار حساس و مهم قرار دارد لذا ظرفیت های لازم را برای جهانی شدن و ابرقدرت شدن دارد.

جانشین نیروی دریایی ارتش به اهداف امام راحل در پذیرش صلح در راستای شکل‌دهی بسیج جهانی اشاره کرد و گفت: این بسیج جهانی بر مبنای نظریه امام راحل محور مقاومت، حزب الله، حماس، جهاد اسلامی، حشد الشعبی در عراق و حوثی‌ها در یمن است.

امیردریادار کاویانی با اشاره به اثرگذاری گروه کوچک اما قدرتمندی همچون حوثی‌ها در دریا اشاره کرد و افزود: حوثی‌ها با دستان خالی بیش از ۶۰ میلیارد دلار خسارت بر رژیم صهیونیستی وارد کردند.

وی بیان کرد: امروز هنر انقلاب اسلامی این است که ناوگان‌های نیروی دریایی در دریای سرخ به صورت مداوم حضور دارند در حالیکه تا پیش از انقلاب تنها هنرشان انجام یک رزمایش در قالب کشورهای منطقه در همین خروجی تنگه هرمز بود.

جانشین نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه قدرت سازی ما افزایش پیدا خواهد کرد، گفت: امروز ما به هیچ کسی در منطقه و حتی فراتر از منطقه در محیط پیرامونی جمهوری اسلامی ایران اجازه هیچگونه تهدیدی را نمی‌دهیم.

امیردریادار کاویانی با بیان اینکه ما از تاریخ آموختیم که باید قدرت داشته باشیم و اگر نداشته باشیم نیست و نابود خواهیم شد، متذکر شد: قدرت ما قدرتی پیش رونده است و در سرتاسر جهان منتشر خواهد شد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • چای دبش باغ ازگل
    1

    مگر کسی تهدیدمان کرده؟؟؟ بفکر آب و نان مردم باشید واقعیت‌ها معیشت خانوارهای ایرانی است

  • ناشناس
    3

    با سقوط هلی و حواشی آن به قدرت واقعی شما پی بردیم

  • دریابد
    1

    مهناوی آهسته تر

  • مهدی
    1

    باسلام این حرف های این دریادار ارتش رو در تلویزیون هم کامل نشان دهید اگه سپاه بود صدبار وبه صورت کامل نشون می‌دادید

  • اکبر محمدی
    0

    آقا دریادار لطفاً به امور داخلی نیروی دریایی رسیدگی کنید پنج سال بنده میرم میام به کارت
    کارت جانباز ماده 87 ما تمام دوستانمان در جاهای مختلف ارتش کارت رو گرفتن هیچ کاری در یگان
    ایثارگری در نیروی دریایی انجام نمی‌شود ممنون رسیدگی کنید

  • حسن
    0

    زیاد به خودتون زحمت ندین خسته میشین، داخل ایران بقدری اتباع بیگانه وجود داره که هر کدوم یک تهدید داخل ایران هست ما نیازی به تهدید خارجی نداریم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها