سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد:

آغاز شمارش آرا در برخی شعب اخذ رای

سخنگوی شورای نگهبان از پایان فرآیند اخذ رای در برخی شعب اخذ رای خبر داد و گفت: با تصمیمی که اتخاذ شد، اختیار تمدید انتخابات تا ساعت ۲۲ بر عهده استانداران قرار گرفت و در برخی از شعب اتمام فرآیند رای گیری را داشتیم و شمارش آرا در برخی از شعب آغاز شده‌است.

آغاز شمارش آرا در برخی شعب اخذ رای

هادی طحان نظیف، عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان شامگاه جمعه - ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان به ارائه توضیحاتی درباره زمان آغاز شمارش آرای مرحله دوم انتخابات دوازدهم دوره مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: با تصمیمی که اتخاذ شد، اختیار تمدید انتخابات تا ساعت ۲۲ بر عهده استانداران قرار گرفت و در برخی از شعب اتمام فرآیند رای گیری را داشتیم و شمارش آرا در برخی از شعب آغاز شده‌است.

وی افزود: طبیعتاً عوامل اجرایی و نظارتی موظفند آرای تک تک افرادی که در شعب اخذ رای حضور دارند را اخذ کنند و چنانچه مراجعی نداشتند فرآیند رای گیری به اتمام می‌رسد و شمارش آرا آغاز می‌شود.

سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: به لطف خدا تخلف جدی‌ای نداشتیم و مردم و داوطلبان می‌توانند از طریق سامانه‌هایی که اعلام شده اسناد و مدارک مورد نظر خود را طی یک هفته آتی ارسال کنند. ان‌شاءالله بعد از این یک هفته شورای نگهبان نسبت به شکایت‌های اعلامی بررسی‌های خود را انجام می‌دهد و بر اساس زمان‌بندی فرصت داریم تا اوایل خرداد ماه نتایج صحت انتخابات را اعلام کنیم تا مجلس دوازدهم به صورت رسمی بازگشایی شود.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها