داعش فراخوان داد؛ به جای فلسطین در افغانستان جهاد کنید

داعش خراسان با انتشار فراخوانی تازه، از هواداران خود خواسته است تا به این گروه تروریستی بپیوندند.

داعش فراخوان داد؛ به جای فلسطین در افغانستان جهاد کنید

این گروه تروریستی که همکاری تنگاتنگی با رژیم صهیونیستی دارد و تحرکات آن همواره در خدمت منافع تل‌آویو بوده است، در حالی از طرفداران خود خواسته تا به‌جای فلسطین، برای جهاد به افغانستان بیایند که داعش گروه‌های مقاومت فلسطینی را مرتد دانسته و کشتن آنها را بر کشتن «کفار» اولویت می‌داند.

بر اساس گزارش رسانه‌ها، داعش خراسان بر هیچ منطقه‌ای از افغانستان تسلط ندارد و در گزارش رویترز نیز آمده است که هسته مرکزی این گروه تروریستی در ایالت بلوچستان پاکستان حضور دارد.

«ذبیح الله مجاهد» سخنگوی حکومت امارت اسلامی اعلام کرد گروه تروریستی داعش پدیده‌ای نیست که توانایی ایجاد مشکل برای افغانستان داشته باشد و در سال‌های اخیر توسط حکومت سرکوب شده است.

«ضمیر کابلوف» نماینده ویژه روسیه در امور افغانستان نیز پیش از این گفته بود شاخه گروه تروریستی داعش در شمال افغانستان توسط نیروهای امریکایی و انگلیسی ایجاد شد.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • پرچم خراسانی
    0

    تشخیص اولویتشه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      7

      اگر غیر از این میگفت باید تعجب میکردیم . اخه نمیشه که با ارباب خودش صهیونیست بجنگه

  • ناشناس
    3

    به به چه شود؟ خواهشن زودتر

  • ناشناس
    1

    داعش بنظرم باید توافق بیشتری باطالبان ببنده وبره سمت لجستیک سنگین وسلاحهای نامتعارف ضربه زدن ازشرق میتونه خیلی براشون موثرباشه

  • ناشناس
    1

    با این وضعیت مرز و مسئولین بی رگ
    هموطن
    مراقب خودت و مالت باش

  • ناشناس
    1

    این برنامه امریکا و اسرائیل است که طالبان را در افغانستان مستقر کرده تا برنامه های آنها را در ایران انجام دهند و تا کنون هم موفق بوده اند از زمان استقرار طالبان چندین حمله تروریستی علیه شیعیان افغانستان و سه عملیات تروریستی در ایران منهای عملیات تروریستی جیش الظلم انجام داده اند ودر پیش استکبار روسفید شده اند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها