نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

اقدام تروریستی روز گذشته، مجوزی برای پاسخ ما به این جنایت، در هر نقطه‌ای از جهان است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام تروریستی و متجاوزانه روز گذشته رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق در اصل مجوزی شد برای اینکه که ما در هر نقطه‌ای از جهان که اراده کردیم، بتوانیم به این جنایت پاسخ دهیم.

 اقدام تروریستی روز گذشته، مجوزی برای پاسخ ما به این جنایت، در هر نقطه‌ای از جهان است

اسماعیل کوثری ضمن محکومیت شدید اقدام تروریستی و متجاوزانه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران قطعاً به این اقدام تروریستی پاسخ می‌دهد، گفت: جمهوری اسلامی ایران قطعاً و یقیناً به جنایتی که رژیم اشغالگر قدس مرتکب شد و قوانین بین‌الملل را زیر پا گذاشت و کنوانسیون ۱۹۶۱ را نادیده گرفت و با قلدری زیر پا گذاشت و به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران تعدی و تجاوز کرد و این ساختمان را مورد اصابت موشک قرار داد و باعث به شهادت رسیدن عزیزان ما شد، با تصمیم دقیق و به موقع جواب دندان شکنی خواهد داد.

 

وی با تاکید بر اینکه زمان و موقعیت پاسخ به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی را جمهوری اسلامی ایران مشخص می‌کند، افزود: اقدام تروریستی و متجاوزانه روز گذشته رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق در اصل مجوزی شد برای اینکه ما در هر نقطه‌ای از جهان که اراده کردیم، بتوانیم به این جنایت پاسخ دهیم.

این نماینده مجلس همچنین با تاکید بر ضرورت فعال شدن دیپلماسی پارلمانی و همچنین ظرفیت‌های دیپلماتیک وزارت امور خارجه برای محکومیت بین المللی اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی عنوان کرد: غرب باید تفهیم شود که اگر قانونی بین‌المللی هم نوشته می‌شود و واقعاً آن را قبول دارند و نمی‌خواهند فقط به نفع خودشان باشد گرچه که قطعاً به دنبال اجرای قوانینی هستند که به نفع خودشان است، باید سریعاً جلسه تشکیل دهند و تصمیم بگیرند و رژیم اشغالگر قدس را محکوم کنند؛ مگر اینکه بگویند که این کشور اصلاً رسمیت ندارد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    خب بفرما بگیر .فقط هواپیما خودی نزنید رحم کنید .

  • ناشناس
    0

    مملکتی که دست امثال تو بیفتد بیشتر از اینم حقش نیست .

  • ناشناس
    0

    عدم مشارکت مردم دشمن راجسور می کند

  • چای دبش باغ ازگل
    0

    پاسخ شماها در حدود اندازه یک شعار و آتش زدن پرچم و پهن کردن پرچم اسرائیل و آمریکا روی زمین است!!! عجیب پاسخ فکورانه ای!!! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  • ناشناس
    0

    فعلا با حداقل آرای مردمی، نماینده مجلس هستی و سخنانت برشی ندارد چون پشتوانه مردمی را نداری و مردمی نیستی. حالا فقط خیلی مواظب کلاهت باش که باد نبره بقیه اش پیشکش.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها