داعش، پوتین و روسیه را به حمله مجدد تهدید کرد!

مؤسسه العزائم یکی از بازوهای رسانه‌ای ولایت خراسان داعش در اعتراض به شکنجه و بازجویی اعضای خود دقایقی قبل پوستری مبنی بر تهدید پوتین و روسیه به حمله مجدد تروریستی منتشر کرد.

داعش، پوتین و روسیه را به حمله مجدد تهدید کرد!

کانال تلگرامی کاخ رسانه با انتشار تصویری نوشت: داعش پوتین و روسیه را به حمله مجدد تهدید کرد!

مؤسسه العزائم یکی از بازوهای رسانه‌ای ولایت خراسان داعش در اعتراض به شکنجه و بازجویی اعضای خود دقایقی قبل پوستری مبنی بر تهدید پوتین و روسیه به حمله مجدد تروریستی منتشر کرد.

داعش، پوتین و روسیه را به حمله مجدد تهدید کرد!

 

منبع: مشرق
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    3

    امریکا بی جهت افغانستان را تحویل داعش نداده است.داعش انگلو-امریک-صهیونی ساخته در پوشش طالبان ,ان سرزمین را پایگاه مقاومت دنیای سرمایه داری غربی در برابر روسیه و چین و ایران پساخوندی در نظر گرفته است.با بودن دستگاه اخوندی,امریکا خیالش از ناحیه ایران راحت است که روی توسعه و پیشرفت نخواهد دید.اما پس از ان,احتمال خطر برای غرب از بابت پیشرفت ایران و منطقه زیاد است.البته خطر از این ناحیه,یک احساس بازمانده از عصر سلطه جوئی غرب است که هر گونه پیشرفت این ستمدیده ها را برای خودش زیان اور گمان می کند.

  • 🐜
    0

    مقر اصلی داعش خراسان کجاست؟؟؟

  • ناشناس
    0

    بیانیه به فارسی سلیس نوشته شده !!!!!!

  • مردم
    0

    دین صلح و آرامش

  • بهنام
    1

    این حمله سفارشی بوده است.
    همگان می‌دانند که چه کسی برای داعش در سوریه و عراق هنگامی که در محاصره بودند سلاح و آذوقه از هوا می‌انداخت !! همگان می‌دانند چه کسی داعش را در زمان محاصره‌اش با هلی‌کوپتر هلی‌برن
    و به جاهای امن ترانسفر می‌کرد ‌.
    الآن همان او کنترل این سازمان خونخوار را دارد و به آن سفارش کشتار می‌دهد.

  • اسد
    0

    روسیه الان چوب اشتباهش در مسعله ارمنستان را خورد که البته یکی از تاوان آن اشتباه هست.عمق درگیری زیرپوستی علی اف با روسها بحدیست که نخبگان سیاسی این را جواب اسراعیل در مقابل حمله غزه میدانند.پوتین اگر در قفقاز اشتباه بازی کندبه قیمت نابودی روسیه تمام میشود.تاالان که غفلت کرده .جالب اینجاس فقط چندسلاح به ارامنه بدهد بازی را میبرد.
    داعش به مرز روسیه ازسمت آذربایجان رسیده .

  • طهمورث
    2

    ببخشید،ایران هسته ای ،که البته از موشک قاره پیما مجهز به چند کلاهک هسته ای خود رونمایی نکرده،برای غرب خطرناکتر است یا ایران شبیه به کره جنوبی یا ژاپن که بدون اجازه آمریکا اب نمیخورد؟ درست است اختلاسگران ونادانها ایران را از لحاظ اقتصادی بیچاره کردند،ولی آسمان را به ریسمان نباید بافت.

  • مختار
    0

    اتفاقا روسیه الان در موضع بسیار قدرتمندی است.با کل غرب در حال جنگ هست.در عین حال در مرکز تجاری اش عملیات تروریستی شده.ما که بنده خدا در دوران صلح توی مجلس ملی مان ترور کردند.یعنی با اینهمه ادعا ومنم منم نباید ۴تا مامور قوی ومسلح توی مجلس و....داشته باشیم؟؟؟

  • رامیار
    0

    وحشی تر از دولت اسلامی داعش هم مگر داریم؟!لعنت الله بر تمام سنگدلان و جانیان خونریز داعشی که شرم انسانیت و اسلامند! این تروریست های بزدل بظاهر برای دین و در باطن الت دست قدرت پرستان هستند و برای پول جهاد میکنند!! این نخاله ها نه مجاهد،که مزاحم خلقند! شکنجه برای جانیان داعش کم هست از پوتین میخواهیم پوست آنان را کنده و پر از کاه کند!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها