رئیس‌ دفتر رئیس‌جمهور در دولت دوازدهم:

نه به خیابان آمدن مشکلی را حل می‌کند نه خانه‌نشینی و قهر

رئیس‌ دفتر رئیس‌جمهور در دولت دوازدهم با بیان اینکه «مجلس قوی از مشارکت بالا به دست می‌آید»، گفت: مجلس قوی می‌تواند راه برون‌رفت از مشکلات باشد و مشارکت نیز از امید مردم به آینده خود به دست می‌آید و به این شکل سرنوشت خود را بر سر صندوق رقم می‌زنند.

نه به خیابان آمدن مشکلی را حل می‌کند نه خانه‌نشینی و قهر

محمود واعظی گفت: کشور الان با مشکلات متعددی در زمینه‌های اقتصادی و معیشتی روبرو است و برای برون رفت از این مسائل و مشکلات نیازمند ایجاد یک تحول هستیم.

وی افزود: تحول نیازمند حمایت و رضایت مردم است و اینکه مردم پشت این تحول باشند تا مجلس قوی ایجاد شود که در جهت قانون‌گذاری قوی حرکت کند.

واعظی با بیان اینکه «مجلس قوی از مشارکت بالا به دست می‌آید»، گفت: مجلس قوی می‌تواند راه برون  رفت از مشکلات باشد و مشارکت نیز از امید مردم به آینده خود به دست می‌آید و به این شکل سرنوشت خود را بر سر صندوق رقم می‌زنند لذا نه به خیابان آمدن می‌تواند مشکل را حل کند و نه خانه‌نشینی و نه قهر آن را رفع می‌کند.

وی مطرح کرد: تجربه نشان داده که خانه نشینی فقط باعث تشکیل دولت و مجلس ضعیف می‌شود و راه حل آن نیز این است که شورای نگهبان و هم دست‌اندرکاران انتخابات اجازه دهند که افکار و دیدگاه‌های مختلف بتوانند در انتخابات شرکت کنند و قطعا مردم وقتی ببینید نماینده‌های خودشان بر سر کار هستند امید به آینده زیاد می‌شود.

منبع: برنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • پدر
    0

    شما يك مجلس و يك دولت قوي را نام ببريد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    با این حساب مشکلات فقط با مردن حل می شود!!!

  • مموش
    0

    برو بابا حال نداری ..........

  • غیر قابل نشر
    0

    کاملا درسته فقط باید پالونمونا بپوشیم واماده خدمت باشیم .

  • ناشناس
    0

    حتما اگر مردم قبر خود را با دستانشان بكنند مشكل حل خواهد شد!

  • مرتضی
    0

    تایید کردن امثال تو مشکل را حل می کند. عجب ..............

  • ناشناس
    0

    قوي ترين مجلس وقوي ترين دولت هم بيايد ،كاري پيش نمي رود ،چون مقامهاي بالاتر جلوي انها را مي گيرند ،وميشوند تداركاتچي ،،،،،،

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها