واکنش وکیل صالح نیکبخت به خبر منتشرشده درباره‌ی ضرب و شتم او

وکیل صالح نیکبخت خبر منتشرشده پیرامون ضرب و شتم این وکیل دادگستری در برخی رسانه‌ها را تکذیب کرد.

واکنش وکیل صالح نیکبخت به خبر منتشرشده درباره‌ی ضرب و شتم او

علی رضایی در شبکه‌ی اجتماعی ایکس نوشت: خبری که امروز در مورد موکلم آقای ‎صالح نیکبخت در برخی رسانه ها منتشر شده، بطور کلی خلاف واقع است.ایشان بعلت مشکلاتی که در ناحیه ی بلع داشتند در بیمارستان بستری شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته اند و در حال حاضر ایام نقاهت را در یکی از بیمارستان تهران سپری می کنند.

photo_۲۰۲۴-۰۲-۰۱_۲۳-۲۹-۴۴

عدنان حسن‌پور، روزنامه‌نگار کرد منتقد نظام، با تایید گفته‌های وکیل آقای نیکبخت نوشته‌است: ‌خبر منتشرە در مورد ضرب و شتم آقای ‎صالح نیکبخت در زندان از اساس کذب است و آقای رضایی، همکار و وکیل مدافع ایشان نیز خبر را تکذیب کردەاند.

آقای نیکبخت بە دلیل تجویز پزشک مبنی بر ضرورت فوری جراحی لثە و دهان در بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفتەاند و دادگاە نیز بر همین اساس مهلت درمانی برای ایشان در نظر گرفتە است.

عباس عبدی، تحلیلگر سیاسی، در‌باره‌ی خبر غیرواقعی منتشرشده پیرامون ضرب و شتم صالح نیکبخت نوشت: انتشار این نوع اخبار خلاف واقع، موجب بی‌اعتمادی به اخبار دیگر هم می‌شود. چند روز پیش برای دیدن ایشان به دفترشان رفتم و هیچ چنین مشکلی نبود. اگر زندان می‌رفتند فوری مطلع می‌شدم. خبر آقای دکتر رضایی وکیل ایشان دقیق است.

منبع: انصاف نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    از ترست تكذيب مي كنيد ،كه بعنوان نشر اكاذيب دستگيري نكنند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      نطفه اصلاح طلبی با اخبار کذب بسته شده است. این فرقه سیاسی کذاب و پست طینت است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها