افشای شبکه پولشویی منافقین در انگلیس

سیاوش پیشه‌ورز در انگلیس با اداره یک صرافی نیازهای مالی گروهک تروریستی منافقین را تأمین می‌کند.

افشای شبکه پولشویی منافقین در انگلیس

طی روزهای گذشته رژیم سلطنتی انگلیس، جمهوری اسلامی را متهم به استفاده از کارتل‌های مواد مخدر برای پیشبرد اقدامات تروریستی کرده است و با تمسک به این ادعای واهی تحریم‌های جدیدی را علیه ایران انجام داده است.

در پی این اقدام، وزارت امور خارجه کشورمان سفیر انگلیس را احضار کرده و ضمن غیرقانونی دانستن تحریم‌های این کشور به‌بهانه‌های واهی، اتهام‌زنی مقامات انگلیس را بی‌پایه خوانده مراتب اعتراض شدید کشورمان را به وی ابلاغ کرد.

مدیرکل غرب اروپای وزارت امور خارجه کشورمان به سفیر انگلیس گفته است: «این، طنز تلخ تاریخی است کشوری که خود بانی و حامی گروه‌های سازمان‌یافته تروریستی، قاچاق مواد مخدر و باندهای تبهکار است، بخواهد به جمهوری اسلامی ایران و نیروهای وفادار و صادق آن که در صف اول مبارزه با جرائم سازمان‌یافته هستند، اتهام‌زنی کند.»

سازمان مجاهدین (منافقین) ,

اتهام‌زنی انگلیس به ایران در حالی‌است که انگلیس در حوزه مقابله با تروریسم و همچنین مبارزه با باندهای مواد مخدر کارنامه سیاهی دارد و ضمن حمایت از تروریسم، خاک این کشور نیز به مأمنی برای برخی گروه‌های تروریستی تبدیل شده است.

امتیاز ویژه رژیم سلطنتی انگلیس به منافقین

در همین رابطه خبرگزاری تسنیم به اطلاعاتی دست یافته است که نشان می‌دهد رژیم سلطنتی انگلیس نه‌تنها اجازه فعالیت گروهک تروریستی منافقین را با امتیازی ویژه در خاک این کشور به آنها داده بلکه چشم خود را هم به‌روی اقدامات این گروهک در قاچاق مواد مخدر بسته است.

این اطلاعات نشان می‌دهد که یکی از سه دفتر اصلی تلویزیون گروهک منافقین موسوم به سیمای نفاق، در انگلیس قرار دارد. این تلویزیون، اقدامات تروریستی منافقین را تبلیغ می‌کند و پیام‌های منافقین را به‌صورت رمزشده به گروه‌های تروریستی خود منتقل می‌کند و علاوه بر این، کشور انگلیس برای اینکه منافقین بتوانند این شبکه تلویزیونی را بدون هیچ ممانعتی اداره کنند، آن را از ذیل «آفکام» خارج کرده است.

«آفکام» سازمان تنظیم‌کننده مقررات رسانه‌ای رژیم سلطنتی انگلستان است که بر فعالیت‌ ایستگاه‌های رادیویی، تلویزیونی، خطوط ثابت دوربرد تلفنی، موبایل و... نظارت دارد و موظف است از مخاطبان در برابر محتوای رسانه‌ای محافظت کند و تمامی شبکه‌های فعال در خاک انگلیس نیز باید مجوز خود را از آفکام دریافت کنند و اگر رسانه‌ای شروط قیدشده در مجوز را رعایت نکند، آفکام موظف به لغو فعالیت آن است.

با این حال شبکه «سیمای آزادی» (تلویزیون متعلق به گروهک منافقین) به‌صورت شبانه‌روزی درحال پخش محتوای خشونت‌بار و اقدامات تروریستی است و خبری از آفکام نیست.

چشم‌پوشی آفکام از پخش محتوای خشونت‌بار و تروریستی، تنها مختص به شبکه تلویزیونی رسمی منافقین نیست و آنها این روال را نسبت به پخش برنامه‌های خشونت‌بار از سوی شبکه ایران اینترنشنال (که به‌صورت غیررسمی با منافقین کار می‌کند) نیز انجام داده‌اند.

بزرگترین تشکیلات پولشویی منافقین در انگلستان

بنا بر این گزارش، دولت انگلستان به همین اکتفا نکرده و شرایط لازم را در جهت تأمین نیازهای مالی منافقین از طریق قاچاق مواد مخدر در این کشور فراهم کرده است.

سطح هماهنگی و حمایت از منافقین در این موضوع به‌اندازه‌ای بالا بوده است که پس از ضربه به یکی از شبکه‌های مواد مخدر منافقین در انگلیس و دستگیری اعضای آن، سرویس اطلاعاتی MI6 انگلیس با ورود به موضوع، اجازه رسانه‌ای شدن این پرونده را نداده شرایط را برای برگزاری دادگاهی نمایشی ـ فرمایشی فراهم کرد و اجازه نداد این مجرای غیرقانونی منافقین در تأمین مالی تیم‌های تروریستی خود تعطیل شود.

اطلاعات به‌دست‌آمده نشان می‌دهد که بزرگترین تشکیلات پولشویی و تأمین مالی منافقین در جهان، از طریق شبکه انگلستان هدایت می‌شود و یکی از مسئولین این شبکه بزرگ، فردی به‌نام «سیاوش پیشه‌ورز» است.

سیاوش پیشه‌ورز و برادران او با نام‌های عارف و داریوش پیشه‌ورز، از اعضای باسابقه گروهک تروریستی منافقین هستند.

سازمان مجاهدین (منافقین) ,

پیشه‌ورز، در انگلیس یک صرافی با نام «انتقال» دارد که نیازهای مالی گروهک تروریستی منافقین را تأمین می‌کند.

پیشه‌ورز در پوشش این صرافی دو مأموریت مهم را انجام می‌دهد: نخست، پولشویی برای منافقین و دوم، تأمین نیازهای مالی و انتقال پول به شبکه‌های تروریستی در داخل ایران، تا این شبکه‌ها بتوانند تجهیزات مورد نیاز خود را فراهم کنند.

این عضو گروهک تروریستی منافقین، در سال 2012 به‌همراه سه نفر دیگر با نام‌های محمود سادات، الیاس بنی‌العباد و محمد کرجانی (از مرتبطین منافقین)، به‌دلیل نقل و انتقال مبلغی معادل 9 میلیون و 250 هزار پوند که حاصل قاچاق مواد مخدر بوده است، توسط آژانس جرایم مالی انگلیس بازداشت شده‌اند و بررسی‌های به‌عمل‌آمده از سوی این آژانس مشخص می‌کند که این مبلغ متعلق به یک سازمان جنایی (منافقین) است.

علاوه بر این، سیاوس پیشه‌ورز در پرونده دیگری نیز متهم به هدایت یک محموله بزرگ قاچاق 500 کیلوگرم هروئین به اوکراین توسط سه نفر با نام‌های محمد فروغ، احمد شاه و همایون مهرپور از اعضای شبکه قاچاق مواد مخدر منافقین بوده است.

سازمان مجاهدین (منافقین) , سازمان مجاهدین (منافقین) ,

 

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها