نماینده کرمان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران:

جریان ضدانقلاب می‌خواهد با تشویق به نیامدن پای صندوق، انتخابات را رفراندوم ضد نظام کند/ نباید بگذاریم ولایت تنها بماند زیرا سیادت ما با تدابیر ولی‌فقیه است

نماینده کرمان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران بیان کرد: دشمن به مشکلات ضریب می دهد زیرا کلید فضای مجازی دست آنان است در حالیکه هیچ مسئولی نمی‌خواهد این مشکلات بماند.

 جریان ضدانقلاب می‌خواهد با تشویق به نیامدن پای صندوق، انتخابات را رفراندوم ضد نظام کند/ نباید بگذاریم ولایت تنها بماند زیرا سیادت ما با تدابیر ولی‌فقیه است

احمد خاتمی بیان کرد: جریان ضدانقلاب می‌خواهد انتخابات را رفراندوم ضد نظام کند که به این منظور تشویق و ترغیب به نیامدن پای صندوق رای دارد تا آنچه در اغتشاشات به دست نیاوردند در این انتخابات به دست بیاورند لذا مشارکت حائز اهمیت است.

نماینده کرمان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران با اشاره به خنثی‌شدن توطئه‌ها و فتنه‌های مختلف علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: امام (ره)فرمود ما انقلاب را به جهان صادر خواهیم کرد و امروز بیداری اسلامی خواب را از چشم استکبار ربوده است.

حجت‌الاسلام سیداحمد خاتمی، شامگاه دوشنبه در مراسم استقبال از دهه فجر در کرمان با اشاره به اینکه یکی از تفاسیر "ایام‌الله" روز یا روزهایی است که خداوند نعمت ویژه ای نصیب ملتی کرده است، افزود: بی تردید دهه فجر از مصادیق ایام‌الله است.

وی با اشاره به ناکام ماندن نقشه کودتا دشمنان برای کشتن یک میلیون نفر در شب پیروزی انقلاب در سال ۵۷؛ با اشاره به حادثه تروریستی کرمان افزود: شهادت عزیزانمان در حادثه دلها را سوزاند و صاحب عزای این حادثه ملت بزرگ ایران و رهبری است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران ادامه داد: مصاحبه‌های خانواده این شهدا بسیار جان‌دار بود و ذره‌ای تاثیرپذیری و عقب نشینی از موضع دیده نشد و هر چه دیدیم صلابت، استقامت، متانت و کرامت بود لذا راه این شهدا باید پررهرو بماند.

وی با بیان اینکه دشمن در پیروزی انقلاب اسلامی غافلگیر شد و باور نمی‌کرد انقلاب ۴۵ ساله شود و جهان را متحول کند؛ افزود: بیداری اسلامی جهان را فرا گرفته و با وجود آنکه غزه ۱۰۰ روز درگیر جنگ است اما پیامد آن این است که اروپایی‌ها در غرب سراغ قرآن را می‌گیرند.

خاتمی با ارجاع دادن به سخنان شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: راه حفظ حرم جمهوری اسلامی که شهید مقاومت توصیه داشت؛ حمایت از ولایت است که نباید بگذاریم تنها بماند زیرا سیادت ما با تدابیر ولی‌فقیه است و ولایتمداری این حرم را حفظ می‌کند.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم نماد مقاومت است که روز به روز حضور او محسوس‌تر می‌شود؛ به جمله حاج قاسم مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی حرم است اشاره و بیان کرد: استواری جمهوری اسلامی، استواری مقاومت در جهان و به کوری چشم آمریکایی ها خاورمیانه جدید به محوریت مقاومت شکل گرفته است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران بصیرت و حفظ امید را از دیگر راه‌های حفظ حرم جمهوری اسلامی خواند و بیان کرد: دشمن به مشکلات ضریب می دهد زیرا کلید فضای مجازی دست آنان است در حالیکه هیچ مسئولی نمی‌خواهد این مشکلات بماند.

خاتمی به ۲ جریان انقلابی و ضد انقلاب در کشور اشاره و بیان کرد: جریان ضدانقلاب می‌خواهد انتخابات را رفراندوم ضد نظام کند که به این منظور تشویق و ترغیب به نیامدن پای صندوق رای دارد تا آنچه در اغتشاشات به دست نیاوردند در این انتخابات به دست بیاورند لذا مشارکت حائز اهمیت است.

منبع: جماران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    0

    نمایندها فقط برای خودشون و اطرافیان خودشون کار میکنن ملت دلسرد شدن گرانیها بیداد میکنه

  • ناشناس
    0

    گزارش تحریم از داخل را از یکبار همکاران دریافت کردم و خواندم شما نیز حتما پیدا کنید و بخوانید تا مشکل را حل کنید و به شعارهای ۴۴ ساله انقلاب انشالا عمل شود

  • Hamid
    0

    یه رفراندوم جمهوری اسلامی بذاره مشت محکمی تو دهن دنیاااا بزنه

  • ناشناس
    0

    حاج آقا چه بکنیم که اوضاع بدتر نشود ؟

  • مادر سه بچه
    0

    چه خبرتونه بابا اینقدر حرص وجوش میخورید گوشتاتون آب بشه......شما که همه منتخبین رو لیست کردید و روی کار میاریدشون پس چرا اینقدر منت میکشید که ما بیاییم رای بدیم؟

  • ناشناس
    0

    حاج آقا .مارادونا را ول کنید غضنفر را بگیرید ! مردم از دست مسولین و فساد هاشون خسته و دل زده شدن ضد انقلاب کدومه

  • ایران من
    0

    وی با بیان اینکه دشمن در پیروزی انقلاب اسلامی غافلگیر شد و باور نمی‌کرد انقلاب ۴۵ ساله شود و جهان را متحول کند؛؟؟؟؟؟

    اول اینکه دشمن خارجی،دشمن است و ما هیچوقت تمامیت ارضی کشورمون رو فدای خارجی ها نخواهیم کرد...

    دوم اینکه،هر چقدر در این چند سال ایران و مردم ش رو متحول کردین،کافیه

    شما فقط بگو شغل شماها چیست

  • J
    0

    اولا ایشان اهل سمنان است پس در کرمان چه میکند ؟ ثانیا به ایشان بگویید همانطور که امام گفتند : آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند و نکرده چون شماها و امثال شما خودتان همه کاری کرده اید و فرصتی به آمریکا نداده اید .

  • ناشناس
    0

    شرط شروط داره عمل به همون شعارهای انقلابی در غیر اینصورت ما شرمنده خودمون و خانواده مون نباشیم
    مثل مسکن حالا یا تو یوسف آباد یا تو بلوار کشاورز یا نبرد و شرق شهر میلیونها واحد مسکونی موجود داریم که حق خورده شده مون و خانواده هامون هم هست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها