کنایه سنگین مهاجری به رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره رشد اقتصادی؛ ایام اعلام اعداد و ارقام خنده‌دار مستدام!

فعال رسانه‌ای اصولگرا خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه نوشت: دیروز که خبر ادعای شما مبنی بر نرخ رشد اقتصادی ۷درصد را دیدم، یاد آن ترازو افتادم و یقین کردم شما هم یک ترازوی خراب دارید که عددهای خنده دار نشان می‌دهد.

کنایه سنگین مهاجری به رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره رشد اقتصادی؛ ایام اعلام اعداد و ارقام خنده‌دار مستدام!

محمد مهاجری در کانال تلگرامی خود در مطلبی خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه نوشت:

آقای رئیس سازمان برنامه و بودجه! شما هم خنده‌تان می‌گیرد؟

جناب آقای منظور
با سلام

سال‌ها پیش در خانه یک ترازوی دیجیتال داشتیم که وزن اعضای خانواده را با آن کنترل می‌کردیم. وقتی مهمان داشتیم، این ترازو برای آنها هم استفاده می‌شد.

زد و بعد از مدتی ترازوی دیجیتال خراب شد بطوریکه وزن افراد را خنده‌دار نشان می‌داد. مثلاً یک بچه ۵-۶ساله ۸۰کیلو و یک جوان برومند تپل مپل را ۱۰کیلو نمایش می‌داد. تازه در همین جا هم یکسان عمل نمی‌کرد و اگر همان فرد ۸۰کیلویی دوباره روی ترازو می‌رفت، ممکن بود وزنش بشود ۴۰ کیلو و برای بار سوم عددی دیگر.

این اتفاق باعث شد ترازوی خراب تبدیل به یک وسیله سرگرمی و دستمایه خنده و تفریح شود.

دیروز که خبر ادعای شما مبنی بر نرخ رشد اقتصادی ۷ درصد را دیدم، یاد آن ترازو افتادم و یقین کردم شما هم یک ترازوی خراب دارید که عددهای خنده دار نشان می‌دهد.

اما بروبچ فامیل وقتی عدد روی ترازو را می‌خواندند از شدت غلط‌ بودنش غش و ریسه می رفتند. شما هم بابت عدد غلطی که ترازوی‌تان نشان داده خنده‌تان می‌گیرد یا مانند بعضی دوستان مبتلا به توهم دولت، آن را واقعی می‌پندارید؟!

ایام اعلام اعداد و ارقام خنده‌دار مستدام.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 15
  • ناشناس
    1

    درود بر شرفت آقای مهاجری

  • ناشناس
    1

    ابوعطای روغن کاران.

  • ناشناس
    2

    با مدل حساب کتاب رئیسی حساب کرده و درست هم هست

  • علی
    1

    از مسئولان دولت مردمی که مورد تایید مجلس انقلابی بودند بیش از این انتظار نیست فقط خدا میداند چه ضربه ای به انقلاب و مردم زدند.

  • ناشناس
    1

    نه ترازوش خرابه نه ماشین حسابش .سواد ندارد باهاشون کار کند بیشتر از تعداد انگشتان دستشا بلد نیست حساب کتاب کند .

  • همرزم هادی
    1

    این اعداد و ارقام را مردم باورندارند مردم آن چه که در سفره آنها است راباوردارند جناب استاد مهاجری مردم فهم و شعور درک مسایل را دارند آنها که این اعداد و ارقام را به مسئولین می‌رسانند بدانند تنها کسی که آنها راباورمیکنند خودآن مسئول است بگذارحکایتی را برایتان تعریف کنم خالی از لطف نیست روزی شخصی از مسیری عبورمیکردکه چوپانی درحال چراندن گوسفندانی بود مرتبه چوپان گفت اگر اعداد گوسفندانی را بگویم یکی ازگوسفندانت رابه من می دهی چوپان باتعجب گفت حتما مردتلفن همراهش را درآورد واردبرنامه شدوموقعیت مکانی این چوپان وگوسفندانش را پیداکردوگفت شما۱۹۳عددگوسفنددارید که درحال چریدن هستند چوپان دیداودرست میگوید گفت حق با شماست حال برو ویک گوسفند بگیر وببر آن مرد رفت یکی را گرفت پدری صندوق عقب خودرو رابازکرد که چوپان صداش کردوگفت اگر بگویم تو چکاره هستید گوسفندان راپس میدهی آن مرد گفت حتما چراکه نه چوپان گفت تو رییس برنامه و بودجه نیستی آن مردباتعجب گفت بله ولی تو ازکجا فهمیدی چوپان گفت از آنجا فهمیدم که سگم رابه جای گوسفند گرفتی وداری می بری بایدبحال خودمان زار زار گریه کنیم استاد

  • مسعود
    0

    اعداد ارقام رشد شاخ روی سر انسانه ، بصورت کاملا طبیعی

  • ناشناس
    1

    روش محاسبه رشد اقتصادی
    از تقسیم ۲۲ بهمن بر سه قوه عدد ۷ و خرده ای حاصل می شود ، خرده اش را حذف می کنیم و باقی ماتده می شود ۷
    آقای منظور ، منظور شما از بافتن این چرندیات چیه

  • ناشناس
    0

    آش آنقدر شور شده که خان هم فهمیده

  • صدیف
    2

    بدی بودنش همون گزینشی بودن است والا ارقام سنگین دیگری هم داریم خیلی مهمتر ولی چیزی نگفتند. و ننوشتند متاسفانه این گزینشی یا فقط بنفع جناح خودشان نوشتن و گفتن بسیار به مردم لطمه زده

  • ناشناس
    1

    آی گفتی گزینشی خوب گفتی موقعی که آپارتمان ۵۰ میلیون تومانی منطقه ۵ ساخت ۳۰ سالل پیش گذاشته ۱۲ میلیارد تومان قیمت بر اثر تحریم خیلی چیزها هم هست که باید گفته شود ایا شرع و دین فقط واسه بعضی جاها اجراست؟

  • ناشناس
    0

    وقتی رشد ناخالص داخلی در دو الی سه سال اخیر از 250 میلیارد دلار به 380 می رسد یعنی همین عددها

  • ناشناس
    2

    لیاقت این ملت همینه!

  • ناشناس
    1

    دمت گرم

  • زند
    0

    بسم الله الرحمن الرحیم

    بغض علی(ع) دارید؟.؟

    مستدام

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها