پس لرزه های جدل قالیباف و نماینده پایداری چی/ دولت معترض شد

عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی از نامه سازمان برنامه و بودجه کشور به رئیس مجلس درباره تحمیل بار مالی مصوبات کمیسیون تلفیق به لایحه بودجه ۱۴۰۳ خبر داد.

پس لرزه های جدل قالیباف و نماینده پایداری چی/ دولت معترض شد

محمد تقی نقدعلی گفت: رئیس مجلس مدعی است که اعمال تغییرات در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق با هماهنگی مجلس و دولت انجام شده است.

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این گفته رئیس مجلس در حالی است که سازمان برنامه و بودجه عنوان کرده که ما طی نامه ای خطاب به رئیس مجلس اعمال تغییرات در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق که مورد تأیید دولت نبوده و دولت نسبت به آنها اعتراض داشته را به اطلاع قالیباف رسانده است.

وی افزود: دولت با انتشار متنی عنوان کرده که در زمان بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق بیش از ۶۴۷ همت بار مالی و تعهدات جدید به بودجه و دولت تحمیل شده است که حدود ۳۲۰ همت آن افزایش بار مالی و حدود ۳۰۰ همت نیز ایجاد تعهد جدید بوده است.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    حراج کشور با مردمش روش!

  • ناشناس
    0

    مجلس برای دولت دولت برای مجلس، مردم فدای هر دو. مواظب خودتون و اقوام باشید مردم رو هم که سپردید به خدا، نهایت هنر و تلاشتون همینه.

  • ناشناس
    0

    ریس مجلسی که میاد قانون فیلترینگ رو تصویب و اجرا میکنه ولی خودش در شبکه اجتماعی ایکس پیچ میزنه و فعالیت میکنه یعنی داره شرشر میکنه تو قانونی که خودش تصویب کرده پس لایحه و بار مالی کیلویی چند

  • ناشناس
    0

    وقتی در کشوری زندگی می کنیم که هیچ کس سرجای خودش نیست بهتر ازاین نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها