واکنش قالیباف و جمعی از نمایندگان به ادعای رائفی پور/ پاسخ تند رائفی پور به انتقادات!

علی اکبر رائفی پور در برنامه زنده شبکه افق صداوسیما مدعی شده بود: در همین مجلس کنونی نماینده‌ای داریم که ۱۴۰ سکه گرفته است؛ اسم نمی‌برم! نماینده‌ای که ۱۴۰ تا سکه گرفته و برای انتخابات جدید تایید صلاحیت شده است.

واکنش قالیباف و جمعی از نمایندگان به ادعای رائفی پور/  پاسخ تند رائفی پور به انتقادات!

 اظهارات رائفی پور با واکنش جمعی از نمایندگان مجلس همراه شده است که بخشی از آن‌ها در پی می‌آید:

قالیباف: مدعی العموم به موضوع اتهام زنی علیه مجلس ورود کند

به نوشته خانه ملت، رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر صباغیان نماینده مهریز مبنی بر اظهارات فردی در صدا و سیما درخصوص دریافت سکه از سوی یک نماینده برای انصراف از یک تحقیق و تفحص گفت: مدعی العموم به موضوع اتهام زنی علیه مجلس ورود کند.

محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه یکم بهمن) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: آقایی که خود را در همه موارد پزشکی، هوافضا، دریا و خشکی خبره می‌داند و در همه موارد صحبت می‌کند به بهانه شفافیت که بنده نیز با آن موافق هستم و تمام اموال خود را کتبا و رسماً اعلام کرده‌ام، اخیراً گفته است که نماینده‌ای برای پس گرفتن یک تحقیق و تفحص فلان عدد سکه گرفته است.

نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس ادامه داد: ضمن اینکه احساس می‌کنم شورای نگهبان نیز در این مسئله زیر سوال رفته است و دادستان باید به این مسئله ورود پیدا کند یک بار برای همیشه این موضوع باید شفاف شود و هر روز مجلس مورد هجمه قرار نگیرد.

وی خطاب به رئیس مجلس گفت: از جنابعالی خواهش می‌کنم از کیان مجلس دفاع کنید، در برنامه زنده صدا و سیما چنین اتهامی را به مجلس می‌زنند و سکوت مجلس به صلاح نیست. اگر کسی تخلف کرده اعلام شود و اگر تخلفی صورت نگرفته آن هم اعلام شود که اذهان مردم در این ایام خراب نشود.

صباغیان تأکید کرد: ایشان به بهانه شفافیت این اظهارنظر را انجام داده، من خواهش می‌کنم دریافتی‌های خودشان از جلسات و به اصطلاح سخنرانی‌هایشان را به مردم اعلام کنند تا مردم بدانند حرف و عملشان یکی است و نگویند هر چه به من می‌دهند من می‌گیرم. بعضی وقت‌ها جمع این مبالغ از سکه گرفتن‌ها بیشتر می‌شود و جرم آن نیز بیشتر است؛ «واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند، چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند».

دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر عنوان کرد: بهرحال این موضوعات در این شرایط حساس با وجود قانون انتخابات که برای پیشگیری از چنین اتفاقاتی مسئولیت تعیین کرده و همین الان نیز در قوه قضائیه زحمت کشیده می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوعی که اشاره شد، در یک برنامه تلویزیونی این حرف زده شده و حتماً عزیزی که این حرف را زده مطلع است و بعد می‌گوید شورای نگهبان نیز آن فرد را تأیید کرده است. به نظر من دادستان باید به عنوان مدعی‌العموم حتماً این موضوع را پیگیری کند.

وی ادامه داد: اگر چنین اتفاقی افتاده و فردی تخلفی کرده و سکه‌ای گرفته نه صلاحیت دارد که در این مجلس بنشیند و نه صلاحیت دارد که در مجلس بعدی باشد و حتماً باید تعیین تکلیف شود.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس: مدعی دریافت ۱۴۰ سکه توسط نماینده مجلس مدارک لازم را به کمیسیون قضایی و اصل ۹۰ ارائه دهد

رسانه ملی نباید در آستانه برگزاری انتخابات به افرادی با روحیه قهرمان‌طلبی میدان دهد

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، ضمن انتقاد از برگزاری برنامه‌های جهت‌دار از سوی رسانه ملی در آستانه برگزاری انتخابات مجلس تاکید کرد که مدعی دریافت ۱۴۰ سکه توسط نماینده مجلس مدارک لازم را به کمیسیون قضایی و اصل ۹۰ مجلس یا شورای نگهبان و دادستانی ارائه دهد.

حسن نوروزی در واکنش به ادعای فردی در صدا و سیما درخصوص دریافت سکه از سوی یک نماینده برای انصراف از یک تحقیق و تفحص، گفت: این اظهارات کاملا اشتباه است و اگر این فرد مدارکی برای اثبات ادعای خود دارد باید به شورای نگهبان یا دادستان تهران یا کمیسیون‌های قضایی و حقوقی یا اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی ارائه دهد.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این گونه قهرمان‌طلبی‌ها در شرایطی که مردم را دعوت به مشارکت در انتخابات می‌کنیم و در زمانی که این همه شهید می‌دهیم بی‌ربط، بی‌معنا و بی‌اساس است.

وی تصریح کرد: این مدل صحبت کردن‌ها مختص افرادی است که گمنام بوده و به طور ناگهانی مشهور می‌شوند و در هر فضایی به یکباره لب به سخن‌هایی می‌گشایند که هیچ ارزش حقوقی و قانونی ندارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: رسانه ملی باید شرایطی را فراهم کند که در فضایی عادلانه مناظره صورت گیرد و این مدل برنامه‌سازی با دعوت از افرادی که بی‌پایه و اساس به اظهارنظر بپردازند هیچ ارزش و اعتباری ندارد.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: باید رسانه ملی در آستانه برگزاری انتخابات مجلس نسبت به برگزاری برنامه‌‍‌هایی با رویکرد مناسب اقدام کند.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس: ضرورت ورود دستگاه‌های امنیتی به اتهام‌زنی علیه نمایندگان مجلس توسط مهمان برنامه تلویزیونی

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس، ضمن انتقاد از کلی‌گویی اتهام‌زننده به نماینده مجلس از تریبون رسانه ملی از دستگاه‌های امنیتی خواست تا نسبت به شفاف‌سازی پیرامون این ادعا ورود پیدا کنند.

سیدجواد حسینی کیا در واکنش به ادعای علی اکبر رائفی پور در صدا و سیما درخصوص دریافت سکه از سوی یک نماینده برای انصراف از یک تحقیق و تفحص، گفت: افرادی که این گونه از تریبون رسانه ملی اظهارنظر می‌کنند باید به طور شفاف از نماینده‌ای که مدعی هستند تخلف کرده است نام ببرند و از کلی‌گویی در این خصوص بپرهیزند.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: این افراد نباید با ایجاد ابهاماتی ذهنیت مردم را نسبت به تمام نمایندگان مجلس تغییر دهند و در آستانه برگزاری انتخابات مجلس، فضای جامعه را ملتهب کنند بنابراین اگر شفاف نام فرد متخلف را اعلام کنند هم به مردم در انتخاب افراد صالح به عنوان وکلای خود کمک می‌شود و هم در جامعه التهاب‌آفرینی نشده و تمام نمایندگان را متهم به کار نکرده نمی‌کند.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ضرورت ورود دستگاه‌های امنیتی به راستی‌آزمایی ادعای مطرح شده توسط یکی از کارشناسان در رسانه ملی، تاکید کرد: هم‌اکنون دستگاه‌های امنیتی از این ظرفیت برخوردار هستند که نسبت به این گونه اظهارنظر‌ها ورود پیدا کنند همچنین شورای محترم نگهبان هم قطعا براساس گزارشات مستند می‌تواند نظر خود را در تعیین صلاحیت‌ها اعلام کند.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان:

رائفی پور مستندات ادعای خود در مورد دریافت سکه توسط یکی از نمایندگان را به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارائه کند/ چگونه ممکن است رائفی پور در جریان پرونده تخلف باشد، اما هیات نظارت بی اطلاع باشد

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان از علی اکبر رائفی پور خواستار ارائه مستندات در مورد دریافت سکه توسط یکی از نمایندگان به این هیات شد و گفت: جزئی‌ترین موارد تخلف در مورد نمایندگان به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارسال و بررسی می‌شود؛ چگونه ممکن است رائفی پور در جریان پرونده تخلف باشد، اما هیات نظارت بی اطلاع باشد.

موسی غضنفرآبادی در واکنش به ادعای رائفی پور در مورد یکی از نمایندگان، گفت: این فرد مطرح کرده نماینده‌ای بابت پس گرفتن تحقیق و تفحص سکه دریافت کرده که بنده به عنوان سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در جریان چنین موضوعی نیستم و مستنداتی هم در این رابطه به هیات ارائه نشده است.

وی افزود: تقاضا داریم افراد قبل از طرح چنین اظهاراتی مستندات خود را به هیات نظارت ارائه کنند تا نسبت به بررسی و شفاف سازی آن اقدام شود.

نماینده مردم بم در مجلس یازدهم ادامه داد: طرح چنین موارد و موضوعاتی ذهنیت مردم را تخریب می‌کند و درست نیست کسانی که خودشان را افراد مهمی می‌دانند موضوعات غیرواقع را مطرح کنند؛ جزئی‌ترین موارد تخلف در مورد نمایندگان به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارسال و بررسی می‌شود؛ چگونه ممکن است رائفی پور در جریان پرونده تخلف باشد، اما هیات نظارت بی اطلاع باشد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار نظر بدون سند و مدرک علیه نهاد قانون‌گذار در رسانه ملی صحیح نیست/ دادستانی به عنوان مدعی‌العموم پیگیری کند

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس در واکنش به اظهارات رائفی پور علیه نمایندگان مجلس، ضمن تاکید بر اینکه پخش خبر یا بیان مطلبی کلی در رسانه ملی، که تمام نمایندگان و نهاد قانون‌گذار کشور را زیر سوال می‌برد؛ بدون دادن مدرک و استناد به سند اصلاً کار صحیحی نیست؛ تصریح کرد: باید دادستانی به عنوان مدعی العموم به موضوع ورود و مسئله را پیگیری کند.

زهره‌سادات لاجوردی، نماینده مردم تهران و عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهار مطلبی از سوی علی اکبر رائفی پور علیه نمایندگان مجلس، مبنی بر دریافت سکه توسط یکی از نمایندگان حال حاضر مجلس برای پس گرفتن درخواست یک تحقیق و تفحص، عنوان کرد: به طور کلی اگر خبری از رسانه - به‌ویژه از رسانه ملی- پخش یا مطلبی بدون سند و به شکل کلی بیان شود که تمام نمایندگان و نهاد قانون‌گذار کشور را زیر سوال می‌برد؛ بدون دادن مدرک و سند و به صرف بیان این مطلب، اصلاً کار صحیحی نیست.

وی ادامه داد: به خصوص که این مطلب چنین بیان شده که یکی از نمایندگان فعلی مجلس ۱۴۰ سکه دریافت کرده و مجدد توسط شورای نگهبان تایید شده است. باید توجه داشت که اگر فرد گوینده درباره چنین ادعا و مطلبی، اطلاعات دقیقی دارد، باید حتما به شورای نگهبان ارائه کنند. خود ما نمایندگان و بنده شخصاً به طور حتم انتظار داریم این مسئله روشن شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: اگر این مطلب درست است، باید به طور روشن و با ارائه سند و مدرک بیان شود که چه کسی بوده است؟ به چه دلیل سکه دریافت کرده و چرا شورای نگهبان او را تأیید کرده است؟ این کم‌ترین انتظاری است که نماینده‌ها دارند؛ زیرا در غیر این صورت تک تک نماینده‌ها زیر سوال می‌روند؛ بنابراین گفتن این مسئله به شکل کلی و بدون ارائه دلیل و سند کار درستی نیست.

این نماینده مجلس در ادامه در بیان انتظاری که از صداوسیما در این موضوعات وجود دارد، عنوان کرد: اینکه در صداو‌سیما از نظرات و افراد و نمایندگان طیف‌های مختلف جامعه استفاده شود، بسیار خوب است، اما باید دقت شود که بازتاب چنین صحبتی از رسانه ملی چه خواهد بود و اگر هر کسی به صرف شنیده‌ها بخواهد مطلبی را بدون سند و مدرک بیان کند، کار صحیحی نیست. حتی اگر این شنیده‌ها سندی هم دارد، باید به مراجع ذیربط آن استناد دهد و از آن‌ها بخواهد که ترتیب اثر دهند.

لاجوردی در پایان تاکید کرد: به نظر بنده خود مجلس حتما باید درخواست رسیدگی داشته باشد، که امروز دکتر قالیباف، رئیس مجلس هم در صحن علنی اشاره کردند که حتما باید دادستانی به عنوان مدعی العموم به موضوع ورود کند. ما نماینده‌ها هم انتظار داریم که حتماً رسیدگی شود.

یزدی‌خواه: قوه قضائیه با اظهار نظر بدون سند و مدرک علیه نمایندگان مجلس برخورد کند

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در واکنش به اظهارات علی‌اکبر رائفی‌پور علیه نمایندگان مجلس، گفت: انتظار ما از صداوسیما و قوه قضائیه این است که از آقای رائفی‌پور مطالبه کنند که مستندات ادعای خود را ارائه دهد، اگر دلیلی برای ارائه نداشته باشد نشر اکاذیب است و باید با او برخورد شود.

سیدعلی یزدی‌خواه، نماینده مردم تهران و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهار مطلبی از سوی علی‌اکبر رائفی‌پور علیه نمایندگان مجلس، مبنی بر دریافت سکه توسط یکی از نمایندگان حال حاضر مجلس برای پس گرفتن درخواست یک تحقیق و تفحص، عنوان کرد: اگر مسائل مستندی وجود دارد، نیاز به اعلام در رسانه ملی ندارد، به دادگاه یا هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان یا محاکم قضایی اعلام کنند؛ اینکه صحبت یا مطلبی بیان کنند که اصلاً از مبنا درست نیست، بیشتر به مغلطه شبیه است و اگر واقعاً اطلاعات دقیقی دارد و اسم و رسم نماینده را می‌داند، اسم را با سند و مدرک اعلام کند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه گفت: توقع ما از همکاران نماینده هم این است که در اظهار نظرات خود توجه بیشتری داشته باشند و با اظهار نظر‌هایی مبنی بر اینکه مثلاً ما ضد فسادیم، فقط به فکر صندوق رای خود و بالا بردن سبد آرای خود نباشند. اگر ضد فساد هستند و مستند دارند، به قوه قضائیه یا هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارائه کنند. لزومی ندارد وقتی که هنوز معلوم نیست که این ادعا درست است یا خیر، افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: انتظار ما از صداوسیما و قوه قضائیه این است که از آقای رائفی‌پور مطالبه کنند که مستندات ادعای خود را ارائه دهد، اگر دلیلی برای ارائه نداشته باشد نشر اکاذیب است و باید با او برخورد شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: مدعی تخلف نماینده مجلس؛ شورای نگهبان را زیرسوال برده است! / این فرد از گذشته به طور مستمر عملکرد مجلس یازدهم را هدف قرار داده است/ ضرورت ورود مدعی‌العموم به اتهام‌زنی به نماینده مجلس توسط رائفی پور در صدا و سیما

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه مدعی تخلف نماینده مجلس با بیان مطالب غیرواقع در رسانه ملی، شورای نگهبان را نیز زیر سئوال برده است از قوه قضاییه خواست تا به عنوان مدعی‌العموم به این موضوع ورود پیدا کند.

محمد کعب عمیر در واکنش به ادعای رائفی پور در صدا و سیما درخصوص دریافت سکه از سوی یک نماینده برای انصراف از یک تحقیق و تفحص، گفت: البته این فرد از گذشته به طور مستمر عملکرد مجلس یازدهم را هدف قرار داده است و کسی هم تاکنون جلوی وی نایستاده است.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اگر واقعاً این موضوع صحت داشت قطعا شورای نگهبان نماینده‌ای که مرتکب خطا شده است را رد صلاحیت می‌کرد بنابراین این فرد شورای نگهبان را نیز زیر سوال برده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: هم‌اکنون هم شورای نگهبان باید از این فرد شکایت کند که اظهارنظر خلاف واقع داشته است و هم قوه قضاییه به عنوان مدعی‌العموم به این موضوع ورود پیدا کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: این فرد نیز باید بجای کلی‌گویی به طور شفاف از نماینده متخلف نام ببرد تا هم نماینده‌ای که متهم به ارتکاب خطا شده است بتواند از خود دفاع کند و هم قوه قضاییه در صورت اثبات تخلف به این موضوع رسیدگی کند.

حسینی: اظهارات اخیر رائفی پور در مورد مجلس، خیرخواهانه و سازنده نیست

عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس تاکید کرد که اظهارات اخیر رائفی پور در مورد مجلس نه تنها سازنده و فسادستیزانه نیست بلکه پوپولیستی است.

سید مرتضی حسینی با بیان اینکه اظهارات اخیر رائفی‌پور در مورد مجلس نه تنها سازنده و فسادستیزانه نیست بلکه پوپولیستی است، گفت: نباید با طرح چنین اظهاراتی مجلس فسادستیز و سالم را تضعیف کرد؛ هیات نظارت بر رفتار نمایندگان با جدیت رفتار‌های مالی و اقتصادی نمایندگان را رصد و گزارش‌های مستند را پیگیری می‌کند و همچنین حراست مجلس بر رفتار خارج از عرف و عملکرد دفاتر و اطرافیان نمایندگان نظارت کامل دارد بنابراین با قاطعیت اعلام می‌کنم این مجلس بیشترین خود مراقبتی را دارد.

نماینده مردم میانه در مجلس یازدهم افزود: علاوه بر شورای نگهبان که هر گونه رفتار و عملکرد خارج از عرف و قانون و شبهه‌ناک را تحت نظر دارد رئیس مجلس و کمیسیون اصل نودم قانون اساسی و هیات نظارت بر رفتار نمایندگان هم پیوسته این گونه موضوعات را پایش و تذکر می‌دهند و بعضا به مراجع نظارتی و قضایی ارائه می‌کنند؛ اینجانب رائفی پور را آدم دلسوز و بامعلوماتی می‌دانم، اما به بعضی از موضع گیری‌ها و اظهارات غیردقیق‌اش انتقاد دارم؛ فرد دانا و محقق نباید تند و عجول بوده و رفتار و گفتارش ناصواب و غیرسازنده باشد و در غیر اینصورت مقوله فسادستیزی را لوث می‌کند.

حسینی یادآور شد: اغلب نمایندگان مجلس یازدهم، سالم، پاک دست و فسادستیز هستند و جزو افشاگران و به اصطلاح سوت‌زنان فساد هستند و معمولا به محض اطلاع از وجود فساد در هر نقطه‌ای از کشور، بلافاصله موضع گیری می‌کنند یا تذکر و هشدار می‌دهند البته در برخی موارد ممکن است نماینده‌ای دچار لغزش شده و مرتکب فساد و مسائل خلاف شود و مجلس باز اولین جایی است که به این موضوع ورود و موضع گیری می‌کند و نهاد‌های ذیربط را در جریان موضوع قرار می‌دهد بدون اینکه افکار عمومی را نگران کند و کل مجموعه را زیر سوال ببرد.

عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس ادامه داد: رهبر معظم انقلاب تاکنون سه مرتبه گواهی دادند که این مجلس، مجلس انقلابی است و ایشان در مورد این موارد هیچ گاه بدون حساب و کتاب موضوعی را مطرح نمی‌کنند و اهل مبالغه نیستند بنابراین رفتار‌ها و گفتار‌های ما نباید حالت افراطی و سوپرانقلابی داشته باشد.

واکنش قالیباف و جمعی از نمایندگان به ادعای رائفی پور + پاسخ تند رائفی پور به انتقادات!

منبع: جماران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • ناشناس
    0

    مجلسی که نماینده شاسی بلند بگیر ویژه خوار را نگاه داشتند ، معلومه توش چه خبره

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مدارک شاسی بلند رو به کمیسیون قضایی مجلس ارائه داد اقای بیگی نتیجه چی شد بجای محاکمه نمایندگان فاسد اقای بیگی رو رد صلاحیت کردن

  • ناشناس
    0

    احسنت...

  • ناشناس
    0

    برا شاسی بلندا که مدرکم ارایه کرد چکار کردید جز اینکه خودشا بایکوت فرمودید ؟؟؟؟ البته ما میدونیم همه نمایندگان خالصا مخلصا فقط محض رضای خدا برا ملت خدمت میکنند .!!!

  • ناشناس
    0

    این که دعوا نداره
    از جناب رائفی پور بخواهید مدارکشان را ارائه دهند.
    اگر ارائه دادند و محکمه پسند بود با نماینده خاطی برخورد کنید و دامن مجلس رو از آلودگی پاک کنید. اگر هم اشتباه کرده بود، با ایشان برخورد کنید

  • رابی
    0

    نماینده ای ‌که شاسی بلند میگیره ،سکه دیگه برایش پول خرد است.از قدیم گفتن تخم مرغ دزد شتر دزد می شود.
    لعنتی قیمت شرف و وجدان چقدر در ایران تخفیف خورده.

  • ابوذر
    0

    من از رافی پور بیزارم ولی این حرفش را باور دارم زیرا نمایندگان مجلس انقلابی بخاطر سکوتشان در رابطه با اختلاس چندهزار میلیاردی چای دبش نشانداد صداقت ندارند مخصوصا رییس اگر اینها ریگی به کفششان نبود و خیلی پاکند چرا عکس المل نشان ندادندپس مشگل دارند ویه کاره

  • ناشناس
    0

    دیگه فهمیدید؟
    وضعیت مالی مناسب نیست
    لطفا از اون بخور بخورها که دارید سهم ایشان رو هم بدهید همین......
    مطلب خیلی شفاف بود.......

  • ناشناس
    0

    اینهاخیال کردین مجلس رفتنو برا چه میخان نماینده‌ای که این همه خودشو به آب آتش میزن تا بره مجلس هزینه های آنچنانی اگر برای این لفت ولیسهانباشه برای چیه برای منافع ملی ورفاه حال مردم که نیست،یه ضربالمثلیه میگن هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمیگیره،اینها مگر با شاسی بلند گیت چه بر خوردی کردند نتیجه چه شد؟؟!!هیچی حالا میخواد برا سکه کاری بکنند،از الان همه از راس تا ذیل مجلس تکذیب می‌کنند وبرا افشا کننده شاخ و شانه میکشند

  • فرشاد
    0

    تا نباشد چیزکی... مردم نگویند چیزها
    استاد رافعی پور قطعا درست میفرمایند
    همین نماینده ها بنده ب کرات دیدم آخرهای رای گیری
    رای میخرند به قیمت بالا !!!
    همینها میرن مجلس همه طرحهای به ضرر مردم را یه سوته تایید میکنن
    طرح کاملا حرام افزایش بازنشستگی و ....

  • نا شناس
    0

    جناب قالیباف اقای رایفی پور دروغ می گوید سیسمونی ترکیه دروغ شاسی بلند دروغ املا نجومی دروغ اپارتمان درترکیه خریدن دو واحد دروغ شعار انتخاباتی یخچال خالی بازنشستگان دروغ شعار ما یک خیزش هستیم تا بازنشستگان بی چاره کنیم دروغ بقیه هم بگم اگر بگم تا شب دروغهات میگم

  • علی عرفانی
    0

    چرا درد تان گرفته همگی چرا معاون وزیر کشور مجبور به استعفاء کردی آقای قالی و غیره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها