نماینده مجلس: مراجع ذی صلاح ادعای رائفی پور را بررسی کنند

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: ادعای علی اکبر رائفی پور در مورد یکی از نمایندگان مجلس باید توسط مراجع ذی صلاح مورد بررسی قرار گیرد و چنانچه تخلف نماینده اثبات شد یا اظهارات روایت کننده کذب باشد باید دستگاه قضا قاطعانه با خاطیان برخورد کند.

نماینده مجلس: مراجع ذی صلاح ادعای رائفی پور را بررسی کنند

سیدالبرز حسینی در مورد اظهارات علی اکبر رائفی پور در رابطه با یکی از نمایندگان مجلس، گفت: مجلس محل قانون‌گذاری و ریل‌گذاری است و احتمال دارد که با این حجم کار در برخی موارد خطا‌هایی اتفاق بیفتد، اما اینکه در این مقطع زمانی حساس برخی منظوردار مسائلی را که پشتوانه درستی ندارد در مورد نمایندگان مطرح کنند به هیچ وجه منطقی نیست.

وی افزود: ایشان باید مستندات و مدارک خود در مورد نماینده خاطی را به دستگاه‌های نظارتی و قضایی ارائه کند تا برخورد قاطع صورت گیرد و اگر مدارک و مستنداتی دال بر این موضوع نداشته باشد به طور قطع دستگاه قضا باید با روایت کننده‌ای که با طرح چنین موضوعاتی ذهنیت مردم را تخریب می‌کند قاطعانه برخورد کند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس یازدهم ادامه داد: حرکت ما نباید به گونه‌ای باشد که به اصل موضوع سه قوا خدشه‌ای وارد شود بهرحال برداشت افواه عمومی از برخی موضوعات می‌تواند آسیب‌های جدی به روان جامعه بزند.

حسینی یادآور شد: ادعای رائفی پور باید توسط مراجع ذی صلاح مورد بررسی قرار گیرد و چنانچه تخلف نماینده اثبات شد یا اظهارات روایت کننده کذب باشد باید دستگاه قضا قاطعانه با خاطیان برخورد کند.

منبع: خانه ملت
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • محمد
    0

    درود بر رائفی پور

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      در این مورد موافقم .

  • ناشناس
    0

    جالبه این مواقع مجلس چقد اکتیو میشه .بابا منفجر نشید مگه شما تحرکم بلد بودید ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها