رهبر انصارالله: دشمن اسرائیلی در تحقق اهداف خود شکست خورد

رهبر جنبش انصاراالله یمن گفت دشمن صهیونیست در تحقق اهداف خود شکست خورده ولی جنایاتش را ادامه می‌دهد و در ۱۰۴ روز گذشته، بیش از ۲۰۰۰ قتل عام و نسل کشی علیه مردم فلسطین مرتکب شده است.

رهبر انصارالله: دشمن اسرائیلی در تحقق اهداف خود شکست خورد

سیدعبدالملک بدرالدین الحوثی امروز پنجشنبه در سخنانی تصریح کرد حمله به غزه جنایت است هر چند آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها منکر آن می‌شوند.

وی تأکید کرد مجامع بین‌المللی فقط آنچه را که در غزه روی می‌دهد بدون اتخاذ موضع خاص، پیگیری می‌کنند.سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب به بیانیه‌ها و محکومیت‌هایی بسنده کرده‌اند که در حد رفع مسئولیت است.

رهبر انصارالله افزود: مصلحت امت اسلامی، ایستادگی در کنار ملت فلسطین در مقابله با دشمن مشترک است؛ اما برخی کشورهای اسلامی استراتژی فریبکارانه‌ای در قبال مردم فلسطین اتخاذ کرده‌اند.

سید عبدالملک الحوثی خاطرنشان کرد دشمن اسرائیلی در تحقق اهداف خود شکست خورده ولی جنایاتش را ادامه می‌دهد و در ۱۰۴ روز گذشته، بیش از ۲۰۰۰ قتل عام و نسل کشی علیه مردم فلسطین مرتکب شده است.

رهبر انصارالله اضافه کرد کشورهای عربی می بایست محاصره ملت فلسطین را دره می شکستند اما نفوذ آمریکا مانع آن شده است. از همان ابتدا از خداوند می‌خواستیم که ما را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین یاری دهد تا موضع مؤثری داشته باشیم.

وی اضافه کرد، عملیات نیروهای مسلح یمن شامل حمله به کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی هم می‌شود و حملات آنها نه تغییری در مواضع و نه تأثیری روی توان نظامی یمن داشته است.

سید الحوثی تأکید کرد آمریکا دارای تاریخ جنایتکاری سیاه در قبال ملت‌های مختلف جهان است.آمریکایی‌ها به دلیل ارائه هرگونه حمایت نظامی، نظارت، اطلاعات، پول و حمایت سیاسی از رژیم صهیونیستی در جنایت علیه فلسطینیان شریک هستند.

وی افزود: آمریکایی‌ها حاضرند هر کاری که لابی صهیونیستی از آنها بخواهد انجام دهند، حتی اگر حمایت از جنایات آشکار آن‌ها باشد و به قیمت از بین رفتن منافع آنها تمام شود.

رهبر انصارالله گفت احزاب دموکرات و جمهوری خواه در آمریکا بر سر اینکه چه کسی حمایت بیشتری از رژیم صهیونیستی می‌کند، رقابت می‌کنند.

سید الحوثی تصریح کرد آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها و اسرائیلی‌ها حاکمیت کشور ما را زیر پا گذاشتند و خود را درگیر جنگ با کشور یمن کردند.

رهبر انصارالله اضافه کرد آمریکا از ۹ سال جنگ گذشته یمن درس نگرفت و مجدداً به یمن حمله کرد. اقدامات آمریکا، تجاوز و نقض مستقیم حاکمیت یمن و حمله مستقیم به مردم یمن است و عواقب سختی برای آن‌ها به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد قدرت دریایی نیروهای مسلح یمن دشمنان را به حدی عصبانی کرده است که دیگر برای آنها قابل تحمل نیست و به مشکل و عامل فشار واقعی بر دشمن صهیونیستی تبدیل شده است.

سیدعبدالملک بدرالدین الحوثی تأکید کرد ادامه حمله به یمن، موضع مردم یمن و تعهد ایمانی آنها را تغییر نخواهد داد و هدف قرار دادن کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی ادامه دارد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها