رهبر انصارالله یمن:

تمام خروجی اجلاس ریاض یک بیانیه بود که اسرائیلی‌ها هم آن را مسخره کردند/ آیا این همه توان شما بود؟!/ ویدئو

رهبر انصارالله یمن با بیان اینکه صهیونیست‌ها از سوی غرب به ویژه آمریکا حمایت می‌شوند، گفت: سطح توحش صهیونیست‌ها و مظلومیت مردم غزه در جنایات اخیر مشخص شده است.

تمام خروجی اجلاس ریاض یک بیانیه بود که اسرائیلی‌ها هم آن را مسخره کردند/ آیا این همه توان شما بود؟!/ ویدئو

عبدالملک بدرالدین الحوثی امروز بعدازظهر (سه‌شنبه) طی سخنانی درباره حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و قتل عام فلسطینیان افزود: خداوند از امت خواسته جهاد کنند و دشمن را بترسانند، امت اسلامی اگر بدون قدرت و عزت باشد، طاغوت بر آن‌ها فشار آورده و مسلط می‌شود.

بدرالدین الحوثی با بیان اینکه امت‌های اسلامی باید قوی و با اراده باشند، ادامه داد: کشتار مردم و زنان و کودکان و غیرنظامیان در خانه و خیابان و بیمارستان روشی برای ترساندن امت‌هاست.  

وی افزود: صهیونیست‌ها از سوی غرب به ویژه آمریکا حمایت می‌شوند و بیش از ۷۰ سال است که فلسطینی‌ها از وحشی گیری‌های صهیونیست‌ها رنج می‌برند.

رهبر جنبش انصارالله یمن همچنین تأکید کرد: نقش ۱.۵ میلیارد مسلمان برای نجات فلسطینیان چیست؟ یک موضع محدود و ضعیف؛ دشمن صهیونیست بدترین جنایات را علیه مردم فلسطین انجام می‌دهد.

بدرالدین الحوثی با بیان اینکه هدف اصلی و تمرکز رژیم صهیونیستی در غزه بر بیمارستان‌هاست، گفت: دشمن از همه ابزار و وسایل در جنایات غزه استفاده می‌کند. بخش عمده شهدای غزه کودکان و زنان هستند. سطح توحش صهیونیست‌ها و مظلومیت مردم غزه در جنایات اخیر مشخص شده است.

وی افزود: عبور تانک‌های صهیونیستی از روی اجساد یک  جنایت است ، وجدان‌های خاموش و خوابیده باید با دیدن جنایات صهیونیست‌ها بیدار شوند.

رهبر جنبش انصارالله یمن ضمن بیان این مطلب که مردم غزه در محاصره مشترک اسرائیلی و عربی قرار دارند، بیان داشت: دولت‌های مجاور فلسطین برای اینکه کمک‌های انسان دوستانه وارد غزه شود اقدام جدی نمی‌کنند و هیچ تحرک جدی از سوی کشور‌های همسایه فلسطین وجود ندارد.

بدرالدین الحوثی تأکید کرد: مردم غزه فریاد می‌زنند و از همه دنیای اسلام کمک می‌خواهند. کشور‌های عربی قبل از سایر کشور‌ها در قبال غزه مسئولیت دارند. چرا اقدام جدی نمی‌کنند؟ سازمان‌های عربی جدیت خود را از دست داده اند. کشور‌های عربی و اسلامی موضع‌گیری و تحرک جدی در قبال جنایات غزه ندارند.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس سران کشور‌های عربی-اسلامی در ریاض عربستان گفت: هیچ تصمیم و موضع گیری جدی از اجلاس سازمان همکاری اسلامی بیرون نیامد؛ این باعث خواری است. ۷۵ کشور می‌گویند نماینده ۱.۵ میلیارد مسلمان هستند، ولی از این اجلاس فقط یک بیانیه بیرون آمد؛ آیا این همه توان شما بود؟ دانش‌آموزان یک مدرسه ابتدایی  هم می‌توانست این بیانیه را بنویسند.

رهبر جنبش انصارالله یمن افزود: اسرائیل این پیام را از اجلاس ریاض گرفت که هیچ مانعی در برابر او وجود ندارد و هر کاری بخواهد می‌تواند انجام دهد.

حجم ویدیو: 8.04M | مدت زمان ویدیو: 00:02:35 | دانلود ویدیو
منبع: آنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    6

    تمام خروجی محور مقاومت حزب الله لبنان و حوثی چند موشک گاغذی خخخخ

  • ناشناس
    5

    محور مقاومت تهش این بود؟؟؟
    خخخخخخ

  • ناشناس
    0

    درتاریخ ثبت شد و طرفداران حق و باطل مشخص کرد

  • ناشناس
    3

    سیدی به وقتش با شما هم عین حماس رفتار خواهند کرد و می گویند ما با حوثی ها ارتباط نداریم و آنها خودسر هستند . در بازی شطرنج روس و آمریکا شما سرباز فدایی هستی . لعنت به ابرقدرت ها و استعمارگران .خدا کمکتان کند .

  • ناشناس
    8

    باز هم یمن....
    از بقیه که بخاری بر نمیاد....
    بگم چی
    بگم خاک بر سرتون ای مسلمانان ترسو
    آیا میدونید کسی که ترسو باشه و از مرگ بترسه مسلمان نیست
    و طبق فرموده پیامبر کسی که صدای مظلومیت مسلمانی را بشنود و به کمک او نرود مسلمان نیست

  • ناشناس
    5

    حرفش درسته

  • هادی
    0

    فقط پیروی از جنیفر لوپز است که میتواند مردم جهان را به خوشبختی و سعادت دنیوی و اخروی برساند. جمعیت مسلمانان مثل این میشه که پشمک رو جای وعده غذایی مصرف بکنی درسته پشمک حجمش زیاده ولی سیرت نمیکنه فقط حجمش الکی زیاده

  • ک.ق
    0

    خیلی ناراحتی برو غزه بجنگ . اسماعیل و ارو دسته اش و 13 بچه اش و زنهاش همگی در قطر در حال عشق و حال تو هم در تهران در حال عشق و حال و مردم بدبخت غزه زیر سخترین حملات تاریخ در حال قربونی کردن . برو غزه عمو جون برو بجنگ اینقدر مردم را به کشتن هم تشویق نکن .

  • دومان
    0

    اگه تو و هم کیشانت راست میگید برید غزه خب ؟ چرا نمیرید؟....ندارید تا مردمانتان روزگار بهتری داشته باشن

  • ناشناس
    0

    دنیای سیاست خیلی کثیف هست وما نباید فریب بخوریم .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها