رئیسی قانون حمایت از گزارشگران فساد را ابلاغ کرد

رئیس جمهور قانون حمایت از گزارشگران فساد را برای اجرا به قوه قضائیه، وزارت کشور، وزارت اطلاعات، وزارت دادگستری و سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد.

رئیسی قانون حمایت از گزارشگران فساد را ابلاغ کرد

 سید ابراهیم رئیسی در راستای اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، قانون حمایت از گزارشگران فساد را که در جلسه علنی روز یکشنبه - ۱۴ آذر ماه ۱۴۰۲ - مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ - ۶ دی ماه ۱۴۰۲ - به تایید شورای نگهبان رسیده بود، برای اجرا به قوه قضائیه، وزارت کشور، وزارت اطلاعات، وزارت دادگستری و سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، ۱۸ دی ماه طی نامه‌ای به آیت الله سید ابراهیم رئیسی، قانون حمایت از گزارشگران فساد را به دولت ارسال کرد.

کلیات طرح یک فوریتی حمایت مالی از افشاگران فساد در جلسه روز یکشنبه - ۲۱ اسفند ماه - سال گذشته به تصویب رسید. همچنین یک فوریت این طرح پیش از این در جلسه علنی ۲۷ مهرماه ۱۴۰۱ به تصویب نمایندگان مجلس رسیده بود.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    اول اعدام برای چای دبش وگرنه رای بی رای

  • ناشناس
    0

    چای دبش- فولاد -شهرداری- پتروشیمی -بانک ملی -واردات گوشت - واردات خودرو- واردات روغن ای بابا همه چی وهمه جا را باید بگی ولش کن !!!!

  • عادل
    0

    قول شرف میدم الکی هست دوزد میاد برای خودش قانون تعین کنه مگه این همه فساد و اختلاس ملت انجام داده همش خود مسولین دست دارند

  • للل
    0

    بععععععععع

  • ناشناس
    0

    غفلت بازم غفلت ظاهرا بازرسی کل کشور نهاد ریاست جمهوری و وزارت اطلاعات همه خوابند یک روز خاوری در گاو صندوق بانک را باز کرد و پولهای مردم را برداشت و از کشور فرار کرد گفتند اختلاس شده مدیران مملکت ما روز به روز به هنر اختلاسشان معنی و مفهوم دیگری میدهند وبا ذکاوت نوع انرا تغییر میدهند سازمان ثبت احوال میگوید تمام شناسنامه های قرمز باید عوض شوند هر نفر بین پنجاه هزار تا سیصد و پنجاه هزار تومان باید بپردازند میانگین این مبالغ را در 85 میلیون نفر ایرانی پیدا کنیم رقمی نجومی در حد هزاران میلیارد تومان میشود پنج در صد هم هزینه های تهیه شناسنامه ها را کسر کنید الباقی کجا میرود ؟ کسی نمیداند ! در حالیکه مجلس محترم مصوبه کرده شناسنامه ها همه جمع میشود و هویت و اصالت افراد در کارت ملی خلاصه میگردد در ثانی شناسنامه های قرمز مربوط به چند سال قبل است و نیازی به تجدید ان ندارد هرکس به ادارات هم مراجعه میکند متصدی مربوطه فقط کارت ملی میخواهد نه شناسنامه وقتی کد ملی شما به سیستم زده میشود ابا و اجداد شما را روی مانیتور بازگو میکند حالا چرا مدیر محترم ثبت احوال این فعل را انجام میدهد الله و اعلم . مراجع ذیصلاح با توجه به اختلاس ها و غارت های اموال مردم و بیت المال مدتهاست مدیران و مسئولین اجرائی را زیر رصد زره بین خودشان قراردادند ولی غافل از این هستند که نوع اختلاس در چهار چوب خدمتگذاری به مردم و مملکت دارد عوض میشود فردا هم نوبت تعویض قباله ازدواج میرسد و الااخر ؟ ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها