واکنش امیرعبداللهیان به حملات نظامی بر علیه یمن

وزیر امور خارجه ایران ضمن حمایت از اقدام یمن در مقابله با نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه، نوشت آمریکا همراهی با تل‌آویو را متوقف کند تا امنیت به منطقه بازگردد.

واکنش امیرعبداللهیان به حملات نظامی بر علیه یمن

حسین امیرعبداللهیان شامگاه جمعه و پس از حملات آمریکا و انگلیس به مواضعی در یمن، در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اقدام یمن در حمایت از زنان و کودکان غزه و مقابله با نسل‌کشی رژیم اسرائیل قابل تحسین است. 

وزیر خارجه ایران در ادامه نوشت: صنعا به امنیت دریایی و کشتیرانی کاملا پایبند است. 

photo_2024-01-12_22-19-28

نیروهای مسلح یمن اعلام کرده به دلیل جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه تنها کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی را هدف قرار می‌دهد و کشتی‌های دیگر کشورها می‌توانند همانند گذشته از منطقه دریای سرخ و تنگه باب المندب عبور کنند.

دیپلمات عالی‌رتبه ایران همچنین به آمریکا توصیه کرد: کاخ سفید به‌جای حمله نظامی به یمن، باید همراهی همه‌جانبه نظامی و امنیتی با تل‌آویو علیه مردم غزه و کرانه باختری را فورا متوقف کند تا امنیت به سراسر منطقه بازگردد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    2

    جان مادرت خط قرمز کشیدن را بسپار به دختر بچه ها ، شما بالاخره چه کار میکنید ؟

  • ناشناس
    3

    خخخخخخخخخخخخ.

  • نا شناس
    4

    جناب عبدلهیان امریکا از اسراییل حمایت نکند ولی شماها از حماس حوثیها حزب اله سوریه حمایت کنید واموال این مردم ایران را خرج این اشغالها کنید اخرهم شکست می خورید

  • ناشناس
    3

    امیر عبدالاهیان میگم فامیلیت عربه؟ چون یاد شیخای عرب میفتم با اسمت

  • ناشناس
    3

    چه شد اون همه خط قرمز و خط بنفش و.... ، از خط قرمز حمله زمینی ، رسیدید به اینکه : آقا اجازه به خدا ما نبودیم و فقط حوثی ها را بزنید !

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      خط قرمزشان اول این بود که به غزه حمله زمینی نشود و اسرائیل وارد غزه نشود و کم کم خط قرمزها بیشتر شد و الان مداد قرمز کم آوردند.

  • ناشناس
    0

    از اول تاریخ همیشه زور ظالم بیشتر از مظلوم بوده
    علتش چیست خدا بهتر می‌دونه!!!!!

  • ناشناس
    0

    به درک حمله کرده ماباید غصه اینم بخوریم

  • ناشناس
    0

    یاد یک حکایتی افتادم یه بابای پر مدعا ادعای حمایت از یک بچه ای را داشت شخص گنده لاتی زد زیر گوش این بچه. شخص پر مدعا رجز خوند اگر یک بار دیگه دست روی این بچه بلند کنی با من طرفی. شخص گنده لات هم نامردی نکرد ئو یک چک آبدار دیگر گذاشت توی گوش بچه و یک لگد هم نثارش کرد و گفت جالا چه غلطی میخواهی بکنی؟ فرد پر ادعا زد روی شونه فرد گنده لات و بهش گفت خواستم امتحانت کنم خیلی مردی!!! حالا حکایت ایران (پر ودعا) و حوتی ها (بچه) در مقابل امریکاست (گنده لات)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • آمر
    0

    یعنی اگه حماس برگرده غزه و جنگ تموم بشه امنیت به منطقه بر میگرده؟حالا شما دیپلماتی ما که بچه کشاورزیم اما میخوایم درس پس بدیم .به نظر من ایران همانطوری که به قطعنامه دو کشوری رای مثبت داده باید از این طرح بشدت حمایت کنه چون حتی اگر تمام حق رو به فلسطینیها بدیم فعلا چاره ای نیست ماچیز زیادی بدست نمیاریم جز اینکه بدلیل فقر داخلی وفساد مکرر برخی کارگزاران حمایت مردم از حاکمیت از دست میره .

  • عادل
    0

    اسراییل محو شد آمریکا حسینیه شد دیگه کجا مانده میشه بگویید ما ملت بفهمیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها