سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در ادعایی:

آمریکا مخالف توقف جنگ غزه است، چون اکنون آتش‌بس به نفع حماس خواهد بود

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید با ادعای اینکه آتش‌بس اکنون به نفع حماس خواهد بود، گفت که به همین دلیل دولت آمریکا مخالف توقف جنگ غزه است.

 آمریکا مخالف توقف جنگ غزه است، چون اکنون آتش‌بس به نفع حماس خواهد بود

«جان کربی» هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید شامگاه سه‌شنبه گفت که دولت آمریکا در برهه کنونی با آتش‌بس در نوار غزه موافق نیست.

کربی طی نشست خبری در کاخ سفید با ادعای اینکه آتش‌بس اکنون به نفع حماس خواهد بود، مدعی شد:‌ «ما به حمایت از دستیابی به وقفه‌های بیشتر و افزایش ارسال کمک در غزه ادامه می‌دهیم».

به نوشته رسانه‌های آمریکایی، وی در دفاع از حملات کور رژیم صهیونیستی به نوار غزه که تعداد زیادی از اصحاب رسانه را به خاک و خون کشیده، ادعا کرد: «من معتقد نیستم که اسرائیل عمدا خبرنگاران را در غزه هدف قرار می‌دهد. ما از خبرنگاران در هر جای دنیا حمایت می‌کنیم».

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در پاسخ به سوالی درباره پنهانکاری «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا درباره بستری‌شدن و عمل جراحی خود نیز گفت: «بایدن متعهد است که آستین را تا پایان اولین دوره ریاست جمهوری خود در مقامش حفظ کند».

پیش از این نیز «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر گزاره مربوط به ارتکاب نسل‌کشی از سوی رژیم صهیونیستی در نوار غزه را رد و از حملات این رژیم علیه زنان و کودکان فلسطینی حمایت کرده بود.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    0

    البته که به نفع حماس خواهد بود ولی مردم غزه راهم باید دریابید توقف جنگ فرصتی به اسرائیل می دهد که روش مقابله با حماس راتغییردهدولی باید قبول کرد بازنده اصلی مردم فلسطین هستند نه رهبران دوطرف دعوا

  • ناشناس
    3

    اکثریت مردم ایران هم از حماس خوششان نمیاد اول تسلیم بشن بعد آتش بس

    نظرات شما -
    • ناشناس
      6

      عمله آمریکا هستید همه دنیا مقاومت را حمایت و اسراییل را محکوم کرده اند آمریکا در حال ورشکستگی سیاسی و اقتصادی است بروید فکری به حال خود کنید.‌

  • ناشناس
    1

    خیلیم عالی

  • محمد گلکار
    7

    دولت‌های آمریکا دلال فروش اسلحه های شرکت‌های آمریکایی و اسرائیلی و انگلیس بوده و خواهد بود و تا انبار آنها از فروش خالی نشود و پول هنگفتی نصیب شرکت‌های فوق نشود جنگ در غزه و اوکراین و.... ادامه دارد.چون همین شرکت‌ها هستند که هزینه تبلیغاتی و........ رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر اسرائیل و انگلیس را پرداخت می‌کنند، به نوعی وام دار مدیران کمپانی های اسلحه سازی می‌باشند.

  • ناشناس
    0

    تحلیل یک طرفه و یک جانبه منتشر نکنید ،لطفا،شما تنها امید مردم هستید که حرف حق میزنید.در جنگ حلوا پخش نمی کنند،خواه نا خواه یک عده بی گناه کشته می شوند،مگه در جنگ خودمان نبود و در طول تاریخ،تازه مسوولیت این خون ها بیشتر بر گردن حماس است که کبریت اول را روشن کرد،چرا باید بره از بین مردم عادی شلیک کنه و جان مردم را به خطر اندازه،چرا کشورهای همسایه مرزهای خود را بسته اند تا مردم بی گناه قتل عام بشن،و چراهای دیگر .....

  • عادل
    0

    از مرگ اسراییل ها روز اول جشن می‌گرفتند یادتان رفته حالا حرف از بیگناه میزنید مثل انسان روز اول هم از حماس انتقاد می کردید تا امروز حرفتان را ملت قبول کنه

  • ناشناس
    3

    از آمریکای حرومزاده انتظاری بیش از نیست

  • ناشناس
    0

    از آب گل آلود ماهی های بیشتری صید می کنید می توانید !

  • ناشناس
    0

    اگر امزیکا و شیر جنگل نبود انشانها همدیگر تکه پاره می کردند دنیا و این جنگل شیر میخواهد خیال کردید اگر حماس وحشی و ایران بمب اتم داشت تا حالا استفاده نکرده بود . پیشرفت و تکنولوژی فرهنگ میخواد .بهتر که ایران ندارد و همیشه اسراییل و امریکا پاینده باشند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها