کیهان: داعش با دریافت رشوه از اسرائیل حمله تروریستی کرمان را رقم زد

روزنامه کیهان نوشت: جنایت هولناک کرمان را اگرچه ممکن است داعشیان وحشی و نفهمی که به جای اندیشیدن، منفجر می‌شوند در ازای رشوه‌ای به عهده گرفته باشند ولی شیوه برخورد آمریکا و اسرائیل و بیانیه مخدوش داعش، گمانه دست داشتن اسرائیل را قوی‌تر کرده است.

کیهان: داعش با دریافت رشوه از اسرائیل حمله تروریستی کرمان را رقم زد

روزنامه کیهان نوشته که داعش با دریافت رشوه از اسرائیل حمله تروریستی کرمان را رقم زده است.

به گزارش کیهان، جنایت هولناک کرمان را اگرچه ممکن است داعشیان وحشی و نفهمی که به جای اندیشیدن، منفجر می‌شوند در ازای رشوه‌ای به عهده گرفته باشند ولی شیوه برخورد آمریکا و اسرائیل و بیانیه مخدوش داعش، گمانه دست داشتن اسرائیل را قوی‌تر کرده است. تنها تفکری که به کشتن پیغمبران و صالحان امت و بی‌گناهان عادت داشته و دارند تفکر شرور و بی‌رحم صهیون است که تقریباً تمام رؤسای جمهور آمریکا از آن قماش‌اند و داعش نیز در رفتار خود آن را تأیید کرده است.

این روزنامه افزوده است: دین داعش که در این سه ماهه کشتار مردم غزه، هیچ واکنشی به جنایات سبعانه صهیون و آمریکا نشان نداده، چیزی جز صهیونیزم نیست. در صهیونیست بودن داعش همین بس که بی‌دین‌ها و بوداییان و یهودیان و مسیحیان هم با مسلمانان همدردی کردند ولی داعش، نه. 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • کوروش
    0

    به تو هم وحی میشه ار غیب آگاهی پیامبر جدید

  • ناشناس
    0

    حسین تو دیدی؟ میدونی که تهمت زدن گناه کبیره اس
    چه سند ومدرکی داری ؟ داعش هم مث طالبان ادعای مسلمانی داره و حتی ما رو کافر میدونه جه برسه به یهودیان رو
    از خدا بترس حسین از خدا بترس .

  • ناشناس
    9

    داعشی ها حرامزاده هستند و همه جهان این را میدانند.

  • متفاوت
    0

    کیهان چرافکر نمی‌کنید؟ آیا نمی‌دانید که مدعی همه جورتقاص راپس می‌دهد ولی بی ادعا راکسی رابا اوکاری نیست. مسئله این است اگرجواب میخواهید.

  • ناشناس
    0

    فقط زر مفت

  • J.j
    0

    شریعتمداری واقعا نیاز به درمان دارد

  • علیرضاامینی
    0

    جل اللخالق وحتمامدیر مسئول رسانه کشور هم دبش ازشرکت چایی حق السکوت دریافت کرده...

  • ناشناس
    0

    خیلی عجیبه که به جز مردم عادی و بچه های بی گناه هیچ یک از مردان حکومت آنجا حضور نداشتند. اما داعش حضور داشته با مقدار زیادی بمب !!!!

  • نا شناس
    0

    جناب شریعت مداری داش حسین مردم چی فرض کردی همه می دون داعشی تو کار نیست داعش خود شما هستید که مردم به این روز اندختید تا بیست ودو بهمن بیایند وسط ازادی که همراه چهلم مردم کرمان است وبگویید همه امدند نه داداش رای بی رای راست می گویید رفراندم بگذارید

  • آمر
    0

    چه به روز باور این مردم آوردین که دیگه حرفهای شما رو نمی پذیرند .حاضرند حرف بیگانگان رو قبول کنند ولی حرف شماها رو نه .قدرت تحلیل مردم عادی از شما بالاتره پس به خودتون بیاین اینقدر تخیلی حرف نزنید مسخره تون میکنن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها