بایدن حریف ترامپ نمی شود/ اختلاف فاحش 8 درصدی

نظرسنجی‌های مختلف نشان می‌دهد که ترامپ در بیشتر آن‌ها از بایدن پیش است. در نظر سنجی «activote» که در بازه زمانی سوم تا ششم ژانویه انجام شده است، اختلاف ترامپ با بایدن به ۸ درصد رسیده است.

بایدن حریف ترامپ نمی شود/ اختلاف فاحش 8 درصدی

در این نظرسنجی ترامپ ۵۴ درصد آرا را به دست می‌آورد و بایدن به رای ۴۶ درصدی می‌رسد. در نظرسنجی «YouGov» که به سفارش اکونومیست صورت گرفته است، بایدن اگر با نیکی هیلی به رقابت بپردازد، پیروز میدان خواهد بود. در این نظرسنجی بایدن با اختلاف ۵ درصدی می‌تواند این نامزد جمهوری خواه را شکست دهد.

در این نظرسنجی بایدن ۴۱ درصد آرا را به دست می‌آورد و نیکی هیلی به رای ۳۶ درصدی می‌رسد. نظرسنجی اخیر در بازه زمانی ۳۱ دسامبر تا دوم ژانویه صورت گرفته است.

در همین نظرسنجی همچنین مشخص شده است که بایدن دسانتیس را هم با اختلاف رای ۳ درصدی شکست می‌دهد. بایدن در این نظرسنجی ۴۴ درصد آرا را به دست آورد و دیسانتیس به آرای ۴۱ درصدی رسید. همچنین ترامپ و بایدن در این نظرسنجی مساوی شدند. هر دو توانستند ۴۴ درصد آرا را به دست آورند.

در نظرسنجی «مورنینگ کانسالت» ترامپ با اختلاف اندکی بایدن را شکست می‌دهد. این نظرسنجی که در بازه زمانی سی ام دسامبر تا اول ژانویه صورت گرفته است، نشان می‌دهد که ترامپ با رای ۴۲ درصدی، بایدنِ ۴۱ درصدی را شکست می‌دهد.

نظرسنجی مشابه از همین موسسه در تاریخ ۲۴ تا ۲۶ دسامبر نشان داده بود که هر دوی آنها مساوی هستند. در این نظرسنجی هر دو به رای ۴۲ درصدی رسیدند.

منبع: دنیای اقتصاد
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    3

    انشاالله این مرد امریکا را نابود خواهد کرد.

  • ناشناس
    0

    بایدن دفعه قبل هم بدون تقلب نمیتونست حریف ترامپ بشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها