اتهام زنی آمریکا به ایران درباره حملات ارتش یمن در دریای سرخ

نماینده آمریکا در سازمان ملل ادعا کرد ایران با حمایت مالی از یمن، در حملات علیه کشتی‌ها در دریای سرخ نقش دارد.

اتهام زنی آمریکا به ایران درباره حملات ارتش یمن در دریای سرخ

نماینده آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل در راستای حمایت از کشتار صهیونیست‌ها در غزه، به یمن هشدار داد که حملات خود علیه کشتی‌های صهیونیستی در دریای سرخ را متوقف کند. 

به گزارش اسکای نیوز، وی تهدید خطوط کشتی‌رانی و آزادی آن در دریای سرخ را چالش جهانی توصیف کرد و از ایران خواست از یمنی‌ها حمایت نکند.

نماینده آمریکایی ادعا کرد که ایران با حمایت مالی از انصارالله یمن در حملات علیه کشتی‌ها در دریای سرخ نقش دارد.

کارشناسان معتقدند که این ادعای مقام آمریکایی و ادعاهای مشابه علیه ایران برای سرپوش گذاشتن بر جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه مطرح می‌شود.

از طرفی ارتش یمن بارها اعلام کرده که در راستای حمایت از غزه، تنها کشتی‌های صهیونیستی و یا کشتی‌هایی که عازم بنادر اراضی اشغالی هستند، هدف حمله قرار می دهد و کاری به دیگر کشتی‌ها در دریای سرخ ندارد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    1

    اتهام زنی نیست حقیقته که دارند یمنی ها را شیر میکنند تا این دریای سرخ ناامن شود

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      کسی شیر رو درست نمیکنه خودش شیر هست ولی تو ایران یه مدل موش دیدم که آمریکا و اسرائیل کوکش می کنند ولی زود خراب می شه چون گربه های ایران خیلی موش دوست دارند و اونا رو با موش واقعی اشتباه میگیرن🤣🤣

  • ناشناس
    1

    بچه می داند که یمنی نون برای خوردن نداشتند حالا با موشک تهدید می کنند از کجا موشک آورده اند؛خودتون گول نزنید و مردم …..فرض نکنید،همین کارهاتون باعث می شود دودش برود به چشم نود نفر بی گناه در داخل کشور

    نظرات شما -
    • ابراهیمی
      0

      حالا خوبه اونا نون جمهوری اسلامی رو خوردن یه کار مثبتی تو دنیا انجام دادن تو چی که خوردی و هار شدی و پاچه صاحابت رو میگیری؟! نترس سگ هفت تا جون داره. اگه یمنی ها اینکارا رو نمیکردن، تو هم الان مثه مردم غزه شهید شده بودی. اونا هستن که تو خط مقدم سینه سپر کردن تا امثال تو اینجا اراجیف تحویل بدن. اگه این پولا اونجا خرج نشه، به توهم نمیرسه چون میمیری

  • مطلع
    0

    اولا که ما هراسی از این نداریم که بگوییم به مردم یمن کمک می کنیم ولی در مورد اینکه آنها این کمک‌ها را در کجا خرج می کنند نمی توانید ما را متهم کنید.خدلوند انسان را مختار آفریده و به او عقل و شعور داده. انسان ربات نیست که قابل کنترل باشد. فکر می کردم شما آمریکایی ها انسان های خردمندی باشید. شما مسیحیان اگر سکه ای را به عنوان اعانه به شخصی هدیه می دهید، آیا اگر با آن سکه چاقویی بخرد و از قاتل پدر و مادرش انتقام بگیرد مقصر شما هستید؟! خوب او می‌توانست با آن سکه نانی بخرد و بخورد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها