وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: اگر در غزه پیروز نشویم، نمی‌توانیم در خاورمیانه زندگی کنیم

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی با اعلام انجام عملیات متفاوت‌تر در غزه در مرحله آتی، تاکید کرد: اگر در جنگ غزه پیروزی به دست نیاوریم نمی‌توانیم در منطقه خاورمیانه زندگی کنیم.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: اگر در غزه پیروز نشویم، نمی‌توانیم در خاورمیانه زندگی کنیم

به نقل از اسکای‌نیوز، یو آو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت: در مرحله آتی شاهد عملیات متفاوت‌تری در نوار غزه خواهیم بود.

وی تاکید کرد: نیروهای ما برای مدتی در نوار غزه خواهند ماند تا اهداف ما محقق شود.

گالانت گفت: اگر در جنگ غزه پیروز نشویم، نمی‌توانیم در خاورمیانه زندگی کنیم.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین تاکید کرد: قصد توقف جنگ در غزه را نداریم و صحبت‌ها مبنی بر اینکه اسرائیل می‌خواهد جنگ را پایان دهد، نادرست است.

اخیرا رسانه‌های رژیم صهیونیستی از اختلافاتی در کابینه جنگ این رژیم به دلیل امتناع نتانیاهو از مذاکره درباره روز بعد از جنگ خبر دادند.

میخال شیمش، تحلیلگر سیاسی شبکه «کان» رژیم صهیونیستی گفت: قبل از یک هفته سرنوشت‌ساز، ترس و نگرانی و تنش زیادی در کابینه جنگ وجود دارد. یکی از مسائلی که باعث اختلاف و درگیری در کابینه شده است موضوع روز بعد از جنگ است.

وی گفت: نتانیاهو باید مشخص کند با بنی گانتس، عضو کابینه جنگ است یا با بتسلئیل اسموتریچ، وزیر دارایی. باید هرچه زودتر این تصمیم را بگیرد. روابط با یوآو گالانت، وزیر جنگ نیز از آغاز جنگ غزه خوب نبوده است. گالانت و گانتس با درخواست دفتر نتانیاهو برای شرکت در کنفرانس مطبوعاتی مشترک مخالفت کردند.

مقاومت فلسطین به رهبری جنبش حماس، هفتم اکتبر (۱۵ مهر) عملیات منحصر به فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند. این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از یک وقفه یک هفته‌ای جمعه اول دسامبر (دهم آذر) بار دیگر از سر گرفته شد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها