تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران

وزارت خزانه‌داری آمریکا از اعمال تحریم‌هایی علیه یک فرد و ۳ نهاد به دلیل آنچه تسهیل‌کننده جریان‌ کمک‌های مالی از ایران به حوثی‌ها خوانده شده، خبر می‌دهد.

تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران

وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم‌هایی را علیه یک شبکه ایرانی تامین‌‌کننده مالی حملات حوثی‌ها در دریای سرخ اعمال کرد.

خزانه‌داری ایالات متحده پنج‌شنبه هفتم دی در بیانیه‌ای اعلام کرد یک فرد و 3 نهاد که پشتیبانی مالی ایران از حوثی‌ها در یمن برای انجام حملات در دریای سرخ را تسهیل می‌کنند را هدف تحریم‌‌های خود قرار داده است.

وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که ایالات متحده در تازه‌ترین واکنش خود به حملات حوثی‌ها به کشتیرانی در دریای سرخ، تحریم‌هایی را علیه یک فرد و 3 شرکت صرافی که متهم به تسهیل حواله کردن پشتیبانی مالی ایران به گروه‌ شبه‌نظامی حوثی در یمن هستند، اعمال می‌کند.

در بیانیه وزارت خزانه آمریکا مقر این شرکت‌های صرافی تحریم شده در ترکیه و یمن اعلام شده است.

برایان نیلسون، دستیار وزارت خزانه‌داری آمریکا در این بیانیه گفت «تحریم‌های امروز با تاکید بر عزم ما برای جلوگیری از انجام حواله‌های مالی غیرقانونی به حوثی‌ها که به حملات خطرناک خود علیه کشتیرانی بین‌المللی ادامه می‌دهند و با اقدامات بی‌ثبات‌کننده خود به‌طور گسترده‌ای امنیت منطقه را به مخاطره می‌اندازند، اعمال می‌شود».

منبع: دیده بان ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • 🐜
    0

    از ملت فرودست ایران زمین مالیات بگیرید تحویل یمن عراق ونزوئلا فلسطین غزه لبنان سوریه سپس از همین ملت توقع رأی دارید!!!؟؟؟ رأی بی رأی

  • ناشناس
    0

    درود بر آمریکا.

  • ناشناس
    0

    سلام آقای خامنه ای من ‌‌پدرم به علت تصادف 20سال پیش فوت کرد.ومادرم هم در آن تصادف معلول جسمی و ذهنی شد متاسفانه عمه ام به کلانتری گفته من 10ساله به خاطر مادرم که کسی را ندارد سربازی نمیروم .و برای من در دادگستری استان مرکزی شهرخمین پرونده تشکیل دادن . تو را روح امام خمینی من نمیخواهم مادرم را تنها بزارم وسربازی برم .

  • بهنام
    0

    چقدر پادوها و کاسه لیسان و غربگدایان خوشحال شدند. آمریکا و متحدانش همیشه کم که می‌آورند شروع به تهمت زدن به این و آن می‌کنند . درود بر رزمندگان یمنی که یک تنه جور تمام کشورهای اسلامی و بی بخار عربی را دارند می‌کشند .

    نظرات شما -
    • شهروند ثروتمند شهروند فقیر
      0

      بی بخارها منظورت ایران نباشه ها

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها