منابع عبری: یک اسیر دیگر اسرائیلی در نوار غزه کشته شد

منابع خبری در فلسطین اشغالی عصر امروز (شنبه) از کشته شدن یک اسیر زن اسراییلی دیگر در نوار غزه به دست نظامیان ارتش صهیونیستی خبر دادند.

منابع عبری: یک اسیر دیگر اسرائیلی در نوار غزه کشته شد

رسانه‌های عبری شامگاه امروز (شنبه) در گزارشی اذعان کردند که یک زن اسراییلی اسیر دیگر در نوار غزه به دست نظامیان این رژیم کشته شده است.

براساس گزارش رسانه‌های عبری، ارتش رژیم صهیونیستی کشته شدن این اسیر را به خانواده‌اش اطلاع داده است.

به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، این اسیر زن اسراییلی «انبار هایمن» نام دارد.

گفتنی است، سخنگوی ارتش اسراییل دیروز (جمعه ۲۴ آذرماه) گفته بود که نظامیان این رژیم به اشتباه سه نفر از اسرایی که در غزه نگهداری می‌شوند را هدف قرار داده و کشته‌اند.

پس از اعلام جزییات هدف‌گیری گروگانان اسراییلی در غزه از سوی ارتش اسراییل، خانواده اسیران اسراییلی و تظاهرکنندگان معترض در اراضی اشغالی با برگزاری تجمعی اعتراضی در مقابل وزارت جنگ این رژیم در تل آویو با تحت فشار قرار دادن کابینه جنگی نتانیاهو، خواستار توافق فوری برای بازگرداندن بقیه افراد ربوده شده از نوار غزه شدند.

در همین راستا، سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس، امروز (شنبه) طی سخنانی خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی دیروز (جمعه) سه نفر از اسیران اسراییلی در غزه را عمداً اعدام کرد و ترجیح داد آنان را به قتل برساند تا آزادشان کند.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    0

    غزه ایی ها خیلی خدعه می‌کنند که آنها را جلوی گلوله قرار میدهند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      یا جبهه حق باشی و یا جبهه باطل . تو کدام طرفی؟

    • ناشناس
      0

      ۰۰:۱۹ من طرف چای دبش هستم. چای دبش خیلی حق‌ه. شما چطور؟

  • رابی
    0

    یک دزدی یک بچه ای را دزدیده بود.زنگ به والدین بچه زد گفت یک میلیارد بدهید بچه را آزاد کنم.والدینش گفتند یک ریال هم به تو نخواهیم داد.ما از خدایمان بود که یک نان خور کم بشود و شما زحمتش را کشیدید.
    حکایت اسرائیل و حماس الان همینه. حماس فکر میکنه اگر گروگان ها را نگه داره در امنیت هستند و اسرائیل تونل ها را به خاطر گروگان ها نابود نخواهد کرد.اسرائیل دیگه باج به حماس نخواهد داد‌.مهم زنان و کودکان بودند که مردم اسرائیل و افکار عمومی جهان نسبت به آنها حساس بودند که اسرائیل آنها را آزاد کرد.اسرائیل بعد از این تر و خشک را با هم خواهد سوزانید .یک جهنمی برای تروریست های حماس درست کند که صد بار آرزوی مردن کنند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      من به عنوان یک زن از اینکه همیشه توی جنگ ها زن ها و کودکان رو استثنا می کنن دلگیر میشم.
      زن با کودک خیلی فرق داره. کودک مثل گل میمونه، خیلی پاکه و از دنیای آدم بزرگها دوره.
      ولی زن مثل مرد میمونه، زن میتونه نقشه عملیات رو بکشه، میتونه اسلحه دستش بگیره، میتونه واسه جنگجوها غذا درست کنه و ...

  • ناشناس
    0

    کدوم رسانه چنین گزارشی منتشر کرده؟؟
    همه گزارشها حاکی از این هست که اعلام شده این گروگان (Inbar Haiman) که در جشنواره نووا توسط تروریستهای حماس ربوده شده بود، در اسارت تروریستهای حماس به قتل رسیده. هیچ گزارشی درباره قتل او توسط ارتش اسرائیل منتشر نشده. استناد شما به کدوم رسانه است؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها