فوت کودک در بیمارستان کودکان مفید منجر به بازداشت ۴ نفر و تشکیل پرونده قضایی شد

۴ نفر از اعضای کادر درمان بیمارستان مفید در پی فوت یک کودک در این بیمارستان بازداشت و پرونده قضایی در همین رابطه تشکیل شد.

فوت کودک در بیمارستان کودکان مفید منجر به بازداشت ۴ نفر و تشکیل پرونده قضایی شد

در پی فوت یک کودک در بیمارستان کودکان مفید تهران ۴ نفر از اعضای کادر درمان بیمارستان بازداشت و پرونده قضایی در همین رابطه تشکیل شد.

پس از اعلام فوت این کودک مقام قضایی در دادسرای تهران در جریان موضوع قرار گرفته و پس از انجام تحقیقات قضایی اولیه و تشکیل پرونده، رئیس اورژانس، ۲ سوپروایزر و یک سرپرستار بیمارستان بازداشت شدند.

تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

منبع: میزان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    1

    الان هر چهار نفر آزاد شدن و در نهایت مقصر والدین متوفی اعلام خواهند شد.

    نظرات شما -
    • من
      1

      چرا نمیگی اون مدیران نا لایقی که گوسفند هم نمی تونن بچرونن و صرف خدماتی که دادن و ارتباطاتشون الان سرکارن رو بگیرن درسته کار این پرسنل اشتباه بوده اما اونا رو هم نباید رها کرد وزیر بهداشت باید استعفا بده که خخخ تو ایران مسخره است این که لخوایی یکی استعفا بده دولتی که با هفت هزار صفحه برنامه اقتصادی اوضاع اومده روز به روز هم وضع معیشت بدتر باز همین دولت ادعا میکنه عالیم کاهش فقر تورم یه گرانی و همه چی گل و بلبل فقط یه گوجه و گوشت و خونه و همه چیزایی که گرون شده مونده اونم تقصیر روحانیه.

  • ناشناس
    1

    باید باشدت با اینجورسهل انگاریها که با جان انسانها در اتباط است مقابله شود تااز تکرارآن در آینده جلوگیری شود

  • فرهاد.
    0

    بی نظارتترین و بی نظم ترین و مسخره ترین مکان اداری در ایران همین بیمارستانها هستن. بخدا قسم مثل حیوان با بیمار و همراهش برخورد میکنن و اصلا عین خیالشون هم نیست. وقتی نظارت نباشه از این بهتر نمیشه. حکومتی که در برخورد با تخلفات(البته بجز تخلفات سیاسی) جدییت و اقتداری نداره نتیجه این میشود که هرکس مطابق میل خودش رفتار میکنه و پاسخگو هم نیست. تا وقتی که واسطه گری و پارتی بازی از قانون بالاتر هست وضعیت همینه. علی برکت الله

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها