آسوشیتدپرس:

شورای امنیت درحال مذاکره برای «وقفه» در جنگ غزه است نه «آتش بس»

شورای امنیت سازمان ملل متحد درحال مذاکره و بررسی چند وقفه بشردوستانه در جنگ غزه است.

شورای امنیت درحال مذاکره برای «وقفه» در جنگ غزه است نه «آتش بس»

گاردین نوشت: به گزارش آسوشیتدپرس، شورای امنیت سازمان ملل در حال مذاکره درباره قطعنامه جدیدی است که خواستار «وقفه های بشردوستانه طولانی مدت» در سراسر نوار غزه است، اما اشاره ای به آتش بس ندارد.

این قطعنامه که توسط مالت تهیه شده است، از «همه طرف‌ها» می‌خواهد که به تعهدات خود تحت قوانین بین‌المللی پایبند باشند. شورای امنیت چهار قطعنامه در مورد جنگ را رد کرده و بسیاری از 15 عضو آن گفته‌اند که نمی‌خواهند درباره قطعنامه جدیدی رأی‌گیری شود مگر اینکه تصویب آن حتمی باشد.

این پیش‌نویس که روز سه‌شنبه توسط آسوشیتدپرس به دست آمد، می‌گوید که توقف‌ها باید «برای چند روز کافی» باشد تا دالان‌های بشردوستانه باز شود و امدادگران سازمان ملل، صلیب سرخ و سایر امدادگران بتوانند آب، برق، سوخت، مواد غذایی و تجهیزات پزشکی را دریافت کنند.

منبع: شفقنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • احمد
    2

    این کدن گلفتی ها ویکه تازیهای که صهیونیست ها انجام مید هند، وهر جنایتی که دلشان بخواهد بدون کو جک ترین ترسی انجام مید هند چون صهیونیست ها پشتشان به کوه قاف است وان کوه قاف قدرت اتمی وموشک های قاره پیما وسلاح های بیولو زیکی امریک است که بدبختانه دست ملت ایران وسایر ملت های مسلمان از ان خالی است،، اری خداونوند به مسولین ما این درک وشعور رابدهد که به فهمند که بالاتر از قدرت خدا، سلاح اتمی است، سلاح اتمی هر کس ندارد باید لال شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها