سفرای برخی کشورها در سازمان ملل خواهان آتش‌بس فوری در غزه شدند

در پی تداوم حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، نمایندگان دائم ۳۵ کشور در سازمان خواهان برقراری فوری آتش‌بس در نوار غزه شدند.

سفرای برخی کشورها در سازمان ملل خواهان آتش‌بس فوری در غزه شدند

خبرنگار المیادین در ژنو گزارش داد که با گذشت بیش از یک ماه از تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه، نمایندگان دائم ۳۵ کشور در سازمان خواهان برقراری فوری آتش‌بس شدند.

پیشتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل خواستار تحقیق در مورد استفاده اشغالگران از سلاح‌های انفجاری قوی شده بود. او ماهیت این تسلیحات را ذکر نکرد.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد در جریان حملات رژیم صهیونیستی تاکنون ۱۱۰۷۸ نفر در غزه شهید شده‌اند. این وزارتخانه تصریح کرد که ۴۵۰۶ نفر از این تعداد کودک بوده‌اند.

جنگ علیه غزه در حالی وارد ماه دوم خود شده است که با وجود هشدارهای نهادهای بین‌المللی، ارتش رژیم صهیونیستی حملات شدید و بی‌امانی را علیه این منطقه انجام می‌دهد اما گروه‌های فلسطینی نیز به مقابله با نیروهای اشغالگری که به غزه نفوذ کردند، ادامه می‌دهند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    سفرای برخی کشورها در سازمان ملل شکر خوردند
    اون برخی کشورها برن فکر بدبختی مردم خودشون باشن

  • موشک و ترس
    0

    آره دیگه ، بعد از مرگ ۱۲ هزار نفر حالا که اسراییل مسلط به اوضاع است و بمرور با حماس تسویه حساب میکند و آبروی طرفداران غزه رهم رفته ، بهترین زمان آتش بست است ؟!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها