بیست و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیانیه مهم نیروهای مسلح یمن/ جنایت‌های اسرائیل بیش از ۱۰ هزار شهید و ناپدید برجای گذاشته است/ شمار شهدای غزه به بیش از ۸۷۰۰ نفر رسید

جنگ اسرائیل و حماس وارد بیست و هفتمین روز خود شده است، در این بسته خبری جدیدترین تحولات مربوط به این درگیری ها را می توانید دنبال کنید.

بیانیه مهم نیروهای مسلح یمن/ جنایت‌های اسرائیل بیش از ۱۰ هزار شهید و ناپدید برجای گذاشته است/ شمار شهدای غزه به بیش از ۸۷۰۰ نفر رسید

در بیست و هفتمین روز از جنگ غزه، نبردهای شدید بین مقاومت فلسطین و نیروهای صهیونیست که در حال نفوذ به شمال و جنوب نوار غزه هستند، ادامه دارد. این نبردها انهدام خودروها و کشته شدن سربازان اشغالگر را در پی دارد. شرکت مخابرات فلسطین نیز از قطع کامل تمامی ارتباطات و اینترنت در نوار غزه خبر داد.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: «نیروهای مسلح یمن تعداد زیادی پهپاد طی ساعات گذشته به سمت چند هدف در عمق رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی شلیک کردند که به لطف خداوند به پهپادها به اهداف رسیدند».

سریع اضافه کرد نیروهای مسلح یمن به عملیات‌های نظامی خود در حمایت از مردم مظلوم غزه در پاسخ به خواسته‌‌های ملت یمن و تمام ملت‌های امت اسلامی تا زمان توقف تجاوزات اسرائیل ادامه می‌دهند.

رسانه‌های صهیونیستی طی ساعاتی قبل از شنیده شدن صدای شدید چند انفجار در بندر ایلات (جنوب اراضی اشغالی فلسطین) خبر داده بودند، با این حال مقامات رژیم صهیونیستی در سکوت کامل هیچ یک به این انفجارها واکنش نشان ندادند.

این عملیات پهپادی در حالی علیه رژیم صهیونیستی صورت گرفته است که منابع صهیونیستی طی روزهای گذشته نیز از انجام حملاتی از مبدأ یمن خبر داده بودند.

بیشتر بخوانید:

بیست و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

یازدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سومین روز عملیات طوفان الاقصی

دومین روز عملیات طوفان الاقصی

جنایت‌های اسرائیل بیش از ۱۰ هزار شهید و ناپدید برجای گذاشته است

«سلامه معروف»، رییس دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه شامگاه چهارشنبه نقل کرد که جنایت‌های رژیم صهیونیستی در این نوار تاکنون بیش از ۱۰ هزار شهید و ناپدید بر جای گذاشته است.

بر پایه این گزارش، وی ضمن اعلام اینکه ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون ۸۲ مقر دولتی و ده‌ها مؤسسه خدماتی در نوار غزه را تخریب کرده، هشدار داد که بیمارستان «الشفا» در این نوار نیز تا توقف اجباری فعالیت خود به دلیل نبود سوخت، تنها چند ساعت فاصله دارد.

رییس دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه طی سخنانی همچنین اعلام کرد که از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون دو هزار و ۵۱۰ دانش آموز فلسطینی از مقاطع مختلف تحصیلی، در نتیجه بمباران این نوار توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

معروف با بیان اینکه امروز برای نخستین بار از زمان شروع تجاوز رژیم صهیونیستی، ۷۰ زخمی برای مداوا از نوار غزه خارج شدند، تاکید کرد که وجود اجساد شهدا در زیر آوار، خطر شیوع بیماری‌های همه گیر را هشدار می‌دهد.

شایان ذکر است که حملات مرگبار ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در واکنش به عملیات گردان‌های شهید «عزالدین قسام»، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در سرزمین‌های اشغالی تحت عنوان «طوفان الاقصی»، برای بیست و ششمین روز پیاپی ادامه دارد.

۳ بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی

حسن عظیم زاده خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در ارتباط زنده با برنامه سلام خبرنگار  درباره حملات دیروز به پایگا ه های رژیم صهیونیستی گفتگو کرد.
حزب الله لبنان سه بیانیه را دیروز صادر کرد یعنی عصر دیروز تا شب سه بیانیه صادر شد. در این بیانیه‌ها در بیانیه اول اعلام کرد که ساعت ۱۴ و ۵ دقیقه به وقت محلی دیروز پایگاه بیاض نظامیان صهیونیست را در مقابل منطقه بیلیدای لبنان با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار داده، بعد از آن بیانیه دوم صادر شد، در بیانیه دوم هم آمده بود که در ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه به وقت محلی دیروز پایگاه نظامی زرعیت را یکی از محل‌های استقرار فرماندهی نظامیان صهیونیست در پایگاه زرعیت را هدف قرار داده که منجر به کشته و مجروح شدن تعدادی از نظامیان صهیونیست شده، در بیانیه سوم  هم حزب الله اعلام کرده بود که در ساعت ۱۶ و ۲۵ دقیقه دیروز به وقت محلی پایگاه جدولستان را با توپخانه هدف قرار داده، آماری که بعد از این سه عملیات حزب الله در رسانه‌های مختلف منتشر شد دست کم ۵ کشته و زخمی بود. بعد از آن هم صدای انفجار‌های پیاپی و دود غلیظ ناشی از انفجار‌ها در شمال اراضی اشغالی از جنوب لبنان هم قابل رؤیت بود، این صدا‌های انفجار را رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند مربوط به شهرک‌های نظامی و صهیونیست نشین اشتولا، مارگالیوت، کریات شموله در شمال اراضی اشغالی در فاصله حدوداً ۵ - ۶ کیلومتری از مرز لبنان. توپخانه رژیم صهیونیستی و پهپاد‌های مسلح این رژیم هم مثل روز‌های قبل اقدام به گلوله باران مناطق جنوبی لبنان از جمله ایتاشعب، علماشعب، عیترون، یارون و نزدیکی همین محلی که من خدمتتان دارم گزارش می‌کنم یعنی خیام و عدیسه و کفرکلا کردند. متأسفانه باز هم اینجا شاهد بودیم که رژیم صهیونیستی از بمب‌های ممنوعه فسفری برای گلوله باران مناطق جنوبی لبنان استفاده می‌کنند.

سومین فاجعه انسانی بعد از هدف قرار دادن بیمارستان معمدانی، اردوگاه جبالیا و اکنون مدرسه ابوحسین

هواپیماهای اشغالگر مدرسه ابوحسین واقع در اردوگاه جبالیا را هدف قرار دادند

تعداد مجروح و کشته بسیار زیاد گزارش شده است.

شمار شهدای غزه در تجاوز اسرائیل به بیش از ۸۷۰۰ نفر رسید

وزارت بهداشت غزه امروز پنج‌شنبه اعلام کرد که شمار شهدای ۲۷ روز تجاوز رژیم صهیونیستی به این باریکه به بیش از هشت هزار و ۷۰۰ نفر افزایش یافته است.

این وزارتخانه همچنین تعداد مجروحان را ۲۲ هزار و ۲۱۹ تن اعلام کرد.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند.

رژیم صهیونیستی برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم اسرائیل به بهانه دفاع از خود، در عمل چراغ سبز و مجوزی برای این رژیم در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

جنایت علیه بشریت!

ویدیویی که به وضوح نشان می‌دهد رژیم اشغالگر بر سر پناهندگان مدرسه ابوحسین بمب فسفر ریخته است.

یک مادر فلسطینی که فرزندانش در مدرسه ابوحسین ساعتی پیش توسط ارتش اشغالگر به شهادت رسیدند: «فرزندانم فدای بیت المقدس شدند»

اردوگاه جبالیا در نوار غزه قبل و بعد از بمباران توسط رژیم صهیونیستی

photo_۲۰۲۳-۱۱-۰۲_۰۱-۰۴-۱۴

۲۵موشک، همزمان مواضع صهیونیست‌ها در مرز لبنان را هدف قرارداد

سخنگوی القسام: اسرائیل درباره کشته‌های خود در غزه دروغ می‌گوید

ابوعبیده سخنگوی نظامی گردان‌های القسام (شاخه نظامی حماس) خبر داد که پس از گذشت ۲۷ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی، نیروهای القسام در همه محورهای غزه، در حال مقابله با نیروهای صهیونیستی هستند.

ابوعبیده با اشاره به کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان اسرائیلی در ۴۸ ساعت گذشته گفت: شامگاه امروز در محور شمال غرب غزه، پاتک بزرگی انجام دادیم که در جریان آن، شش تانک و دو نفربر منهدم شد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی درباره تعدادی اسرائیلی‌هایی که در غزه کشته شدند، دروغ می‌گوید، خطاب به شهرک‌نشینان اشغالگر گفت: تعداد کشته‌ شده‌های ارتش شما، بسیار بیشتر از چیزی است که رهبرانتان اعلام می‌کنند.

سخنگوی القسام در ادامه هشدار به صهیونیست‌ها گفت: منتظر سربازان بیشتر خود باشید که در کیسه‌های مشکی [مخصوص جنازه] بازخواهند گشت. غزه را به نفرینی علیه شما بدل خواهیم کرد.

فیلم حماس از انهدام تانک رژیم صهیونیستی

این خبر به روز رسانی شده است.
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها