قسام: قصد آزادی ۲ اسیر را داشتیم، اسرائیل نپذیرفت

سخنگوی گردانهای عزالدین القسام خبر داد که قصد داشتند دو اسیر اسرائیلی را آزاد کنند، ولی مسئولان صهیونیست حاضر به پذیرش آنان نشدند.

قسام: قصد آزادی ۲ اسیر را داشتیم، اسرائیل نپذیرفت

ابوعبیده سخنگوی گردانهای عزالدین القسام –شاخه نظامی جنبش حماس- امروز شنبه خبر داد که روز گذشته به مسئولان قطری اعلام کرده‌اند که حاضر دو اسیر صهیونیست را آزاد کنند.

ابوعبیده با اشاره به اینکه علت این اقدام القسام، صرفا مسائل انسان‌دوستانه بوده است، خبر داد که مسئولان صهیونیست اما حاضر به پذیرش این اسرا نشده‌اند.

وی روز گذشته (جمعه) نیز خبر داد که دو اسیر زن آمریکایی را آزاد کرده است. ابوعبیده با بیان اینکه این دو فرد، مادر و دختر بوده‌اند، گفت که با آزادی این افراد به ملت آمریکا و جهان ثابت کردند که ادعاهای بایدن و دولت فاشیست وی، دروغ است.

وی همچنین خبر داد که آزادی این دو فرد، در پاسخ به تلاشهای میانجیگرانه قطر صورت گرفته است. سخنگوی القسام، دوشنبه هفته جاری  با بیان اینکه ۲۵۰ اسیر اسرائیلی نزد نیروهای مقاومت است، خبر داد که ۲۰۰ نفر از این افراد، اسیر القسام هستند.

ابوعبیده با اشاره به اینکه تا کنون ۲۲ اسیر اسرائیلی در حملات صهیونیستها به غزه کشته شده‌اند، گفت: اسرای خارجی هم داریم که هنوز از هویت آنان مطمئن نیستیم. اگر شرایط فراهم شود، اسرای خارجی را آزاد خواهیم کرد.

وی همچنین به رژیم صهیونیستی هشدارداد: غزه گورستانی برای متجاوزان خواهد بود و شنهای غزه، دشمن خود را خواهد بلعید. ورود آنان [به غزه] فرصت تازه‌ای خواهد بود تا به خاطر جنایاتشان بازخواست شوند.

 ارتش رژیم صهیونیستی هم گفته بود که نیروهای مقاومت حماس، ۲۰۰ نفر را به اسارت گرفته‌اند.پیش از این ارتش رژیم اشغالگر مدعی شده بود که حماس، ۱۵۵ نفر را اسیر کرده است.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 19
  • رابی
    1

    عجب .شما خواستید اونها را آزاد کنید اسرائیل اونها را نپذیرفت!🤥🤥🤥🤥🤥
    شما که دروغ نمی گویید و انسانهای شریف و راستگویی هستید .ما هم می گوییم لعنت به هرچی آدم بی شرف و دروغگو.

  • ناشناس
    0

    تو گوگل یه جستجوی ساده با عبارت " کدام کشورها سازمان حماس را تروریست میدانند " انجام دهید ، خواهید دید که اتحادیه اروپا ، امریکا ،، ژاپن ، استرالیا ، کانادا ، مصر و ۲۵ کشور قاره آمریکا از جمله آرژانتین، برزیل ، کلمبیا و حتی کشورهایی مثل کوبا ، بولیوی و ونزوئلا هم حماس را سازمانی تروریستی میدانند . بیانیه کشورهای عضو "سازمان کشورهای امریکایی در سال ۲۰۲۱ را بخوانید و ببینید ، چه عبارات و واژه هایی برای تروریست خواندن حماس بکار رفته است ، اینها را به شماها نمی گویند !

  • ناشناس
    1

    شما اگر می‌خواستید آزاد کنید چرا گرفتید؟در جنگ با شما بودند؟ حماس برادر داعش.

  • ناشناس
    1

    آدرس اشتباه اومدی چون اونی که برای آزادی گروگانها به گروگانگیرها باج میده امریکا است نه اسرائیل!
    چه آزادشون کنید و چه آزادشون نکنید در سرنوشت‌تون کوچکترین تفاوتی ایجاد نمیکنه و در هر صورت نابودی خودتون و اون کشور جعلی‌تون غزه حتمی است چون اسرائیل همون ابتدا اعلام کرد که گروگانها را مرده به حساب میاره و تا نابودی کامل‌تون به جنگ ادامه میده. مرگ گواراتون باشه صدام‌پرست‌های حروم‌لقمه. روح پلیدتون با روح صدام محشور میشه

  • عجب!!!
    1

    چرا گرفتید که حالا بخواهید بدون قید و شرط ازاد کنید ؟؟؟؟؟!!! چرا کشتید که حالا بخواهید این همه تاوان بدهید ؟؟؟؟!!!دست اوردتان از این کشتارها و حمله ها چه بوده ؟؟؟!!سیصد نغر اسراییلی کشتید ,,فعلا سه چهار هزار کشته داده اید !!!! ایا پیروز میدان شما هستید ؟؟؟؟!!!

    نظرات شما -
    • 1

      یک متر از خاک ادعایی خودشان را هم آزاد نکردند،تازه دارن غزه را هم از دست میدن،۸۰ سال مفت خوری و کار نکردن اینها دیگه کافی است،دیگه گاو ایران و قطر شیر ندارد.

    • ناشناس
      2

      4-5هزار نفری که کشته شد یکی ار جنگ افروزانم تو بود؟معلومه تا هنیه ونخاله وامثالهم تو هتلهای لوکس قطر حال میکنند وتاوان خریتشونا ملت بدبخت غزه بدهند این اشوبها ادامه دارد .

  • ک.ق
    1

    شما اگه انسان دوست بودید حمله نمی کردید که باعث مرگ این همه انسان در هر دو طرف اسرائیل و فلسطین میشدید.شن های غزه مرگ اونها خواهد بود!! اینقدر لاف نیا . غزه را با اون همه قشنگی نابود کردید شما اگه جرعت داشتید پشت زن و بچه های بینوا خودتونو قایم نمی کردید و چهره منفورتونو نشون می دادید. بس کنید این جهل و نادانی را این همه آواره برای چیه ؟؟

  • ناشناس
    0

    عبارت "کدام کشورها سازمان حماس را ترو ریست میدانند" را در گوگل جستجو کنید ، خواهید دید اکثر کشورها حتی کوبا ، بولیوی ، نیکاراگوئه و ونزوئلا هم حماس را سازمانی ترو ریستی میداند . بیعانهء سازمان کشورهای امریکایی که شامل 25 کشور آمریکائی است را بخوانید و ببینید چه واژه ها و عبارت های وحشتناکی در رابطه با ترو ریست بودن حماس بکار برده اند و نظرشون در رابطه با حماس چیه .۰

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      سرچ (جستجو کردم ) دیدم در بعضی از کشورها که نامبرده دروغ گفتی

    • ناشناس
      1

      ولی من سرچ کردم و دیدم همه را درست گفته اند ، به غیر از ایران و قطر و دو یا سه کشور دیگر ، بقیه کشورهای دنیا حماس را تروریست میدانند و تشکیلات فتح به رهبری محمود عباس را نماینده فلسطینی ها میدانند .

  • ناشناس
    2

    تو به چه حقی غیر نظامیان،اتباع خارجی و کودکان را گروگان گرفته که حالا می خواهی قطره چکانی آنها را آزاد کنی تا برای خودت وفت بخری،آیا اسرائیل گول شما را می خورد؟؟؟

  • غلام
    1

    شما آغازگر جنگ بودید و باعث این همه کشتار در هر دو طرف شده اید .................حتی خود مردم غزه هم شما را قبول ندارند............

  • ناشناس
    1

    چرا صورتش رو پوشونده مگه داعش هستند؟!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      از داعش بدترند

  • ناشناس
    1

    مظلوم نمایی نخ نما شما خوبید بید بیدی

  • نادر
    1

    خدا وکیلی این از 2کیلومتری داد میزنه تروریسته . احتیاجی نیست کارت ملیش همراش باشه یا خودشو معرفی کنه .

  • انا عمار
    3

    بزرگوار اشتباه نکنید و صهیونیستهای حرامزاده را آزاد نکنید . ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بود بر گوسفندان

    نظرات شما -
    • عادل
      0

      فعلا غزه برای شما شده گورستان چقدر نفهمی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها