کارشناس مسائل بین‌الملل:

حرف‌های نتانیاهو علیه ایران در سازمان ملل نشان از ضعف شدید رژیم صهیونیستی است

کارشناس مسائل بین الملل گفت: دولت نتانیاهو دچار ضعف بوده و رژیم صهیونیستی با تهدیدات داخلی بسیار زیادی مواجه است و بیش از هر زمان دیگری مشکل دارد.

حرف‌های نتانیاهو علیه ایران در سازمان ملل نشان از ضعف شدید رژیم صهیونیستی است

دفتر نتانیاهو پس از مدت کوتاهی بعد از سخنرانی وی در سازمان ملل متحد اعلام کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی دچار اشتباه لفظی شده و به جای «تهدید معتبر نظامی» برای ایران که در متن سخنرانی او آمده به اشتباه از عبارت «تهدید معتبر هسته‌ای» استفاده کرده است.

نتانیاهو در ادامه لفاظی‌ها و تکرار اتهامات بی پایه و اساس خود علیه جمهوری اسلامی ایران، این بار در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد خواستار بازگرداندن تحریم‌های بین‌المللی و وجود یک «تهدید معتبر هسته‌ای» علیه ایران شده بود.

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گفته است که این عبارت، به اشتباه تهدید معتبر هسته‌ای خوانده شد و نتانیاهو به متن اصلی سخنرانی خود پایبند است.

مصطفی خوش چشم، کارشناس مسائل بین‌الملل در ارتباط با صحبت‌های نتانیاهو و تهدید هسته‌ای ایران توسط وی و همچنین باز پس‌گیری صحبت هایش گفت: دولت نتانیاهو دچار ضعف بوده و رژیم صهیونیستی با تهدیدات داخلی و پیرامونی بسیار زیادی مواجه است که بیش از هر زمان دیگری مشکل دارد و در واقع اکنون از حالت تعادل خارج شده اند و نتانیاهو نیز همیشه افراط‌گری می‌کرده و مواضع افراطی داشته این بار نیز زیاده روی کرده و به نحوی مجبور شدند که این صحبت‌های افراظی را پس بگیرند.

وی ادامه داد: به لحاظ قوانین بین‌الملل صحبت‌های نتانیاهو یک تهدیدی مشخص است و می تواند باعث برانگیخته شدن کشور مقابل شود و ایران را مجاز به حمله پیش دستانه کند و از آنجایی که حرف‌های نتانیاهو حرافی است باعث هزینه‌های بسیار زیادی برای صهیونیست‌ها  می‌شود.

او ادامه داد: از طرف دیگر نتانیاهو و رژیم صهیونیستی زیر ضربات محور مقاومت قرار دارند. در داخل اراضی اشغالی غزه و کرانه باختری و در کشور‌های پیرامونی خود زیر فشار زیادی هستند و به دلیل آن که نتوانستند کاری کنند مواضع افراطی می‌گیرند.

این کارشناس مسائل بین‌الملل می‌گوید: اقدامات اخیر سفیر رژیم صهیونیستی که در سازمان ملل باعث اخراج او از جلسه سازمان ملل شد و همینطور حضورش در کنار منافقین که دست اسرائیل را بیش همگان باز کرد از مسائل دیگری است که رژیم صهیونیستی با آن رو‌به رو شد.

وی افزود: این مقدار واکنش‌های عجیب و افراطی نشان از فشار زیادی است که رژیم صهیونیستی از ناحیه محور مقاومت تحمل می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    اگه ما گفته بودیم نشان قدرتمون بود نه ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها