اسرائیل دو برج دیده‌بانی در غزه را بمباران کرد

رژیم اسرائیل غروب امروز (جمعه) دو برج دیده‌بانی نیروهای مقاومت غزه را در مرز فلسطین اشغالی با پهپاد و توپخانه هدف قررا داد.

اسرائیل دو برج دیده‌بانی در غزه را بمباران کرد

 این دو برج دیده‌بانی متعلق به نیروهای عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس است. این حملات پس از آن انجام شد که تعدادی از ساکنان غزه در نزدیکی نوار مرزی اقدام به برگزاری تجمع و شعار علیه رژیم صهیونیستی زدند.

ارتش اسرائیل نیز در بیانیه‌ای گفت که با دو موشک برج مراقبت حماس را در شرق شهر غزه و در نزدیکی موانع مرزی هدف قرار داده است. رادیو ارتش اسرائیل نیز مدعی شد که این حمله پس از آن صورت گرفت که جوانان فلسطینی در غزه اقدام به پرواز در آوردن بادبادک‌های آتش‌زا بر فراز زمین‌های کشاورزی اسرائیلی‌ها کردند که در پی آن چهار مورد آتش‌سوزی در اطراف غزه رخ داد.

تعدادی از جوانان فلسطینی طی این تظاهرات در مجاورت دیوار مرزی غزه بمب منفجر کردند که این انفجار به دیوار مرزی خسارت وارد کرد.

نهاد موسوم به «صندوق ملی یهود» نیز گزارش داد که پنج دونم از زمین‌های کشاورزی یهودیان در اطراف غزه در پی این بادبادک‌ها آتش گرفته است. این نهاد از گردشگران خواست تا نزدیک منطقه نشوند.

«یائر لاپید» رهبر اپوزیسیون اسرائیل نیز در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت که به پرواز در آوردن بادبادک‌های آتش‌زا نشان از ضعف دولت نتانیاهو دارد. او گفت که در طی دوران دولت او هیچ بادلادک آتش زایی از سوی فلسطینی‌ها به سمت زمین‌های کشاورزی یهودیان به پرواز در نیامد.

منبع: شفقتا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • رابی
    0

    با پول مردم ایران برجک می سازند و اسرائیل پولها را باد هوا میکنه.

  • ناشناس
    0

    درود به شرفشان.

    نظرات شما -
    • AbarGooz
      0

      خاک اسرائیل رو به توبره می‌کشیم
      اسرائیل رو از صفحه روزگار محو می‌کنیم
      قدس رو آزاد می‌کنیم و اونجا نماز آیات می‌خونیم

  • Bya
    0

    بادککک هوا میکنید بجایش موشک سرتان بارش میکنند عقل نباشه جوون در عذابه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها