تعیین مجازات ضارب آمر به معروف در مشهد

مسئول دفتر حقوقی ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی گفت: پس از شناسایی ضارب آمر به معروف و ناهی از منکر، متهم به ۱۶ ماه حبس تعزیری و پرداخت جریمه نقدی به مبلغ ۱۶۵ میلیون تومان مجازات شد.

تعیین مجازات ضارب آمر به معروف در مشهد

عباس تعدادی اظهار کرد: چند ماه پیش یک آمر به معروف و ناهی از منکر به خانمی که اقدام به کشف حجاب کرده بود در کمال احترام تذکر لسانی بسیار ساده داده و عبور می‌کند که به طور ناگهانی همسر فرد مربوطه از پشت سر به آمر به معروف حمله کرده و وی را مورد ضرب و شتم قرار داده است. در این میان چند نفر از دوستانش هم به آنها می‌پیوندند.

وی با بیان اینکه ضاربان پس از ضرب و شتم از محل متواری شدند، عنوان کرد: پس از مراجعه مضروب به ستاد در راستای حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، بلافاصله پرونده حقوقی تشکیل و توسط وکیل انتخابی ستاد مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

مسئول دفتر حقوقی ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر خراسان رضوی ادامه داد: در پیگیری‌های انجام شده پلاک ماشین فرد خاطی شناسایی و خودروی وی توقیف شد. پرونده نیز مورد رسیدگی قرار گرفت و ضارب به ۱۶ ماه حبس تعزیری برای جنبه عمومی و پرداخت ۱۶۵ میلیون تومان جریمه و دیه محکوم شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی، تعدادی اضافه کرد: حمایت لازم از آمر به معروف و ناهی از منکر برابر قانون انجام شده و اکنون پرونده در حال رسیدگی و تجدیدنظر است و برای اجرای احکام ابلاغ می‌شود.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها