تعداد کودکان کشته شده در فلسطین توسط اسرائیل در بالاترین سطح از 15سال پیش تاکنون است

لیبراسیون نوشت: -سازمان غیردولتی دیده بان حقوق بشر هشدار داد که از ابتدای سال جاری تاکنون حداقل 34 کودک فلسطینی توسط نیروهای امنیتی اسرائیل در کرانه باختری اشغالی کشته شده اند.این تعداد افزایش آشکار بر اساس مصونیت کامل از مجازات است.

تعداد کودکان کشته شده در فلسطین توسط اسرائیل در بالاترین سطح از 15سال پیش تاکنون است

محمود السدی که خواهران کوچک خود را در مدرسه گذاشته بود و در حال رفتن به مدرسه بود توسط یک سرباز اسرائیلی در نزدیکی اردوگاه آوارگان جنین در کرانه باختری اشغالی مورد اصابت گلوله قرار گرفت. این جوان 17 ساله فلسطینی که هیچ سلاح و گلوله ای نداشت، در کنار جاده سقوط کرد. جسد خون آلود او توسط همکلاسی‌هایش به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل شد. اما خیلی دیربود.

 محمود السدی سی و چهارمین کودک فلسطینی بود که در سال 2022 توسط نیروهای مجری قانون اسرائیل در کرانه باختری کشته شد. تا کنون این سال مرگبارترین سال برای کودکان در پانزده سال گذشته تلقی می شد. اما طبق گزارش دیده‌بان حقوق بشر که روز دوشنبه بیست و هشتم اوت منتشر شد، سال 2023  فقط در طول هفت ماه  با این رکورد غم انگیز برابری کرده است. «کودکان فلسطینی در بستر واقعی آپارتاید و خشونت ساختاری زندگی می‌کنند، جایی که خطر .....»

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • 🐜
    0

    بیا ایران کودکان کار را سر چهارراه ها و سطل زباله ها ببینید سن مصرف موادمخدر صنعتی را مشاهده کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها