یک وکیل دادگستری در اراک به اتهام کلاهبرداری با دستور قضایی دستگیر شد

رییس کل دادگستری استان مرکزی از دستگیری یکی از وکلای دادگستری اراک به اتهام کلاهبرداری با ادعای کذب با دستور قضایی خبر داد.

یک وکیل دادگستری در اراک به اتهام کلاهبرداری با دستور قضایی دستگیر شد

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی با اعلم خبر دستگیری یکی از وکلا، افزود: یکی از وکلای دادگستری اراک با همکاری برخی از پرسنل انتظامی به طرفین پرونده‌هایی که موفق به جلب طرفین خود در شعب به خصوص شعب حقوقی نمی‌شدند، با دریافت مبالغ زیادی پول و با ادعای اعمال نفوذ در مرجع انتظامی و همکاری برخی از این پرسنل، نسبت به شناسایی و جلب متهمان پرونده‌های آنان اقدام می‌کردند.

وی ادامه داد: با رصد دقیق و پیگیری مستمرهمکاران در حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان مرکزی و حفاظت و اطلاعات نیروی انتظامی و عوامل داخل در این موضوع، وکیل مذکور دستگیر و پرونده قضایی در این خصوص در شعبه بازپرسی تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

رییس کل دادگستری استان مرکزی همچنین از مراجعان به مجتمع‌های قضایی استان خواست فریب مدعیان نفوذ در دستگاه قضایی را نخورده و پرونده خود را از مسیر قانونی دنبال کنند و اعلام کرد: هم استانی‌ها می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۵۸۰، در شناسایی جریان‌های «سوءاستفاده‌های مالی، فساد اداری و مدعیان نفوذ در دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه» در استان، با حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مرکزی، همکاری کنند.

منبع: میزان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها