نماینده چابهار در انتقاد از صحبت‌های مصباحی مقدم:

مردم را تشویق به ریاضت اقتصادی از مدل چینی نکنید/ مسأله قناعت ملت نیست، درایت مسئولان است

نماینده مردم چابهار در مجلس یازدهم گفت: آنانی که مردم را تشویق به ریاضت اقتصادی از مدل چینی می کنند و می گویند مردم چرا روزی سه وعده غذا می خورند؛ آقایان اگر مرهمی بر دردهای مردم نیستید لطفاً نمک بر زخمشان نپاشید.

مردم را تشویق به ریاضت اقتصادی از مدل چینی نکنید/ مسأله قناعت ملت نیست، درایت مسئولان است

معین الدین سعیدی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ششم تیر) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بیان کرد: تبدیل وضعیت معلمین طرح مهرآفرین مصوبه قانونی مجلس است، استنکاف سازمان امور اداری و استخدامی از اجرای قانون خلاف است لذا از رئیس این سازمان و وزیر آموزش و پرورش می خواهم جهت تبدیل وضعیت این افراد و معلمان حق التدریس و نهضتی قبل از سال ۹۴ و همچنین طرح خرید خدمات با اولویت ۲۰۷۰ نفر از نیروهای توانمند استان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: چینی ها بیش از ایرانی ها غذا می خورند آقای مصباحی مقدم!

نماینده چابهار در ادامه خطاب به وزیر نیرو با اشاره به میزان محاسبه قبض‌های  آب و برق در جنوب استان سیستان و بلوچستان خواستار تدبیر عاجل در این زمینه شد.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی وزیر امور اقتصادی را نیز مورد خطاب قرار داد و درباره میزان اخذ مالیات‌ها از بازاریان انتقاد کرد و گفت: تحقق درآمدهای مالیاتی نباید به بهای از بین بردن پیکره کسبه خرد باشد.

سعیدی در پایان گفت: آنانی که مردم را تشویق به ریاضت اقتصادی از مدل چینی می کنند و می گویند مردم چرا روزی سه وعده غذا می خورند؛ آقایان اگر مرهمی بر دردهای مردم نیستید لطفاً نمک بر زخمشان نپاشید. مسأله قناعت ملت نیست و درایت است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها