عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

فرماندهی مدبرانه شهید سلیمانی سرنوشت سوریه را دگرگون کرد/ ضرورت حضور بازرگانان و صنعتگران‌ ایرانی در بازسازی سوریه

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، سفر رئیس جمهور به سوریه را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: ما باید حضور بازرگانان و صنعتگران‌ ایرانی را در بازسازی سوریه تقویت کنیم و سهم اقتصادی مناسبی در این کشور داشته باشیم.

فرماندهی مدبرانه شهید سلیمانی سرنوشت سوریه را دگرگون کرد/ ضرورت حضور بازرگانان و صنعتگران‌ ایرانی در بازسازی سوریه

غلامرضا مرحبا، ضمن تجلیل از شهید سلیمانی به عنوان قهرمان مبارزه با استکبار و تقویت مقاومت در سوریه گفت: درود به روان پاک شهید سلیمانی، ابومهدی المهندس و همه شهیدان مدافع حرمی که در راه مبارزه با داعش و استکبار زحمت کشیدند، اگر فرماندهی مدبرانه و بی‌نظیر این نابغه بی‌بدیل که در دامن ملت ایران بزرگ شده بود نبود عراق و سوریه شاید اکنون سرنوشت دیگری داشتند.

وی با بیان اینکه امروز زمان بازسازی سوریه و دست به دست هم دادن است گفت: مردم این کشور بدانند کسانی که در دوران سخت جنگ در کنارشان بودند در بازسازی‌ها و آینده روشن اقتصادی اجتماعی نیز در کنارشان خواهد بود.

این نماینده مجلس سفر رئیس جمهور به سوریه را بسیار مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: این سفر می‌توانست زودتر انجام بگیرد چرا که موقعیت سوریه مناسب است. دیگر کشور‌هایی که زمانی برای نابودی سوریه سرمایه‌گذاری می‌کردند اکنون از شرایط موجودی که با خون جوانان ما فراهم شده برای رشد اقتصادی خود استفاده می‌کنند.

مرحبا تأکید کرد: ما باید حضور بازرگانان و صنعتگران‌مان را در بازسازی سوریه تقویت کنیم و سهم اقتصادی مناسبی در این کشور داشته باشیم.

منبع: میزان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها