عمل جراحی وسط اقیانوس!

انجام ۳ عمل جراحی موفق از دستاوردهای این بیمارستان دریایی ارتش است.

عمل جراحی وسط اقیانوس!

 

«ناوهای دریایی ارتش پس از ۸ ماه دریانوردی و سفر به دور دنیا، وارد آب‌های ایران شدند.» این خبر از بهترین و غرورآمیزترین اخباری است که طی دیروز و امروز به گوش‌مان رسیده و حیف است از افتخاراتش نگوییم و اعتراف نکنیم که دل مان به این دریانوردان و همه سربازان وطن قرص است و انصافا تا این دلیرمردان را داریم، آب در دل مان تکان نمی‌خورد.

روزی که رهبر معظم انقلاب نسبت به دریانوردی، توسعه و تقویت دیپلماسی دفاعی تاکید کردند، قطعا این روزها را به چشم می‌دیدند و اطمینان داشتند که فرزندان ایران، سدشکن هستند و از پس هرکاری برمی آیند. بله با افتخار می‌گوییم که ناوهای تماما ایرانی «دنا» و «مکران» تحت عنوان ناوگروه ۸۶ برای نخستین بار در طولانی‌ترین سفر تاریخی خود، دور دنیا را پیمودند تا پیامی مهم را به گوش جهانیان برسانند. «نمایش اقتدار و توان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و ظرفیت‌های بالای علمی و تخصصی جوان ایران»، مهم ترین پیامی بود که برای همه جهان محرز شد و با اهتزاز پرچم ایران در اقیانوس‌های دنیا، توانمندی‌های دریایی و نظامی ایران را به رخ کشید. 

همچنین جالب است بدانید که برای این سفر ۸ ماهه، تمام امکانات و تجهیزات لازم از جمله استقرار یک واحد کامل بیمارستانی در ناو گروه ۸۶ مهیا شده بود تا اگر مشکلاتی پیش آمد بتوانند اقدامات درمانی لازم را انجام دهند که انجام ۳ عمل جراحی موفق از دستاوردهای این بیمارستان دریایی است. 

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها